היה בסדר. הם קיבלו אותי מהר ונתנו הערכה מדויקת. המחיר היה כמו בכל מקום אחר לפי מה שבדקתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביעד אלימלך, מירון.
משוב: 26/11/2023
תיאור השירות:
החלפת פלאנג' במנוע ברכב מסוג פיג'ו 2008 שנתון 2016.
חוות דעת:
אחלה בחור, אחלה שירות ואחלה מחיר בעיניי. הוא היה בסדר גמור, בחור מאוד אדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רן בן יצחק, חיפה.
משוב: 22/10/2023
תיאור השירות:
שיפוץ מנוע לרכב מסוג פיג'ו 308.
חוות דעת:
נאסר היה עשר! מהרגע הראשון שפנינו אליו הוא היה מאוד הוגן, מקצועי ואמין. כל דבר שהבטיח עמד בו עד המילה האחרונה, ולאורך כל הדרך הוא עדכן אותנו בכל מה שעושה בשביל לקבל אישור. מרוצים מאד שהגענו אליו דרך מידרג, וממליצים עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
משה ק. קרית חיים.
משוב: 03/09/2023
תיאור השירות:
טיפול לפני טסט שכלל החלפת שמנים ומילוי גז במזגן ברכב מסוג פיג'ו 205 שנתון 2016.
חוות דעת:
התרשמתי שהוא הוגן, היה זמין בזמן קצר, נראה שהיה מקצועי והוא כן היה מאוד שקוף לאורך הדרך. נראה לי שאני אחזור אליו שזה אומר הכל!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אבידן אוני, תל אביב.
משוב: 06/06/2023
תיאור השירות:
הטיפול כלל החלפת משולש קדמי שמאלי לרכב פיג'ו.
חוות דעת:
השרות היה טוב, מקצועי ואדיב. כמו כן, בזמן ההמתנה הייתי עד לרמת האמינות הגבוהה של נאסר כאשר טיפל ברכב אחר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
משה ביצצי, קרית ים.
משוב: 22/05/2023
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ותיקון צינור טורבו לרכב מסוג פיג'ו 5008.
חוות דעת:
אני מבסוט לאללה. אני מרוצה מהאמינות שלו, הוא שלח לי תמונות, הראה לי את הדברים וחיכה לאישור ממני לפני שתיקן משהו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ויטלי גרבסט, חיפה.
משוב: 14/09/2022
תיאור השירות:
טיפול תקופתי כולל תיקון ברקסים לרכב מסוג פג'ו.
חוות דעת:
הכל היה מצוין, הוא מאוד מקצועי ונתן יחס טוב, באמת עשה עבודה טובה. גם המחיר היה הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נעמה ו. חיפה.
משוב: 10/03/2022
תיאור השירות:
החלפת קלאץ' ברכב מסוג פיג'ו 108.
חוות דעת:
הוא היה מאוד טוב, מקצועי ועמד בזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רון וייסמן, חיפה.
משוב: 20/02/2022
תיאור השירות:
טיפול לפני טסט שכלל החלפת רפידות ודיסקים קדמיים, פילטר אויר, שמן, ומגבים ברכב מסוג פיג'ו 208 שנת 2014.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. זאת לא הפעם הראשונה שהלכתי אליו והוא הסביר מה הולך ושיש דברים שעשינו בפעם הקודמת שעכשיו כבר לא צריך, התקשר לשאול תוך כדי העבודה אם מה שהוא עושה מקובל עלי, היה מקצועי, לקח מחיר סביר ובסך הכל החוויה היתה טובה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסי אלון, חיפה.
משוב: 29/12/2021
תיאור השירות:
תיקון תרמוסטט ברכב פיג'ו 301.
חוות דעת:
אחלה מוסך, בן אדם מאוד אמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1046 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
DIPLOMA
הסמכה משנת 1974
העסק הנבחר משנת 1996
דיאגנוסטיקה למערכות הרכב
קידום הבטיחות והבריאות במקומות העבודה
DIPLOMA - תעודת אומן - אוטוטק
אודות
עולם הרכב עניין את נאסר מאז ומתמיד, ואפשר למצוא אצלו עד היום כמה רכבי אספנות שהוא אוהב, אז הוא החליט להפוך את זה למקצוע ופנה לתחום המוסכים.
הוא נשוי ואב לשניים, וכבר עובד על הכשרת דור העתיד – את בנו הוא מלמד את כל סודות המקצוע. כשהוא לא במוסך תמצאו אותו מתנדב במשטרה, במועצה האזורית ובמתנ"סים, ואם כבר נשאר לו זמן פנוי הוא ינצל אותו בים.
"אני משתדל להתחבר ללקוחות", הוא אומר. "העיקר זה לא לקחת עבודה ולעשות כמה שיותר, חשוב לי להרגיש בנוח עם האנשים שאני עובד איתם, והפרנסה מגיעה מפה לאוזן ובזכות המלצות "
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהיה לו רעש מהרכב ובמוסך המורשה לא מצאו את הבעיה וגם ביקשו ממנו סכום גבוה לאיתור התקלה. כשהוא הגיע אליי יצאתי איתו לנסיעת מבחן, שמעתי את הרעש ואמרתי לו- "שב כאן, תשתה קפה, אני כבר משחרר אותך". הלקוח לא הבין ושאל אותי אם אני לא מוכן לתקן לו את הרכב, אבל אמרתי לו שיחכה רגע. מסתבר שהבעיה הייתה בסך הכל חיזוק של בורג. הוא היה ממש מופתע ועד היום הוא נשאר לקוח שלי, ושנינו לא שוכחים את הסיפור הזה."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " דבר אחד אני רוצה- שהבן שלי ימשיך את דרכי כמו שלימדתי אותו וחינכתי אותו: לתת שירות טוב, לעשות את המאה אחוז, ולהוציא את הלקוח מרוצה."
נאסר עוסק בתחום המוסכים כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל את המוסך שלו ביד רמה. המוסך מהווה מרכז שירות לכלל סוגי הרכבים.
"לתחום המוסכים יש סטיגמה של אי אמינות, יש פחד של הלקוח מול המוסך או מול אנשי המקצוע שאולי ירמו אותו", הוא אומר. "כאן במוסך אנחנו מראים ללקוחות את הכל ומציגים תמונה ברורה. גם כשאני אומר ללקוח מה היתה התקלה אני מסביר לו בדיוק ומראה לו מה החלפתי, וגם מה ההבדל בין החלק הישן לחלק החדש. אני מסביר לו עד שהוא מצליח להבין."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון וטיפול בכל סוגי הרכבים
:: הכנה לטסט
:: שינוע לטסט
:: הכנת הרכב לחורף
:: הכנת רכב לקיץ
:: בדיקות דיאגנוסטיקה
:: איתור תקלות אלקטרוניות ברכב
"הכי חשוב לי לראות את הלקוח יוצא שמח ומרוצה, ובהרגשה שהוא באמת קיבל את המקסימום שהוא יכל לקבל."
שאלות ותשובות עם נאסר
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.