היה מאוד נחמד, נתן לי גם מנורה, רואים שבאמת אכפת לו מהלקוחות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טניה פ. קרית ביאליק.
אשרור: 12/01/2022
משוב: 13/09/2021
תיאור השירות:
תיקון פנס אחורי והחלפת תרמוסטט.
חוות דעת:
היה מעולה! נאסר היה אדיב ומקצועי. חסך לי לא מעט כסף כשתיקן את הפנס ולא החליף אותו. בהמשך פניתי אליו שוב להחלפת תרמוסטט.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לאון שוורץ, קרית מוצקין.
אשרור: 28/11/2021
משוב: 29/08/2021
תיאור השירות:
החלפת 6 מנורות ברכב.
חוות דעת:
היה ממש מצוין! העבודה בוצעה במהירות והמחיר ששילמתי היה יותר מהוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שגיא ציבולה, קרית חיים.
משוב: 04/11/2019
תיאור השירות:
טיפול בתאורת רכב.
חוות דעת:
היה מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מקס וינברג, קרית ביאליק.
אשרור: 01/11/2016
משוב: 09/02/2016
תיאור השירות:
תיקון מנורה ברכב מסוג מיצובישי לנסר, שנת 2011.
חוות דעת:
הוא נתנו שירות מעולה. לא פעם ראשונה שאני אצלו:)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלכסנדר וסטאמייב, קרית ים.
משוב: 12/11/2014
תיאור השירות:
החלפת מנורה ברכב מסוג סובארו אימפרזה שנת 2003.
חוות דעת:
הוא היה ממש סבבה, הוא עשה את הפעולה ממש מהר, לקח מחיר הוגן והיה נחמד ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עדן בן עזרא, נהריה.
אשרור: 28/05/2024
משוב: 01/10/2023
תיאור השירות:
החלפת פנסים ברכב מסוג סיאט ליאון.
חוות דעת:
היה מעולה, גם מבחינת היחס האישי והטיפול.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ראומה שלוש, חיפה.
משוב: 19/10/2023
תיאור השירות:
תיקון פנס אחורי לפיג'ו 208.
חוות דעת:
היה בסדר, אני בכללי מרוצה. בהחלט היה יצירתי ותיקן את הבעיה מיד,
הגון וישר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
זיו מור, קרית אונו.
משוב: 16/08/2023
תיאור השירות:
תיקון שקע של תאורת דרך.
חוות דעת:
היה מ-ע-ו-ל-ה! הייתי מרוצה מהכל! מקצועי, נעים, גלוי והוגן. ביצוע ברמה גבוהה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ארתור מייסטרובסקי, מגדל העמק.
אשרור: 30/04/2023
משוב: 30/12/2022
תיאור השירות:
תיקון פנס.
חוות דעת:
היה מעולה! מקצועי לחלוטין! נסאר זיהה מיד ותיקן במהירות למרות הלחץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 433 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רכב רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מיזוג אוויר וחשמל לרכב. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אוטוטק רכב קל
אודות
עולם הרכב עניין את נאסר מאז ומתמיד, ואפשר למצוא אצלו עד היום כמה רכבי אספנות שהוא אוהב, אז הוא החליט להפוך את זה למקצוע ופנה לתחום המוסכים.
הוא נשוי ואב לשניים, וכבר עובד על הכשרת דור העתיד – את בנו הוא מלמד את כל סודות המקצוע. כשהוא לא במוסך תמצאו אותו מתנדב במשטרה, במועצה האזורית ובמתנ"סים, ואם כבר נשאר לו זמן פנוי הוא ינצל אותו בים.
"אני משתדל להתחבר ללקוחות", הוא אומר. "העיקר זה לא לקחת עבודה ולעשות כמה שיותר, חשוב לי להרגיש בנוח עם האנשים שאני עובד איתם, והפרנסה מגיעה מפה לאוזן ובזכות המלצות "
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהיה לו רעש מהרכב ובמוסך המורשה לא מצאו את הבעיה וגם ביקשו ממנו סכום גבוה לאיתור התקלה. כשהוא הגיע אליי יצאתי איתו לנסיעת מבחן, שמעתי את הרעש ואמרתי לו- "שב כאן, תשתה קפה, אני כבר משחרר אותך". הלקוח לא הבין ושאל אותי אם אני לא מוכן לתקן לו את הרכב, אבל אמרתי לו שיחכה רגע. מסתבר שהבעיה הייתה בסך הכל חיזוק של בורג. הוא היה ממש מופתע ועד היום הוא נשאר לקוח שלי, ושנינו לא שוכחים את הסיפור הזה."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " דבר אחד אני רוצה- שהבן שלי ימשיך את דרכי כמו שלימדתי אותו וחינכתי אותו: לתת שירות טוב, לעשות את המאה אחוז, ולהוציא את הלקוח מרוצה."
נאסר עוסק בתחום המוסכים כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל את המוסך שלו ביד רמה. המוסך מהווה מרכז שירות לכלל סוגי הרכבים.
"לתחום המוסכים יש סטיגמה של אי אמינות, יש פחד של הלקוח מול המוסך או מול אנשי המקצוע שאולי ירמו אותו", הוא אומר. "כאן במוסך אנחנו מראים ללקוחות את הכל ומציגים תמונה ברורה. גם כשאני אומר ללקוח מה היתה התקלה אני מסביר לו בדיוק ומראה לו מה החלפתי, וגם מה ההבדל בין החלק הישן לחלק החדש. אני מסביר לו עד שהוא מצליח להבין."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון וטיפול בכל סוגי הרכבים
:: הכנה לטסט
:: שינוע לטסט
:: הכנת הרכב לחורף
:: הכנת רכב לקיץ
:: בדיקות דיאגנוסטיקה
:: איתור תקלות אלקטרוניות ברכב
"הכי חשוב לי לראות את הלקוח יוצא שמח ומרוצה, ובהרגשה שהוא באמת קיבל את המקסימום שהוא יכל לקבל."
שאלות ותשובות עם נאסר
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.