בדיקת שני רכבים מסוג אופל וקאיה כולל החלפת רצועת טיימינג וחיישן.
חוות דעת:
עשה מאמצים גדולים לפתור את הבעיה. עשה עבודה נאמנה, היה חביב ונחמד מאוד. אדם מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אנדרסה גובנה, קרית ים.
משוב: 28/02/2022
תיאור השירות:
תיקון מצערת ברכב של חברת אופל דגם קורסה שנת 2012.
חוות דעת:
שירות מעולה ומהיר, נתן לי אחלה מחיר והיה מאוד הוגן. לגמרי ממליצה עליו לכולם, שמחה שמצאתי אותו אחלה בן אדם ,
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דן ליוסטרניק, קרית ים.
משוב: 14/06/2021
תיאור השירות:
החלפת מצערת חשמלית ברכב מסוג אופל אסטרה משנת 2015.
חוות דעת:
התפלאתי הוא היה חבל על הזמן! נדלקה לי מנורת המנוע ברכב והוא נכנס לתוכנית חירום, התקשרתי אליו שאלתי אותו ואמר לי להגיע. הגעתי אליו בבוקר הוא היה ממש קפדן ומדויק, תוך דקות ספורות מצא את הבעיה והסביר לי מה קרה. הוא היה מקצועי וטיפל בבעיה בלי סיפורים, היה ישר והגון, אין דברים כאלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גובזה טקלה , קרית חיים.
משוב: 31/12/2020
תיאור השירות:
טיפול עשרת אלפים לרכב מסוג אופל אסטרה.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מעולה. הוא בחן ובדק כל דבר ועשה הכל כמו שצריך. הוא אמר שייקח שלוש שעות לסיים את הטיפול, אך כבר אחרי שעה וחצי הרכב היה מוכן. המחיר שגבה היה ממוצע.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אדיר שפיגלר, קרית מוצקין.
משוב: 12/02/2019
תיאור השירות:
תיקון רכב מסוג דייהטסו אפלאוז שנת 1991 שכלל החלפת קבל קלאץ.
חוות דעת:
שירות מצויין. הצליח להחיות רכב ממש ישן, הוא מקצועי, אדיב, נחמד והמחיר הוגן מאוד. אני מרוצה וממליץ לכולם בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שוקרון מימון, קרית ים.
משוב: 08/01/2017
תיאור השירות:
תיקון במחשב מנוע ברכב מסוג אופל.
חוות דעת:
הם היו נחמדים, מקצועיים ואחלה אנשים, באמת!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
ולרי דוידוב, קרית ים.
אשרור: 19/01/2016
משוב: 27/09/2015
תיאור השירות:
טיפול עשרת אלפים וטיפול לפני טסט ברכב אופל קורסה ,שנת 2010.
חוות דעת:
השירות טוב ואדיב, התקשרתי וביקשתי להגיע (שישי מוקדם בבוקר) ונאמר לי שאני יכול להגיע. העבודה נראית מקצועית למדי ומקיפה שלקחה שלוש שעות כולל החלפת בלמים - צלחות ודיסקיות. המחיר היה הוגן ולא גבוה ביחס לעבודה שנעשתה. מיד לאחר הטיפול עברתי טסט ללא עיכובים או בעיות.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
אמיר ביאלר, תל אביב.
משוב: 07/01/2024
תיאור השירות:
החלפת מכסה שסתומים ברכב מסוג אופל קורסה שנתון 2012.
חוות דעת:
הוא היה אחלה ואני מרוצה ממנו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אמיר ביאלר, תל אביב.
אשרור: 21/09/2023
משוב: 01/06/2023
תיאור השירות:
החלפת נורה ברכב בנזין מסוג אופל שנת 2012.
חוות דעת:
נאסר היה זול בעיניי, מהיר ויש לי רק דברים טובים לומר עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מונדר שוחט, אור עקיבא.
משוב: 04/05/2023
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לרכב מסוג אופל אסטרה שנת 2017.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! רק לדעתי היה קצת יקר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1045 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
DIPLOMA
הסמכה משנת 1974
העסק הנבחר משנת 1996
דיאגנוסטיקה למערכות הרכב
קידום הבטיחות והבריאות במקומות העבודה
DIPLOMA - תעודת אומן - אוטוטק
אודות
עולם הרכב עניין את נאסר מאז ומתמיד, ואפשר למצוא אצלו עד היום כמה רכבי אספנות שהוא אוהב, אז הוא החליט להפוך את זה למקצוע ופנה לתחום המוסכים.
הוא נשוי ואב לשניים, וכבר עובד על הכשרת דור העתיד – את בנו הוא מלמד את כל סודות המקצוע. כשהוא לא במוסך תמצאו אותו מתנדב במשטרה, במועצה האזורית ובמתנ"סים, ואם כבר נשאר לו זמן פנוי הוא ינצל אותו בים.
"אני משתדל להתחבר ללקוחות", הוא אומר. "העיקר זה לא לקחת עבודה ולעשות כמה שיותר, חשוב לי להרגיש בנוח עם האנשים שאני עובד איתם, והפרנסה מגיעה מפה לאוזן ובזכות המלצות "
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהיה לו רעש מהרכב ובמוסך המורשה לא מצאו את הבעיה וגם ביקשו ממנו סכום גבוה לאיתור התקלה. כשהוא הגיע אליי יצאתי איתו לנסיעת מבחן, שמעתי את הרעש ואמרתי לו- "שב כאן, תשתה קפה, אני כבר משחרר אותך". הלקוח לא הבין ושאל אותי אם אני לא מוכן לתקן לו את הרכב, אבל אמרתי לו שיחכה רגע. מסתבר שהבעיה הייתה בסך הכל חיזוק של בורג. הוא היה ממש מופתע ועד היום הוא נשאר לקוח שלי, ושנינו לא שוכחים את הסיפור הזה."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " דבר אחד אני רוצה- שהבן שלי ימשיך את דרכי כמו שלימדתי אותו וחינכתי אותו: לתת שירות טוב, לעשות את המאה אחוז, ולהוציא את הלקוח מרוצה."
נאסר עוסק בתחום המוסכים כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל את המוסך שלו ביד רמה. המוסך מהווה מרכז שירות לכלל סוגי הרכבים.
"לתחום המוסכים יש סטיגמה של אי אמינות, יש פחד של הלקוח מול המוסך או מול אנשי המקצוע שאולי ירמו אותו", הוא אומר. "כאן במוסך אנחנו מראים ללקוחות את הכל ומציגים תמונה ברורה. גם כשאני אומר ללקוח מה היתה התקלה אני מסביר לו בדיוק ומראה לו מה החלפתי, וגם מה ההבדל בין החלק הישן לחלק החדש. אני מסביר לו עד שהוא מצליח להבין."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון וטיפול בכל סוגי הרכבים
:: הכנה לטסט
:: שינוע לטסט
:: הכנת הרכב לחורף
:: הכנת רכב לקיץ
:: בדיקות דיאגנוסטיקה
:: איתור תקלות אלקטרוניות ברכב
"הכי חשוב לי לראות את הלקוח יוצא שמח ומרוצה, ובהרגשה שהוא באמת קיבל את המקסימום שהוא יכל לקבל."
שאלות ותשובות עם נאסר
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.