טיפול ברכב מסוג סיטרואן c4 שכלל החלפת פלאנג' בעקבות נזילת מים ומילוי גז במזגן.
חוות דעת:
השירות שלו היה טוב, אפילו מצוין הייתי אומר, הוא היה מאוד מקצועי ומאוד נחמד, טיפל בי במקצועיות ובמהירות, בחור מאוד אדיב ונותן מחירים הוגנים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיקי מנדלין, קרית אתא.
אשרור: 16/12/2014
משוב: 09/09/2014
תיאור השירות:
טיפול 10,000 והכנה לטסט בסיטרואן C3 פיקסו.
חוות דעת:
השירות היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביבה אורן, חיפה.
משוב: 11/04/2024
תיאור השירות:
טיפול 60,000 לרכב מסוג סיטרואן.
חוות דעת:
הוא היה ממש מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חובב נחמנוביץ, קרית טבעון.
אשרור: 28/09/2023
משוב: 25/06/2023
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרעיש ברכב מסוג סיטרואן ברלינגו.
חוות דעת:
היה מדהים! אחרי חצי שעה הייתי בחוץ, אני מאוד מרוצה ואחזור אליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ענבר וינברג, תל אביב.
משוב: 05/09/2022
תיאור השירות:
טיפול 100 אלף לרכב מסוג סיטרואן קקטוס, טיפול תקופתי והכנה לטסט ברכב מסוג טויטה.
חוות דעת:
מוסך אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איליה אנדריוק, חיפה.
משוב: 22/12/2021
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ברכב מסוג סיטרואן.
חוות דעת:
אחלה מוסך! באמת מהלב. הם היו מקצועיים והוגנים, מחירים סבירים לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אוה לב, חיפה.
אשרור: 25/07/2021
משוב: 25/04/2021
תיאור השירות:
תיקון משאבת הגה ברכב מסוג סיטרואן פיקאסו סי 4.
חוות דעת:
המוסך הזה היה פשוט מאה אחוז. היו מאוד נחמדים ומקצועיים, אם אפשר לדרג אותם מאחד עד עשר, אז אני נותנת להם עשרים :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאל וולפוביץ, תל אביב.
משוב: 18/06/2021
תיאור השירות:
הכנת רכב לטסט שכללה שיפוץ ממיר קטליטי ותיקונים נוספים בסיטרואן C4.
חוות דעת:
השירות שלו היה מהמם. הוא לקח את האוטו, אנחנו איחרנו והוא קיבל אותנו בכל זאת. הוא ישר בדק הכל בצורה יסודית, נתן הצעת מחיר ממש טובה יחסית לעבודה ובסופו של דבר לקח פחות כסף ממה שאמר בהתחלה כי השיפוץ היה יותר קל ממה שחשב. הוא היה מקסים, התחשב בנו, עשה הכל במקצועיות והרכב נוסע מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
צחי גלנטי, חיפה.
משוב: 22/01/2021
תיאור השירות:
הכנת רכב מסוג סיטרואן ג'אמפי 2007 לטסט.
חוות דעת:
השירות היה אחלה, יצאתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1045 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
DIPLOMA
הסמכה משנת 1974
העסק הנבחר משנת 1996
דיאגנוסטיקה למערכות הרכב
קידום הבטיחות והבריאות במקומות העבודה
DIPLOMA - תעודת אומן - אוטוטק
אודות
עולם הרכב עניין את נאסר מאז ומתמיד, ואפשר למצוא אצלו עד היום כמה רכבי אספנות שהוא אוהב, אז הוא החליט להפוך את זה למקצוע ופנה לתחום המוסכים.
הוא נשוי ואב לשניים, וכבר עובד על הכשרת דור העתיד – את בנו הוא מלמד את כל סודות המקצוע. כשהוא לא במוסך תמצאו אותו מתנדב במשטרה, במועצה האזורית ובמתנ"סים, ואם כבר נשאר לו זמן פנוי הוא ינצל אותו בים.
"אני משתדל להתחבר ללקוחות", הוא אומר. "העיקר זה לא לקחת עבודה ולעשות כמה שיותר, חשוב לי להרגיש בנוח עם האנשים שאני עובד איתם, והפרנסה מגיעה מפה לאוזן ובזכות המלצות "
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהיה לו רעש מהרכב ובמוסך המורשה לא מצאו את הבעיה וגם ביקשו ממנו סכום גבוה לאיתור התקלה. כשהוא הגיע אליי יצאתי איתו לנסיעת מבחן, שמעתי את הרעש ואמרתי לו- "שב כאן, תשתה קפה, אני כבר משחרר אותך". הלקוח לא הבין ושאל אותי אם אני לא מוכן לתקן לו את הרכב, אבל אמרתי לו שיחכה רגע. מסתבר שהבעיה הייתה בסך הכל חיזוק של בורג. הוא היה ממש מופתע ועד היום הוא נשאר לקוח שלי, ושנינו לא שוכחים את הסיפור הזה."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " דבר אחד אני רוצה- שהבן שלי ימשיך את דרכי כמו שלימדתי אותו וחינכתי אותו: לתת שירות טוב, לעשות את המאה אחוז, ולהוציא את הלקוח מרוצה."
נאסר עוסק בתחום המוסכים כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל את המוסך שלו ביד רמה. המוסך מהווה מרכז שירות לכלל סוגי הרכבים.
"לתחום המוסכים יש סטיגמה של אי אמינות, יש פחד של הלקוח מול המוסך או מול אנשי המקצוע שאולי ירמו אותו", הוא אומר. "כאן במוסך אנחנו מראים ללקוחות את הכל ומציגים תמונה ברורה. גם כשאני אומר ללקוח מה היתה התקלה אני מסביר לו בדיוק ומראה לו מה החלפתי, וגם מה ההבדל בין החלק הישן לחלק החדש. אני מסביר לו עד שהוא מצליח להבין."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון וטיפול בכל סוגי הרכבים
:: הכנה לטסט
:: שינוע לטסט
:: הכנת הרכב לחורף
:: הכנת רכב לקיץ
:: בדיקות דיאגנוסטיקה
:: איתור תקלות אלקטרוניות ברכב
"הכי חשוב לי לראות את הלקוח יוצא שמח ומרוצה, ובהרגשה שהוא באמת קיבל את המקסימום שהוא יכל לקבל."
שאלות ותשובות עם נאסר
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.