טיפול תקופתי לרכב מסוג מאזדה 3 שכלל החלפת כפתור בגאז'.
חוות דעת:
הוא היה סבבה, ממש בסדר גמור. לא היה לו פשוט לתקן אבל הוא הצליח.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אריאל גורליק, תל אביב.
אשרור: 06/02/2024
משוב: 15/02/2023
תיאור השירות:
החלפת חיישן מנוע ברכב מסוג מאזדה 3 אקטיב שנתון 2008.
חוות דעת:
אש. הגעתי עם נורת מנוע דולקת, נאסר בדק את הרכב, פתח מנוע וסיפר שהחיישן דפוק ובגלל זה הנורה נדלקת כל כמה ימים. אמר לחזור עוד 3 שעות ואז החליף את החיישן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמינדב ויס, חיפה.
משוב: 29/01/2024
תיאור השירות:
טיפול 45 אלף ברכב מסוג מאזדה 5 שנתון 2022.
חוות דעת:
הוא בן אדם נחמד ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
זאב רוזנטל, הסוללים.
משוב: 19/06/2023
תיאור השירות:
טיפול תקופתי והחלפת רפידות, זרועות וכיוון פרונט לרכב מסוג מאזדה 6 שנת 2006.
חוות דעת:
הוא היה ממש טוב! מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסי בלאיי, חיפה.
אשרור: 05/02/2023
משוב: 06/10/2022
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף כולל תיקון פגוש לרכב מזדה 2 שנת 2009.
חוות דעת:
הוא נתן לי שירות טוב במחיר מעולה, באמת ממש סביר!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
טל נחושי, קרית אתא.
משוב: 11/12/2022
תיאור השירות:
טיפול בנורה דולקת ברכב מסוג מזדה 3.
חוות דעת:
נאסר היה מדהים, הוא אמין והמחיר היה טוב לדעתי. אני שמחה שבחרתי בו:)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רוברט מאירוב, קרית אתא.
משוב: 02/10/2022
תיאור השירות:
אספקת והחלפת משולש תחתון ברכב מסוג מאזדה 6 שנת 2008.
חוות דעת:
היה אחלה. הוא מקצועי ומאוד שירותי. באמת עשה מעבר למה שהיה צריך לעשות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניר חיון, קרית אתא.
משוב: 09/05/2022
תיאור השירות:
איתור תקלה והחלפת פלאג ברכב מאזדה.
חוות דעת:
נאסר היה אחלה, הוגן ורציני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רועי רז, חיפה.
משוב: 30/12/2021
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף ברכב מסוג מזדה 3.
חוות דעת:
אחלה שירות, עשה עבודה טובה ומקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביעד מ. חיפה.
משוב: 11/07/2021
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף ותיקון IBS ברכב מסוג מאזדה 3 שנת 2009.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, קיבל אותי בזמן, היה ממש מדהים, אדם נדיר, מקשיב וייעץ מה צריך. ענה לי על כל השאלות בכנות ולא הציע סתם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1045 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
DIPLOMA
הסמכה משנת 1974
העסק הנבחר משנת 1996
דיאגנוסטיקה למערכות הרכב
קידום הבטיחות והבריאות במקומות העבודה
DIPLOMA - תעודת אומן - אוטוטק
אודות
עולם הרכב עניין את נאסר מאז ומתמיד, ואפשר למצוא אצלו עד היום כמה רכבי אספנות שהוא אוהב, אז הוא החליט להפוך את זה למקצוע ופנה לתחום המוסכים.
הוא נשוי ואב לשניים, וכבר עובד על הכשרת דור העתיד – את בנו הוא מלמד את כל סודות המקצוע. כשהוא לא במוסך תמצאו אותו מתנדב במשטרה, במועצה האזורית ובמתנ"סים, ואם כבר נשאר לו זמן פנוי הוא ינצל אותו בים.
"אני משתדל להתחבר ללקוחות", הוא אומר. "העיקר זה לא לקחת עבודה ולעשות כמה שיותר, חשוב לי להרגיש בנוח עם האנשים שאני עובד איתם, והפרנסה מגיעה מפה לאוזן ובזכות המלצות "
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהיה לו רעש מהרכב ובמוסך המורשה לא מצאו את הבעיה וגם ביקשו ממנו סכום גבוה לאיתור התקלה. כשהוא הגיע אליי יצאתי איתו לנסיעת מבחן, שמעתי את הרעש ואמרתי לו- "שב כאן, תשתה קפה, אני כבר משחרר אותך". הלקוח לא הבין ושאל אותי אם אני לא מוכן לתקן לו את הרכב, אבל אמרתי לו שיחכה רגע. מסתבר שהבעיה הייתה בסך הכל חיזוק של בורג. הוא היה ממש מופתע ועד היום הוא נשאר לקוח שלי, ושנינו לא שוכחים את הסיפור הזה."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " דבר אחד אני רוצה- שהבן שלי ימשיך את דרכי כמו שלימדתי אותו וחינכתי אותו: לתת שירות טוב, לעשות את המאה אחוז, ולהוציא את הלקוח מרוצה."
נאסר עוסק בתחום המוסכים כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל את המוסך שלו ביד רמה. המוסך מהווה מרכז שירות לכלל סוגי הרכבים.
"לתחום המוסכים יש סטיגמה של אי אמינות, יש פחד של הלקוח מול המוסך או מול אנשי המקצוע שאולי ירמו אותו", הוא אומר. "כאן במוסך אנחנו מראים ללקוחות את הכל ומציגים תמונה ברורה. גם כשאני אומר ללקוח מה היתה התקלה אני מסביר לו בדיוק ומראה לו מה החלפתי, וגם מה ההבדל בין החלק הישן לחלק החדש. אני מסביר לו עד שהוא מצליח להבין."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון וטיפול בכל סוגי הרכבים
:: הכנה לטסט
:: שינוע לטסט
:: הכנת הרכב לחורף
:: הכנת רכב לקיץ
:: בדיקות דיאגנוסטיקה
:: איתור תקלות אלקטרוניות ברכב
"הכי חשוב לי לראות את הלקוח יוצא שמח ומרוצה, ובהרגשה שהוא באמת קיבל את המקסימום שהוא יכל לקבל."
שאלות ותשובות עם נאסר
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.