מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
נאסר
ציון כללי:
9.54
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.68
זמנים 9.71
מחיר 9.43
איכות 9.58
דירוג כללי 9.54
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלכס ארנזון, קרית חיים.
אשרור: 19/05/2019
משוב: 18/02/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 10 אלף כולל החלפת בלמים ברכב רנו מגאן משנת 2010.
חוות דעת:
הביקורת החיובית שראיתי עליהם באתר גרמה לי לבוא עם ציפיות גבוהות ועדיין יצאתי ממש מרוצה, הם אחלה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר לוי, קרית אתא.
משוב: 05/05/2019
תיאור השירות:
טיפול שנתי והכנה לטסט, כולל החלפת שמן מנוע, תיקון גומייה לצירייה והחלפת שני צינורות בלם ברכב מסוג פולו 2003.
חוות דעת:
פעם ראשונה שלי במוסך הזה בזכות הביקורות באתר. לדעתי הוא מאוד מקצועי, זריז, אמין מאוד ומסביר כל דבר בפשטות. המחיר מצוין ואני ממליץ בלב שלם על המוסך הזה. את הטסט עברתי בקלות בזכות הטיפול וההכנה במוסך. בנוסף , הוא סידר נזילת שמן ותיקן לי אפילו פנס שלא עבד וכל זאת מבלי שחייב אותי כלל. לבסוף קיבלתי גם תוסף דלק מתנה. בהחלט המוסך שלי מעתה והלאה. תודה רבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת קופמר, קרית ביאליק.
משוב: 28/04/2019
תיאור השירות:
החלפת טיימינג, רפידות בלמים וחלקים נוספים ברכב.
חוות דעת:
היה ממש מעולה! עשה מאמץ לעשות את הטיפול על אף העומס בערב חג. היה נעים, שירותי וגבה מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי ביטון, קרית אתא.
משוב: 02/04/2019
תיאור השירות:
החלפת תושבות של מנוע והתקנת מנורת רוורס ברכב מסוג וולסווגן.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור ועמד בזמנים. הוא מאוד נעים ונותן יחס אישי חבל על הזמן. הוא מיוחד, הייתי המום ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס גולצר, קרית ים.
אשרור: 01/04/2019
משוב: 01/01/2019
תיאור השירות:
הכנה לטסט, טיפול 90,000 וטיפול 105,000 כולל החלפה של מצתים, של שמנים, של רפידות וצלחות בבלמים קדמיים ושל מסרק הגה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור! הוא הראה לי את כל מה שהחליף.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אדיר שפיגלר, קרית מוצקין.
משוב: 12/02/2019
תיאור השירות:
תיקון רכב מסוג דייהטסו אפלאוז שנת 1991 שכלל החלפת קבל קלאץ.
חוות דעת:
שירות מצויין. הצליח להחיות רכב ממש ישן, הוא מקצועי, אדיב, נחמד והמחיר הוגן מאוד. אני מרוצה וממליץ לכולם בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פיני בלחסן, קרית ביאליק.
משוב: 09/01/2019
תיאור השירות:
החלפה של משאבת מים בעקבות בעיה באחד החיישנים ברכב.
חוות דעת:
בהתחלה הייתי מרוצה ממנו אבל בפעם השניה שהייתי אצלו גבה ממני מחיר מסוים על בדיקת מחשב וניקוי של חיישן ואמר שזה יכול לחזור. זה באמת חזר כמו שהיה וכשדיברתי איתו הוא רצה תשלום נוסף על הבדיקה ועל התיקון למרות שהוא בפועל לא תיקן כלום בפעם הראשונה...
איכות
5
מחיר
5
זמנים
10
יחס
6
5
כללי
גירסאות
עדנה לשם, כפר המכבי.
משוב: 28/11/2018
תיאור השירות:
טיפול 15 אלף שכלל תיקון ברקסים ומגבים.
חוות דעת:
היה מעולה! הייתי מרוצה מהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל דיקמן, קרית אתא.
משוב: 05/11/2018
תיאור השירות:
טיפול עשרת אלפים ברכב מסוג מאזדה.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה מהשירות, מהמחיר ומהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
כוכב כהן, נשר.
משוב: 04/11/2018
תיאור השירות:
ניתוק מנגנון להזזת מראות ברכב.
חוות דעת:
הוא היה מצויין, עזר לי לפתור את הבעיה וגבה תשלום סמלי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 311 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק