הוא היה בסדר, השירות היה מהיר הוא דיבר והתנהג יפה.
איכות
9
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
אוראל כהן, מגדים.
משוב: 20/08/2020
תיאור השירות:
מילוי גז.
חוות דעת:
ממליץ על נאסר בחום. שירות ויחס וי.אי.פי!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמרי שחר, שימשית.
אשרור: 13/06/2024
משוב: 20/08/2023
תיאור השירות:
תיקון ומילוי גז לרכב מסוג סובארו פורסטר שנת 2017.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הוגן במחיר ומקצועי. בנוסף הוא אמר לי מראש שהרכב נשאר אצלו להמשך טיפול ועשה אחלה רושם. לגבי איכות העבודה כרגע היא טובה אבל רק ימים יגידו האם הכל עובד כמו שצריך. לכן לא דירגתי.
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
יעקב רחמימוב, חיפה.
משוב: 06/06/2024
תיאור השירות:
החלפת מצבר של חברת בוש לרכב מסוג טויוטה יאריס שנתון 2004.
חוות דעת:
קצת היה יקר, חוץ מזה היה אחלה שירות וחוויה טובה. נראה מקום רציני, נקי ומסודר, היה סבבה לגמרי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבי שטרן, חיפה.
משוב: 05/06/2024
תיאור השירות:
תיקון דליפה ומילוי גז במזגן.
חוות דעת:
היה מדהים, איש נחמד ביותר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יניב נער, צפת.
אשרור: 04/06/2024
משוב: 30/07/2023
תיאור השירות:
מילוי גז לרכב.
חוות דעת:
עשה את העבודה והגדיל ראש.
עשה רושם טוב.
אני מרוצה וממליץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שוקי קדוש, קרית מוצקין.
אשרור: 04/06/2024
משוב: 26/11/2023
תיאור השירות:
החלפת נורות קדמיות ברכב מסוג מאזדה 3.
חוות דעת:
נאסר היה יוצא מן הכלל! אני מרוצה מהאמינות, מהעבודה עצמה והמחיר היה הוגן לדעתי. הוא הביא את הנורות אחרי חצי שעה ואני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שמוליק גלעד, קרית ים.
אשרור: 02/06/2024
משוב: 13/08/2023
תיאור השירות:
תיקון מזגן בסובארו xv.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! נאסר איש מקצוע מעולה, אבחן את הבעיה מיד, תוך מתן הסבר מה צריך להחליף. פתר את התקלה תוך זמן קצר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עדן בן עזרא, נהריה.
אשרור: 28/05/2024
משוב: 01/10/2023
תיאור השירות:
החלפת פנסים ברכב מסוג סיאט ליאון.
חוות דעת:
היה מעולה, גם מבחינת היחס האישי והטיפול.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ענבר סגרון, חיפה.
משוב: 27/05/2024
תיאור השירות:
מילוי גז ותיקון מזגן ברכב מחברת יונדאי איי 10 שנתון 2014.
חוות דעת:
הוא היה מעולה. הוא נתן לי דרך חלופית לתקן ולא לבזבז הרבה כסף, והיה מקצועי ומהיר ממש.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 432 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רכב רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מיזוג אוויר וחשמל לרכב. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אוטוטק רכב קל
אודות
עולם הרכב עניין את נאסר מאז ומתמיד, ואפשר למצוא אצלו עד היום כמה רכבי אספנות שהוא אוהב, אז הוא החליט להפוך את זה למקצוע ופנה לתחום המוסכים.
הוא נשוי ואב לשניים, וכבר עובד על הכשרת דור העתיד – את בנו הוא מלמד את כל סודות המקצוע. כשהוא לא במוסך תמצאו אותו מתנדב במשטרה, במועצה האזורית ובמתנ"סים, ואם כבר נשאר לו זמן פנוי הוא ינצל אותו בים.
"אני משתדל להתחבר ללקוחות", הוא אומר. "העיקר זה לא לקחת עבודה ולעשות כמה שיותר, חשוב לי להרגיש בנוח עם האנשים שאני עובד איתם, והפרנסה מגיעה מפה לאוזן ובזכות המלצות "
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהיה לו רעש מהרכב ובמוסך המורשה לא מצאו את הבעיה וגם ביקשו ממנו סכום גבוה לאיתור התקלה. כשהוא הגיע אליי יצאתי איתו לנסיעת מבחן, שמעתי את הרעש ואמרתי לו- "שב כאן, תשתה קפה, אני כבר משחרר אותך". הלקוח לא הבין ושאל אותי אם אני לא מוכן לתקן לו את הרכב, אבל אמרתי לו שיחכה רגע. מסתבר שהבעיה הייתה בסך הכל חיזוק של בורג. הוא היה ממש מופתע ועד היום הוא נשאר לקוח שלי, ושנינו לא שוכחים את הסיפור הזה."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " דבר אחד אני רוצה- שהבן שלי ימשיך את דרכי כמו שלימדתי אותו וחינכתי אותו: לתת שירות טוב, לעשות את המאה אחוז, ולהוציא את הלקוח מרוצה."
נאסר עוסק בתחום המוסכים כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל את המוסך שלו ביד רמה. המוסך מהווה מרכז שירות לכלל סוגי הרכבים.
"לתחום המוסכים יש סטיגמה של אי אמינות, יש פחד של הלקוח מול המוסך או מול אנשי המקצוע שאולי ירמו אותו", הוא אומר. "כאן במוסך אנחנו מראים ללקוחות את הכל ומציגים תמונה ברורה. גם כשאני אומר ללקוח מה היתה התקלה אני מסביר לו בדיוק ומראה לו מה החלפתי, וגם מה ההבדל בין החלק הישן לחלק החדש. אני מסביר לו עד שהוא מצליח להבין."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון וטיפול בכל סוגי הרכבים
:: הכנה לטסט
:: שינוע לטסט
:: הכנת הרכב לחורף
:: הכנת רכב לקיץ
:: בדיקות דיאגנוסטיקה
:: איתור תקלות אלקטרוניות ברכב
"הכי חשוב לי לראות את הלקוח יוצא שמח ומרוצה, ובהרגשה שהוא באמת קיבל את המקסימום שהוא יכל לקבל."
שאלות ותשובות עם נאסר
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.