היה ממש אחלה! נאסר בדק ביסודיות וחיפש דליפה. שלא נמצאה, החליף ונטילים למערכת הקירור ומילא גז, תוך מתן הסברים לאורך כל הבדיקה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמר פלד, חיפה.
משוב: 04/10/2023
תיאור השירות:
תיקון מזגן ברכב מסוג סובארו שנתון 2017.
חוות דעת:
הוא היה אחלה! מאוד נחמד, מסביר פנים ומקצועי. באמת היה מצוין.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נתנאל בורגר, חיפה.
אשרור: 28/09/2023
משוב: 25/05/2023
תיאור השירות:
שחרור שסתום במזגן ברכב טויוטה שנת 2005.
חוות דעת:
היה מצוין, הוא בדק מה שצריך ונתן את המענה שביקשתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלכס פרומן, חיפה.
משוב: 26/09/2023
תיאור השירות:
החלפת מד טמפרטורה של מזגן ברכב כולל החלפת חשמל של מד טמפרטורה.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורן טלר, חיפה.
אשרור: 29/08/2023
משוב: 31/05/2023
תיאור השירות:
תיקון מאוורר המזגן.
חוות דעת:
היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חן שפירא, חיפה.
משוב: 16/08/2023
תיאור השירות:
החלפת שסתום למזגן ברכב מסוג קיה ריו שנתון 2014.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא הוא בן אדם נחמד מאוד, אדיב ומקצועי. ישר חיבר אותנו למערכות כדי לראות מה הבעיה. ממש איש מקצוע לעניין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יורם שורץ, חיפה.
משוב: 14/07/2023
תיאור השירות:
החלפת מפוח למזגן ברכב מסוג רנו קדג'אר.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור והכל היה בסדר, רק המחיר קצת הרבה גבוה לטעמי לאחר בירור והשוואה. אין טענות חוץ מזה שהוא פשוט היה יקר לדעתי.
איכות
8
מחיר
2
זמנים
9
יחס
10
5
כללי
אמיר דאובה, חיפה.
משוב: 09/07/2023
תיאור השירות:
תיקון מזגן ברכב מסוג renault fluence שנתון 2013.
חוות דעת:
היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
צהלון סירי, חיפה.
אשרור: 19/02/2023
משוב: 20/11/2022
תיאור השירות:
החלפת מאייד פנימי למזגן ברכב בנזין מסוג פאג'ו שנת 2015.
חוות דעת:
נאסר היה מעולה, אין לי מילים! עמד בזמנים, אפילו הקדים. הוא פשוט עשר! מקצועי, מילה זאת מילה, צילם לי כל שלב ושלב, אמין ומסודר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרון סקברצ'ק, חיפה.
אשרור: 28/08/2022
משוב: 29/05/2022
תיאור השירות:
תיקון מזגן ברכב.
חוות דעת:
לקח לו קצת זמן לסיים את העבודה, אבל חוץ מזה הכל היה בסדר.
איכות
10
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 416 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רכב רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מיזוג אוויר וחשמל לרכב. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אוטוטק רכב קל
אודות
עולם הרכב עניין את נאסר מאז ומתמיד, ואפשר למצוא אצלו עד היום כמה רכבי אספנות שהוא אוהב, אז הוא החליט להפוך את זה למקצוע ופנה לתחום המוסכים.
הוא נשוי ואב לשניים, וכבר עובד על הכשרת דור העתיד – את בנו הוא מלמד את כל סודות המקצוע. כשהוא לא במוסך תמצאו אותו מתנדב במשטרה, במועצה האזורית ובמתנ"סים, ואם כבר נשאר לו זמן פנוי הוא ינצל אותו בים.
"אני משתדל להתחבר ללקוחות", הוא אומר. "העיקר זה לא לקחת עבודה ולעשות כמה שיותר, חשוב לי להרגיש בנוח עם האנשים שאני עובד איתם, והפרנסה מגיעה מפה לאוזן ובזכות המלצות "
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהיה לו רעש מהרכב ובמוסך המורשה לא מצאו את הבעיה וגם ביקשו ממנו סכום גבוה לאיתור התקלה. כשהוא הגיע אליי יצאתי איתו לנסיעת מבחן, שמעתי את הרעש ואמרתי לו- "שב כאן, תשתה קפה, אני כבר משחרר אותך". הלקוח לא הבין ושאל אותי אם אני לא מוכן לתקן לו את הרכב, אבל אמרתי לו שיחכה רגע. מסתבר שהבעיה הייתה בסך הכל חיזוק של בורג. הוא היה ממש מופתע ועד היום הוא נשאר לקוח שלי, ושנינו לא שוכחים את הסיפור הזה."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " דבר אחד אני רוצה- שהבן שלי ימשיך את דרכי כמו שלימדתי אותו וחינכתי אותו: לתת שירות טוב, לעשות את המאה אחוז, ולהוציא את הלקוח מרוצה."
נאסר עוסק בתחום המוסכים כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל את המוסך שלו ביד רמה. המוסך מהווה מרכז שירות לכלל סוגי הרכבים.
"לתחום המוסכים יש סטיגמה של אי אמינות, יש פחד של הלקוח מול המוסך או מול אנשי המקצוע שאולי ירמו אותו", הוא אומר. "כאן במוסך אנחנו מראים ללקוחות את הכל ומציגים תמונה ברורה. גם כשאני אומר ללקוח מה היתה התקלה אני מסביר לו בדיוק ומראה לו מה החלפתי, וגם מה ההבדל בין החלק הישן לחלק החדש. אני מסביר לו עד שהוא מצליח להבין."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון וטיפול בכל סוגי הרכבים
:: הכנה לטסט
:: שינוע לטסט
:: הכנת הרכב לחורף
:: הכנת רכב לקיץ
:: בדיקות דיאגנוסטיקה
:: איתור תקלות אלקטרוניות ברכב
"הכי חשוב לי לראות את הלקוח יוצא שמח ומרוצה, ובהרגשה שהוא באמת קיבל את המקסימום שהוא יכל לקבל."
שאלות ותשובות עם נאסר
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.