מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רפי
ציון כללי:
9.71
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.77
זמנים 9.78
מחיר 9.41
איכות 9.72
דירוג כללי 9.71
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אסף גבאי, באר יעקב.
אשרור: 08/10/2019
משוב: 12/05/2019
תיאור השירות:
טיפול שנתי ברכב מסוג ניסן אולטימה שכלל החלפת ברקסים.
חוות דעת:
הוא נתן שירות מעולה, המחיר היה קצת יקר אבל נראה ששווה את זה. אני מרוצה מהמקצועיות שלו ומזה הוא חסך לי כסף ובדק את הצלחת של הברקסים במקצועיות ואמר לי שלא צריך להחליף וזה חסך לי המון כסף.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור

מוסכים נוספים באזור רחובות-יבנה-נס ציונה

אפרת יהב, רחובות.
משוב: 03/10/2019
תיאור השירות:
החלפת משאבת דלק ברכב מסוג סיאט פנדה 2011.
חוות דעת:
היינו ממש מרוצים. הוא היה מאוד נחמד אלינו ונתן לנו טיפים. לדעתי המחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורון שולדינר, נס ציונה.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לרכב מסוג מזדה 3.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, רפי היה מאוד מקצועי והוא ביצע את העבודה היטב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונית אליהו, פתחיה.
אשרור: 01/09/2019
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
החלפת שינן מקשר ביחידת ההגה ביונדאי i30cw שנת 2011.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
10 מכל הבחינות :) אבחנה מדוייקת של הבעיה, טיפול מקצועי ואדיב - פשוט זכיתי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיר דהן, רחובות.
אשרור: 28/08/2019
משוב: 30/05/2019
תיאור השירות:
החלפת בלמים ברכב מסוג טויוטה ראב 4.
חוות דעת:
מעולה, אין כבר אנשים כאלה! הוא ממש, ממש מקצועי, אמין ופשוט משהו באמת מיוחד. אני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דפנה א. נס ציונה.
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
טיפול 10,000 ברכב MAZDA 3.
חוות דעת:
הם היו נהדרים! הם נתנו לי הצעת מחיר אחרי שבדקו את האוטו, המחיר היה הוגן והם עשו את הטיפול באותו יום בפרק זמן סביר עד מהיר. האוטו הצליח לעבור טסט והם היו נחמדים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמנון מירון, נס ציונה.
אשרור: 30/07/2019
משוב: 01/05/2019
תיאור השירות:
טיפול שנתי שכלל החלפת שמנים ובדיקה כללית ברכב מסוג מאזדה 2, שנת 2013.
חוות דעת:
אני עובד איתו כבר כמה שנים והוא סבבה! אמין, מקצועי ומהיר. הוא לא דוחף דברים שלא צריך. עצם העובדה שאני חוזר אליו כל פעם זה מראה שאני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרדכי צדקיהו, נס ציונה.
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
טיפול שנתי ברכב מסוג קאיה ספורטאג' 2017.
חוות דעת:
אחלה שירות, הוא עשה עבודה מקצועית והיה מאוד נחמד ואמין.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חגית אברמוב, באר יעקב.
משוב: 09/07/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 34 אלף ק״מ.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! רפי איש מקסים, ישר והגון. מסביר בדיוק מה הולך לעשות ומראש אומר מה תהיה עלות הטיפול. אין הפתעות! שירות מהיר, אני בטוח אחזור אליו ואמליץ לכל מכריי! מטפל גם ברכבי אספנות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מתן גור-לביא, רחובות.
משוב: 22/05/2019
תיאור השירות:
טיפול 120,000 ברכב מסוג סקודה.
חוות דעת:
היה מעולה! הייתי מרוצה מזמן הטיפול, ממהירות התגובה, מהטיפול עצמו ומהמענה הטלפוני. הדבר היחיד שטעון שיפור זה שאין במוסך אזור המתנה למי שמוסר את הרכב לטיפול.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 878 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק