תיקון תקלה במנוע וחיזוק מגבים רופפים ברכב הונדה סיוויק שנת 2012.
חוות דעת:
הוא היה ממש מצוין! אבחן את התקלה במהירות, עשה את התיקון מעולה ועשה את זה במחירים סבירים, הצטערתי שלא הכרתי אותו עוד קודם, אני ממש מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סרגיי ו., קרית אתא.
משוב: 31/10/2021
תיאור השירות:
טיפול שנתי שכלל החלפת פילטרים ושמנים ברכב מסוג הונדה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הכל נראה תקין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלכס פ. קרית מוצקין.
משוב: 31/12/2020
תיאור השירות:
טיפול שנתי הכולל בדיקה לאחר החלפת מצבר ברכב מסוג הונדה ג'אז 2016.
חוות דעת:
נאסר היה בסדר גמור ויצאתי מאוד מרוצה. השירות היה טוב, הוא התחייב שהוא יטפל עד יום ראשון והוא עמד בהתחיייבות. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יצחק דרוקמן, קרית ים.
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי והעברת טסט ברכב מסוג הונדה שנת 2009.
חוות דעת:
היה מעולה! אני מרוצה מהשירות, מהמחיר והטיפול היה מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שגיא ע. קרית מוצקין.
אשרור: 28/08/2018
משוב: 22/04/2018
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ברכב הונדה 2013.
חוות דעת:
הוא היה נחמד ועשה עבודה טובה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
8
כללי
לירן ב. קרית מוצקין.
משוב: 25/05/2015
תיאור השירות:
החלפת בלמים ברכב מסוג הונדה סיוויק, שנת 2005.
חוות דעת:
כל השירות שקיבלתי מההתחלה ועד הסוף היה עשר!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרון חליף, קרית אתא.
משוב: 12/12/2013
תיאור השירות:
תיקון וטיפול ברכב מסוג הונדה סיויק.
חוות דעת:
אני ממליץ עליו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רנה פרו, חיפה.
משוב: 04/02/2024
תיאור השירות:
החלפת שתי נורות שכללה הלחמה ברכב מסוג הונדה סיוויק שנת 2013.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, הייתה בעיה שבגללה הוא היה צריך להלחים ולשים שתי נורות חדשות, הוא עשה מעל ומעבר ועבודה רצינית, הכל כמו שצריך כדי שלא תחזור הבעיה. זה לקח זמן, קצת שכחו אותי שם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
מיכה בוליס, רמת ישי.
משוב: 01/10/2023
תיאור השירות:
טיפול 10,000 ותיקון מזגן ברכב מחברת הונדה שנתון 2018.
חוות דעת:
סך הכל היה בסדר.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1040 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
DIPLOMA
הסמכה משנת 1974
העסק הנבחר משנת 1996
דיאגנוסטיקה למערכות הרכב
קידום הבטיחות והבריאות במקומות העבודה
DIPLOMA - תעודת אומן - אוטוטק
אודות
עולם הרכב עניין את נאסר מאז ומתמיד, ואפשר למצוא אצלו עד היום כמה רכבי אספנות שהוא אוהב, אז הוא החליט להפוך את זה למקצוע ופנה לתחום המוסכים.
הוא נשוי ואב לשניים, וכבר עובד על הכשרת דור העתיד – את בנו הוא מלמד את כל סודות המקצוע. כשהוא לא במוסך תמצאו אותו מתנדב במשטרה, במועצה האזורית ובמתנ"סים, ואם כבר נשאר לו זמן פנוי הוא ינצל אותו בים.
"אני משתדל להתחבר ללקוחות", הוא אומר. "העיקר זה לא לקחת עבודה ולעשות כמה שיותר, חשוב לי להרגיש בנוח עם האנשים שאני עובד איתם, והפרנסה מגיעה מפה לאוזן ובזכות המלצות "
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהיה לו רעש מהרכב ובמוסך המורשה לא מצאו את הבעיה וגם ביקשו ממנו סכום גבוה לאיתור התקלה. כשהוא הגיע אליי יצאתי איתו לנסיעת מבחן, שמעתי את הרעש ואמרתי לו- "שב כאן, תשתה קפה, אני כבר משחרר אותך". הלקוח לא הבין ושאל אותי אם אני לא מוכן לתקן לו את הרכב, אבל אמרתי לו שיחכה רגע. מסתבר שהבעיה הייתה בסך הכל חיזוק של בורג. הוא היה ממש מופתע ועד היום הוא נשאר לקוח שלי, ושנינו לא שוכחים את הסיפור הזה."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " דבר אחד אני רוצה- שהבן שלי ימשיך את דרכי כמו שלימדתי אותו וחינכתי אותו: לתת שירות טוב, לעשות את המאה אחוז, ולהוציא את הלקוח מרוצה."
נאסר עוסק בתחום המוסכים כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל את המוסך שלו ביד רמה. המוסך מהווה מרכז שירות לכלל סוגי הרכבים.
"לתחום המוסכים יש סטיגמה של אי אמינות, יש פחד של הלקוח מול המוסך או מול אנשי המקצוע שאולי ירמו אותו", הוא אומר. "כאן במוסך אנחנו מראים ללקוחות את הכל ומציגים תמונה ברורה. גם כשאני אומר ללקוח מה היתה התקלה אני מסביר לו בדיוק ומראה לו מה החלפתי, וגם מה ההבדל בין החלק הישן לחלק החדש. אני מסביר לו עד שהוא מצליח להבין."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון וטיפול בכל סוגי הרכבים
:: הכנה לטסט
:: שינוע לטסט
:: הכנת הרכב לחורף
:: הכנת רכב לקיץ
:: בדיקות דיאגנוסטיקה
:: איתור תקלות אלקטרוניות ברכב
"הכי חשוב לי לראות את הלקוח יוצא שמח ומרוצה, ובהרגשה שהוא באמת קיבל את המקסימום שהוא יכל לקבל."
שאלות ותשובות עם נאסר
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.