מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
נאסר
ציון כללי:
9.53
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.68
זמנים 9.73
מחיר 9.46
איכות 9.57
דירוג כללי 9.53
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ליטל רוזנק, קרית ים.
משוב: 06/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מדחס במזגן רכב מסוג יונדאי I30.
חוות דעת:
נאסר היה בסדר גמור, שירות מאוד טוב, מחיר סביר לדעתי, התרשמתי לטובה, מקצועי ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אדם רפאל , קרית ים.
אשרור: 02/11/2018
משוב: 01/07/2018
תיאור השירות:
טיפול תקופתי שכלל החלפת רפידות, משולש ופילטר של מזגן ברכב מסוג יונדאי i10 שנת 2012.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, נתן לי הרגשה טובה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל נחמיאס, נשר.
משוב: 30/07/2018
תיאור השירות:
איפוס מערכת החשמל ברכב מסוג יונדאי איי 10 2015.
חוות דעת:
בחור אמין ומקצועי. התרשמתי לטובה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אלין ל, קרית אתא.
משוב: 17/12/2017
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף שכלל החלפת מצבר ברכב מסוג יונדאי גץ, שנת 2008.
חוות דעת:
הבחור קודם כל הרגיע אותי ואמר שהכל יהיה בסדר , בדק את המצבר והסביר לי בדיוק מה לא בסדר. בזמן שחיכינו למצבר החדש בדק לי שמן ומים. התלוננתי גם על שריקת הנעה והוא אמר שצריך רק למתוח את הרצועות. גרם לי באמת לסמוך עליו שזה משהו שקצת קשה כשאתה נמצא במוסך ולא מבין כלל ברכבים ותיקן לי את המתקן של המים של הוישרים . יצאתי יותר ממרוצה. הבחור נתן לי שירות מעל ומעבר והרוויח לקוחה ביושר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל אביגב, קרית חיים.
משוב: 20/07/2017
תיאור השירות:
טיפול שנתי והעברת טסט ליונדאי i10.
חוות דעת:
האיש הזה מדהים! האוטו שלי נתקע עם בעיית חשמל בטסט והוא עזר לי לדבר עם חברת ביטוח ולעשות את הניידת שירות על חשבונם ולא עלי. הוא היה כל כך סבלני ומקצועי, מדהים. הכל היה עשר :). למרות כל התקלות שהיו הוא אפילו סיים לפני הזמן שהבטיח. גם העלות הייתה חצי ממוסך מורשה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גוסטבו ליטבינוף, קרית ביאליק.
אשרור: 15/09/2015
משוב: 14/06/2015
תיאור השירות:
טיפול לפני טסט ביונדאי אקסנט שנת 2008.
חוות דעת:
השירות היה מעולה! הייתי מרוצה מהכל, מהאמינות והשירות, הסביר הכל, שואל הכל לפני שעושה ולא עושה כלום בלי אישור, הוא ממש עשר מכל הבחינות ונותן ממש הרגשה של אמינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צביקה יעקובי, קרית ביאליק.
משוב: 07/12/2014
תיאור השירות:
טיפול גדול ברכב מסוג יונדאי, שנת 2006.
חוות דעת:
הם היו בסדר. הם עשו עבודה טובה כפי שזה נראה והיו אמינים. יצאתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אהרון ש. זכרון יעקב.
משוב: 10/02/2019
תיאור השירות:
תיקון מגן תחתון לרכב מסוג יונדאי סונטה 2015.
חוות דעת:
נאסר היה עשר! הוא היה מאד אדיב, עבד מהר, תיקן צ'יק צ'אק את הבעיה וגבה מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רני וינגרטן, חיפה.
משוב: 17/01/2019
תיאור השירות:
החלפת שמן ברכב מסוג יונדאי סנטה פה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, עמד בזמנים והיה אמין.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יוגב ה. חיפה.
משוב: 02/12/2018
תיאור השירות:
החלפת משאבת מים ורדיאטור ברכב מסוג יונדאי.
חוות דעת:
עדכן אותי הרבה בטלפון, שאל אותי לפני על כל דבר שעשה, הגענו לקחת את הרכב והיה ממש נחמד, הסביר לנו על התיקון, הראה לנו את החלקים וסך הכל נראה טוב.
איכות
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 326 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק