מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
נאסר
ציון כללי:
9.61
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.76
זמנים 9.75
מחיר 9.47
איכות 9.61
דירוג כללי 9.61
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יעקב נוה, קרית אתא.
משוב: 26/03/2020
תיאור השירות:
תיקון רעש במנוע של רכב מסוג טויוטה קורולה.
חוות דעת:
נאסר היה נחמד ואדיב מאוד, קיבל אותי וטיפל בי מהר מאוד. פתר את הבעיה במהירות ולקח גרושים על העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורלי טנדלר, קרית מוצקין.
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
תיקון ידיות ברכב טויוטה.
חוות דעת:
הם היו ממש מצוינים, המחיר טוב והעבודה מקצועית. מומלץ מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איציק לוי, קרית ביאליק.
משוב: 03/03/2015
תיאור השירות:
טיפול 150000 לרכב טויוטה קורולה.
חוות דעת:
התרשמתי ממנו לטובה, מכל הבחינות. הוא מקצועי, נותן יחס טוב והמחיר הוגן. יש לו גישה מאוד ידידותית ללקוח וסה"כ יש לי רק דברים חיוביים לומר עליו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עידן קאופמן, חיפה.
משוב: 05/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מערכת גיר, החלפת גומייה בציריה וטיפול 10 אלף לרכב טויוטה יאריס שנת 2008.
חוות דעת:
כשהגעתי לראשונה קיבל אותי מהר, היה מאוד נחמד והסביר מה הוא עושה. לאחרונה חזרתי עבור טיפול תקופתי. עדיין היה נחמד, אך לקח הרבה זמן, מדי פעם עבד על האוטו והמשיך להסתובב בין הרכבים האחרים.
איכות
6
מחיר
7
זמנים
7
יחס
8
7
כללי
גירסאות
שירלי רפופורט, חיפה.
אשרור: 25/12/2019
משוב: 02/01/2019
תיאור השירות:
טיפול שנתי ברכב מסוג טויוטה והכנתו לטסט.
חוות דעת:
השירות היה נהדר, המלצתי עליו לאנשים אחרים, היה בסדר גם מבחינת השירות וגם מבחינת המחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה אהרון, טירת כרמל.
אשרור: 08/12/2019
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
מילוי גז ברכב של חברת טויוטה.
חוות דעת:
הוא מקצועי מאוד, נחמד, עומד בזמנים ואני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נגה שני, חיפה.
משוב: 04/12/2018
תיאור השירות:
החלפת אלנטרנטור ומצבר ברכב מסוג טויוטה שנת 2008.
חוות דעת:
הם היו אחלה, עמדנו בזמנים נראה שעשו עבודה טובה. המחיר היה הגון מאוד וסה"כ הייתי מרוצה.
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אורי איזן, חיפה.
אשרור: 09/10/2018
משוב: 04/07/2018
תיאור השירות:
החלפה של ג'נטים וכיוון פרונט ברכב טויוטה קורולה משנת 2014.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, הוא עשה עבודה מקצועית ופתר לי את התקלה בצורה שונה שחסכה לי כסף רב. ממליץ בחום. חסך לי החלפת סרן אחורי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירון ציפורי, חיפה.
משוב: 09/05/2018
תיאור השירות:
החלפת קלאץ' ברכב מסוג טויוטה יאריס, שנת 2007.
חוות דעת:
חוויה טובה. מקצועי, תודעת שירות למופת, אמינות, עמד בזמן ובמחיר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאיר למדן, חיפה.
אשרור: 28/02/2018
משוב: 29/11/2017
תיאור השירות:
התקנת אלטרנטור ובדיקת מצבר ברכב מסוג טויוטה, שנת 99.
חוות דעת:
הוא נתן מחיר בטלפון ואחר כך כשהגעתי אליו אמר מחיר יותר גבוה. הוא לא היה מקצועי ולא בדק כמו שצריך.
איכות
6
מחיר
6
זמנים
9
יחס
8
תגובת העסק:
בדגם ובשנתון של רכב הלקוח יש הבדל בחלקים . (המחרים נקבעים ע"י הספק) . הלקוח ביקש הצעה טלפונית להחלפת אלטרנטור מבלי שאבדוק פיזית את הרכב . כאשר הגיע למוסך ובדקתי , הודעתי והסברתי ללקוח לפני תחילת העבודה על שינוי המחיר, והלקוח אישר את העבודה . מבלי לפגוע ועם כל הכבוד ללקוח , אין מקום לטעון על חוסר מקצועיות ו או שינוי במחיר .
7
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 375 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק