היה על הכיפאק! נאסר איש מקצוע מעולה, אבחן את הבעיה מיד, תוך מתן הסבר מה צריך להחליף. פתר את התקלה תוך זמן קצר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעל ריבי, קרית אתא.
משוב: 16/11/2023
תיאור השירות:
תיקון של המיזוג ברכב.
חוות דעת:
הכל היה בסדר, נעשה לשביעות רצוני!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
מרקו יוצקוביץ, קרית ביאליק.
משוב: 04/10/2023
תיאור השירות:
בדיקת מזגן ברכב מחברת פיג'ו 308 שנתון 2012.
חוות דעת:
אחלה מקום, מקצועי, מאוד נעים והמחיר הוגן לדעתי. הרבה בעלי מקצוע לפניו הסתכלו על הבעיה ובלבלו את המוח ורק הוא דיבר לעניין. האבחנה והשירות היו מוצלחים, הוגנים ובסדר. אני מצפה שיהיו עוד כאלה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אביתר רון, קרית מוצקין.
משוב: 15/05/2023
תיאור השירות:
החלפת מאייד במזגן בסובארו B4 שנת 2011.
חוות דעת:
שירות טוב ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שמואל כהן, קרית מוצקין.
אשרור: 10/05/2023
משוב: 16/11/2022
תיאור השירות:
תיקון מזגן ברכב מסוג יונדאי שנתון 2010.
חוות דעת:
הייתי מרוצה. הוא נתן שירות טוב, בן אדם ישר והגון וגם המחירים היו סבירים לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דוד ז. קרית ים.
אשרור: 19/01/2023
משוב: 07/09/2022
תיאור השירות:
החלפת מפוח והחלפת חיווט.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה, עשר הכל! הגעתי לנאסר בגלל שלא יצא אוויר ממזגן ברכב. נאמר לי שיש להחליף מפוח של המזגן ולהחליף חיווט.
נאסר עשה עבודה מצוינת ותיקן את התקלה בלי להחליף את המפוח רק ע״י מציאת מגעים לא תקינים ותיקונם. ולקח תשלום מאוד הוגן עבור עבודתו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נעם פרינס, קרית אתא.
משוב: 05/09/2022
תיאור השירות:
תיקון מזגן ברכב מסוג סובארו אימפרזה שנתון 2016.
חוות דעת:
היה אחלה. הוא היה שירותי ואדיב, מהיר ומקצועי. גם המחיר היה הוגן לגמרי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מגלי ברמלי, קרית אתא.
משוב: 30/11/2021
תיאור השירות:
תיקון צינור שמעביר את החום והקור של המזגן.
חוות דעת:
היה שירות מקצועי ואמין. הוא עשה את המקסימום כדי לתת טיפול הכי טוב.
מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיל איזנברג, נשר.
אשרור: 08/08/2021
משוב: 10/05/2021
תיאור השירות:
החלפת מעבה.
חוות דעת:
איתר את הנזילה במהירות והשקיע בחיפוש אחר דליפות נוספות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ויקטור גבאי, קרית אתא.
משוב: 15/07/2021
תיאור השירות:
החלפת מזגן ברכב מסוג פולקסווגן פולו.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! היה מהיר בזמנים והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 457 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רכב רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מיזוג אוויר וחשמל לרכב. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אוטוטק רכב קל
אודות
עולם הרכב עניין את נאסר מאז ומתמיד, ואפשר למצוא אצלו עד היום כמה רכבי אספנות שהוא אוהב, אז הוא החליט להפוך את זה למקצוע ופנה לתחום המוסכים.
הוא נשוי ואב לשניים, וכבר עובד על הכשרת דור העתיד – את בנו הוא מלמד את כל סודות המקצוע. כשהוא לא במוסך תמצאו אותו מתנדב במשטרה, במועצה האזורית ובמתנ"סים, ואם כבר נשאר לו זמן פנוי הוא ינצל אותו בים.
"אני משתדל להתחבר ללקוחות", הוא אומר. "העיקר זה לא לקחת עבודה ולעשות כמה שיותר, חשוב לי להרגיש בנוח עם האנשים שאני עובד איתם, והפרנסה מגיעה מפה לאוזן ובזכות המלצות "
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהיה לו רעש מהרכב ובמוסך המורשה לא מצאו את הבעיה וגם ביקשו ממנו סכום גבוה לאיתור התקלה. כשהוא הגיע אליי יצאתי איתו לנסיעת מבחן, שמעתי את הרעש ואמרתי לו- "שב כאן, תשתה קפה, אני כבר משחרר אותך". הלקוח לא הבין ושאל אותי אם אני לא מוכן לתקן לו את הרכב, אבל אמרתי לו שיחכה רגע. מסתבר שהבעיה הייתה בסך הכל חיזוק של בורג. הוא היה ממש מופתע ועד היום הוא נשאר לקוח שלי, ושנינו לא שוכחים את הסיפור הזה."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " דבר אחד אני רוצה- שהבן שלי ימשיך את דרכי כמו שלימדתי אותו וחינכתי אותו: לתת שירות טוב, לעשות את המאה אחוז, ולהוציא את הלקוח מרוצה."
נאסר עוסק בתחום המוסכים כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל את המוסך שלו ביד רמה. המוסך מהווה מרכז שירות לכלל סוגי הרכבים.
"לתחום המוסכים יש סטיגמה של אי אמינות, יש פחד של הלקוח מול המוסך או מול אנשי המקצוע שאולי ירמו אותו", הוא אומר. "כאן במוסך אנחנו מראים ללקוחות את הכל ומציגים תמונה ברורה. גם כשאני אומר ללקוח מה היתה התקלה אני מסביר לו בדיוק ומראה לו מה החלפתי, וגם מה ההבדל בין החלק הישן לחלק החדש. אני מסביר לו עד שהוא מצליח להבין."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון וטיפול בכל סוגי הרכבים
:: הכנה לטסט
:: שינוע לטסט
:: הכנת הרכב לחורף
:: הכנת רכב לקיץ
:: בדיקות דיאגנוסטיקה
:: איתור תקלות אלקטרוניות ברכב
"הכי חשוב לי לראות את הלקוח יוצא שמח ומרוצה, ובהרגשה שהוא באמת קיבל את המקסימום שהוא יכל לקבל."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.