החלפת מדחס למזגן ובלמים לרכב מסוג ניסן ג'וק לפני טסט.
חוות דעת:
שירות ממש טוב. הוא מאוד אדיב ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יצחק אטיאס, חיפה.
משוב: 07/12/2022
תיאור השירות:
החלפת קלאץ' מדחס מזגן לרכב מסוג פיג'ו 107 שנת 2003.
חוות דעת:
הוא עשה לי את זה נהדר! הוא היה אמין, מקצועי, לקח מחיר סביר מאוד בעיניי ועבודה הכי טובה שאפשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אידית קרן, חיפה.
אשרור: 04/09/2022
משוב: 11/05/2022
תיאור השירות:
החלפת מדחס ברכב ישן מסוג יונדאי.
חוות דעת:
היה מצוין! תיקון מהיר, מקצועי ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רחלי מנדלר, חיפה.
אשרור: 31/07/2022
משוב: 02/05/2022
תיאור השירות:
תיקון מזגן ברכב מסוג Suzuki שנתון 2010 שכלל החלפת מדחס.
חוות דעת:
הוא היה מצוין ונחמד! ביצע את התיקון תוך כמה שעות. לצערי, בימים אחרונים האוטו הפסיק לעבוד, הבנו אותו לתיקון במקום אחר ונאמר לנו שהרצועות נפגעו בהתקנת המדחס למזגן, איננו יודעים אם זה אמת או לא, לא מבינה בנושא, אך זה מה שקרה.
איכות
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
מירה יכניץ', חיפה.
משוב: 18/05/2022
תיאור השירות:
תיקון מדחס מזגן והחלפת מנורה לרכב מסוג פיג'ו 2008.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, השירות היה טוב, אני מרוצה מהעבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
אלון גרנוצ, חיפה.
אשרור: 16/01/2022
משוב: 18/10/2021
תיאור השירות:
החלפת מדחס לרכב מסוג ניסאן ג'וק.
חוות דעת:
היה בסדר והכל עובד, יחס טוב, השירות מקצועי והוא לא מזניח כלום ובדק כל מה שצריך.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אייל ה. חיפה.
אשרור: 20/06/2021
משוב: 18/02/2021
תיאור השירות:
החלפת מדחס מזגן לאוטו.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! עוד בהערכת מחיר היה מאוד נמוך, ואז נתן הסבר תמציתי ומדויק של מה הוא הולך לעשות, וגם עמד בזמנים של התיקון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרון ה. חיפה.
משוב: 15/06/2021
תיאור השירות:
החלפת מדחס מזגן ברכב מסוג מיצובישי לנסר.
חוות דעת:
שירות מצוין, אמין, מקצועי ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניב צאיג, חיפה.
משוב: 27/04/2021
תיאור השירות:
החלפת מדחס אויר ברכב מסוג פולקסווגן גולף שנת 2014.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. הוגן, אמין ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רוני ריינר, חיפה.
משוב: 14/09/2020
תיאור השירות:
הלפת מדחס ברכב מסוג רנו.
חוות דעת:
הוא טיפל באופן יסודי, שמר על ההנחיות המקום נקי ומסודר, לא ויתר עד שהצליח לפתור את הבעיה, המחיר לא זול לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 414 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רכב רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מיזוג אוויר וחשמל לרכב. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אוטוטק רכב קל
אודות
עולם הרכב עניין את נאסר מאז ומתמיד, ואפשר למצוא אצלו עד היום כמה רכבי אספנות שהוא אוהב, אז הוא החליט להפוך את זה למקצוע ופנה לתחום המוסכים.
הוא נשוי ואב לשניים, וכבר עובד על הכשרת דור העתיד – את בנו הוא מלמד את כל סודות המקצוע. כשהוא לא במוסך תמצאו אותו מתנדב במשטרה, במועצה האזורית ובמתנ"סים, ואם כבר נשאר לו זמן פנוי הוא ינצל אותו בים.
"אני משתדל להתחבר ללקוחות", הוא אומר. "העיקר זה לא לקחת עבודה ולעשות כמה שיותר, חשוב לי להרגיש בנוח עם האנשים שאני עובד איתם, והפרנסה מגיעה מפה לאוזן ובזכות המלצות "
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהיה לו רעש מהרכב ובמוסך המורשה לא מצאו את הבעיה וגם ביקשו ממנו סכום גבוה לאיתור התקלה. כשהוא הגיע אליי יצאתי איתו לנסיעת מבחן, שמעתי את הרעש ואמרתי לו- "שב כאן, תשתה קפה, אני כבר משחרר אותך". הלקוח לא הבין ושאל אותי אם אני לא מוכן לתקן לו את הרכב, אבל אמרתי לו שיחכה רגע. מסתבר שהבעיה הייתה בסך הכל חיזוק של בורג. הוא היה ממש מופתע ועד היום הוא נשאר לקוח שלי, ושנינו לא שוכחים את הסיפור הזה."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " דבר אחד אני רוצה- שהבן שלי ימשיך את דרכי כמו שלימדתי אותו וחינכתי אותו: לתת שירות טוב, לעשות את המאה אחוז, ולהוציא את הלקוח מרוצה."
נאסר עוסק בתחום המוסכים כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל את המוסך שלו ביד רמה. המוסך מהווה מרכז שירות לכלל סוגי הרכבים.
"לתחום המוסכים יש סטיגמה של אי אמינות, יש פחד של הלקוח מול המוסך או מול אנשי המקצוע שאולי ירמו אותו", הוא אומר. "כאן במוסך אנחנו מראים ללקוחות את הכל ומציגים תמונה ברורה. גם כשאני אומר ללקוח מה היתה התקלה אני מסביר לו בדיוק ומראה לו מה החלפתי, וגם מה ההבדל בין החלק הישן לחלק החדש. אני מסביר לו עד שהוא מצליח להבין."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון וטיפול בכל סוגי הרכבים
:: הכנה לטסט
:: שינוע לטסט
:: הכנת הרכב לחורף
:: הכנת רכב לקיץ
:: בדיקות דיאגנוסטיקה
:: איתור תקלות אלקטרוניות ברכב
"הכי חשוב לי לראות את הלקוח יוצא שמח ומרוצה, ובהרגשה שהוא באמת קיבל את המקסימום שהוא יכל לקבל."
שאלות ותשובות עם נאסר
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.