מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רפי
ציון כללי:
9.71
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.77
זמנים 9.77
מחיר 9.37
איכות 9.72
דירוג כללי 9.71
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יצחק כהן, ראשון לציון.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 30,000 קילומטר ברכב מסוג יונדאי.
חוות דעת:
היה ממש בסדר במוסך, הזמנים היו בדיוק מה שקבענו והוא עשה את העבודה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
סרגיי פויירינג, ראשון לציון.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי שכלל שמן מנוע, פילטרים, שמן גיר ופלגים ברכב מסוג יונדאי שנת 2008.
חוות דעת:
היה טוב, דיברנו בטלפון והסביר הכל. עמד בזמנים של הפגישה שקבענו, עשה את העבודה מעולה, היה אדיב, נחמד, הסביר, הראה מה הוא עושה ורק המחיר היה נראה לי יקר.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
שי לוי, ראשון לציון.
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
החלפת ציריה וטיפול 240 אלף ברכב מסוג יונדאי i30 שנת 2010.
חוות דעת:
רפי היה מצוין! מקצועי, עלה על התקלה מיד, לא הרבה מוסכים הצליחו להבין מה הבעיה, עשה עבודה טובה, קבענו בשעה מסוימת ועמד בזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביקם ששון, ראשון לציון.
משוב: 27/06/2019
תיאור השירות:
החלפת שתי נורות קדמיות ברכב של חברת יונדאי.
חוות דעת:
הוא על הכיפאק. הכל עשר, הוא היה זמין, אדיב ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זיו טריבס, ראשון לציון.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
טיפול 15 אלף לרכב יונדאי שנת 2015.
חוות דעת:
היה על הכיפאק. הוא קיבל אותי מהר, הסביר הכל והיה מקצועי. הכל היה עשר, אין תלונות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר ארצי, ראשון לציון.
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה בבלמים ברכב מסוג יונדאי.
חוות דעת:
הוא עזר לי ופתר לי את הבעיה ב20 דקות ולא לקח על כך אפילו שקל, הוא נתן שירות מדהים.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זאב ציטקין, ראשון לציון.
משוב: 29/05/2019
תיאור השירות:
תיקון פנסי תאורה במכונית מסוג יונדאי.
חוות דעת:
הוא היה מאוד הוגן, מהיר ומקצועי, ופתר את הבעיה ללא תשלום משום שהייתה פשוטה. הוא חיכה בשבילי במיוחד ביום שישי ואני ממש מבסוט!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר כץ, ראשון לציון.
משוב: 15/05/2019
תיאור השירות:
החלפת ברקסים, רפידות וטיפול שנתי ברכב מסוג יונדאי i20 שנת 2010.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא מקצוען ממש, ידע לאבחן את הבעיה במהירות ולהציע פיתרונות לפי מחיר, נוחות, התחשב ואחלה מוסכניק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביתר בן ברוך, ראשון לציון.
משוב: 11/04/2019
תיאור השירות:
טיפול לרכב יונדאי טוסון שנת 2016 שכלל החלפת שמנים, החלפת מסנן אוויר והחלפת מגבים.
חוות דעת:
רפי היה מעולה. המחיר שלו הוגן והוא בן אדם מאוד חביב ומקצועי. הוא טיפל באוטו צ'יק צ'ק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורית איסחרוב, ראשון לציון.
משוב: 27/03/2019
תיאור השירות:
תיקון נקישות בהגה ברכב מסוג יונדאי.
חוות דעת:
הוא תותח וממש מקצועי! הייתי מרוצה מהכל, הוא היה מאוד אמין וחסך לי המון כסף. הוא נתן לי מענה שענה על הבעיה אך לא היה קיצוני מבחינת המחיר. הוא איש מאוד נעים. הרגשתי שהוא באמת מקצועי ואמין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 871 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק