טיפול שנתי לרכב מסוג ניסאן אקס טרייל שכלל החלפת רפידות.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא קיבל אותי ישר והכל עבר חלק. היחס שלו טוב והשירות היה בסדר. המחיר שלקח הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלכס כ. קרית ביאליק.
אשרור: 23/01/2022
משוב: 25/10/2021
תיאור השירות:
תיקון משולשים בגלגלים הקדמיים ברכב ניסאן אלמרה שנת 2001.
חוות דעת:
השירות שלו היה בסדר גמור! הוא עמד בזמנים, היה מקצועי ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלון אורנאי, קרית ביאליק.
אשרור: 03/01/2022
משוב: 05/10/2021
תיאור השירות:
טיפול שנתי לרכב ניסאן סנטרה 2016.
חוות דעת:
השירות שלו היה עשר. אני מרוצה ממנו וממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פיקאדה האיליה, קרית אתא.
משוב: 11/04/2021
תיאור השירות:
החלפה של בלמים ברכב מסוג ניסאן ג'וק.
חוות דעת:
השירות היה מעולה. הוא ענה לי תוך שנייה וכיוון אותי למקום, קבלת הפנים הייתה נעימה והוא עשה בדיקה טובה ומצא את התקלה מהר מאוד. הוא היה מקצועי ויצאתי ממש עם רכב חדש. אני ממליץ עליו בחום! פעם ראשונה שנתקלתי בדבר כזה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עומרי קרויטורו, קרית מוצקין.
משוב: 09/10/2015
תיאור השירות:
החלפת שמנים (הגה, מנוע, כוח וגיר) וטיפול גיר ברכב ניסאן פרימרה שנת 2004.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה! הוא ביצע בדיקה של הרכב עם מחשב ואיתר את הבעיה בשניות. הוא הסביר לי בפירוט מה התקלה שצריך לתקן. הוא היה מאוד שירותי, אמין ומקצועי. המחיר היה הוגן. הוא קיבל אותי ישר כשהתקשרתי למרות שהיו לו לקוחות ועבודה במוסך כיוון שזה היה דחוף. הוא אמר לי בהתחלה שעלות הביקור 150 ₪ אך אחרי שסיים לקח 100 ₪ בלבד כיוון שאני לקוח חדש. אין דברים כמוהו! הייתי אצלו גם עם אבא שלי והוא היה מאוד מרוצה ויתחיל לטפל ברכב דרכו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניסן מלכה, חיפה.
משוב: 11/12/2023
תיאור השירות:
טיפול 15 אלף לרכב מסוג ניסאן קשקאי שנתון 2018.
חוות דעת:
היה בסדר גמור מבחינת השירות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רמי דלאל, זכרון יעקב.
אשרור: 21/09/2023
משוב: 23/06/2023
תיאור השירות:
החלפת מאוור מנוע ברכב מסוג ניסאן אקס טרייל שנתון 2018.
חוות דעת:
היה מצוין. התיקון היה במחיר סביר בעייני, החלק היה מקורי, המוסך היה נקי והשירות היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלמה אלקריף, עכו.
אשרור: 30/07/2023
משוב: 30/04/2023
תיאור השירות:
החלפת שתי ציריות ברכב מסוג ניסאן קשקאי שנת 2018.
חוות דעת:
בגדול, אני בקשתי ממנו בסוף תהליך העבודה שיחזיר את הציריות הישנות כי הוא גבה ממני מחיר על ההתקנה שלדעתי היה קצת גבוה, הראיתי לו את המחירים המקובלים להחלפת ציריות, הוא לא כל כך אהב את הדבר הזה ולא החזיר לי אותן. בסה"כ הוא היה נחמד ועשה את העבודה אך המחיר היה יקר, לדעתי.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
בן עוזיאל, פרדס חנה-כרכור.
אשרור: 26/07/2023
משוב: 27/04/2023
תיאור השירות:
החלפת ממיר קטליטי לרכב מסוג ניסן מיקרה שנת 2015.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי ותקשורתי. המחיר היה קצת יקר לדעתי.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
דוד ממציס, חיפה.
משוב: 15/11/2022
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ברכב מסוג ניסאן אקס טרייל שנת 2017 כולל תיקון מערכת Start Stop.
חוות דעת:
שירות מעולה, בין הטובים שקיבלתי, גם היחס שלו, גם השירות והמהירות- תוך שעה, שעה וחצי יצאתי והוא פתר את כל הבעיות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1045 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
DIPLOMA
הסמכה משנת 1974
העסק הנבחר משנת 1996
דיאגנוסטיקה למערכות הרכב
קידום הבטיחות והבריאות במקומות העבודה
DIPLOMA - תעודת אומן - אוטוטק
אודות
עולם הרכב עניין את נאסר מאז ומתמיד, ואפשר למצוא אצלו עד היום כמה רכבי אספנות שהוא אוהב, אז הוא החליט להפוך את זה למקצוע ופנה לתחום המוסכים.
הוא נשוי ואב לשניים, וכבר עובד על הכשרת דור העתיד – את בנו הוא מלמד את כל סודות המקצוע. כשהוא לא במוסך תמצאו אותו מתנדב במשטרה, במועצה האזורית ובמתנ"סים, ואם כבר נשאר לו זמן פנוי הוא ינצל אותו בים.
"אני משתדל להתחבר ללקוחות", הוא אומר. "העיקר זה לא לקחת עבודה ולעשות כמה שיותר, חשוב לי להרגיש בנוח עם האנשים שאני עובד איתם, והפרנסה מגיעה מפה לאוזן ובזכות המלצות "
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהיה לו רעש מהרכב ובמוסך המורשה לא מצאו את הבעיה וגם ביקשו ממנו סכום גבוה לאיתור התקלה. כשהוא הגיע אליי יצאתי איתו לנסיעת מבחן, שמעתי את הרעש ואמרתי לו- "שב כאן, תשתה קפה, אני כבר משחרר אותך". הלקוח לא הבין ושאל אותי אם אני לא מוכן לתקן לו את הרכב, אבל אמרתי לו שיחכה רגע. מסתבר שהבעיה הייתה בסך הכל חיזוק של בורג. הוא היה ממש מופתע ועד היום הוא נשאר לקוח שלי, ושנינו לא שוכחים את הסיפור הזה."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " דבר אחד אני רוצה- שהבן שלי ימשיך את דרכי כמו שלימדתי אותו וחינכתי אותו: לתת שירות טוב, לעשות את המאה אחוז, ולהוציא את הלקוח מרוצה."
נאסר עוסק בתחום המוסכים כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל את המוסך שלו ביד רמה. המוסך מהווה מרכז שירות לכלל סוגי הרכבים.
"לתחום המוסכים יש סטיגמה של אי אמינות, יש פחד של הלקוח מול המוסך או מול אנשי המקצוע שאולי ירמו אותו", הוא אומר. "כאן במוסך אנחנו מראים ללקוחות את הכל ומציגים תמונה ברורה. גם כשאני אומר ללקוח מה היתה התקלה אני מסביר לו בדיוק ומראה לו מה החלפתי, וגם מה ההבדל בין החלק הישן לחלק החדש. אני מסביר לו עד שהוא מצליח להבין."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון וטיפול בכל סוגי הרכבים
:: הכנה לטסט
:: שינוע לטסט
:: הכנת הרכב לחורף
:: הכנת רכב לקיץ
:: בדיקות דיאגנוסטיקה
:: איתור תקלות אלקטרוניות ברכב
"הכי חשוב לי לראות את הלקוח יוצא שמח ומרוצה, ובהרגשה שהוא באמת קיבל את המקסימום שהוא יכל לקבל."
שאלות ותשובות עם נאסר
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.