השירות היה מעולה, מעל ומעבר. הוא היה מאוד מקצועי, אכפתי והוא התקשר לבדוק הכל. המחירים היו מאוד סבירים לדעתי והעבודה הייתה מאוד מקצועית. הופתעתי ממנו לטובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פלג לביא, חיפה.
משוב: 25/01/2024
תיאור השירות:
טיפול לפני טסט ובדיקת בלמים לרכב סיאט איביזה.
חוות דעת:
השירות היה ממש אחלה, אני מרוצה מהשירות מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעל גילת, חיפה.
משוב: 02/01/2024
תיאור השירות:
טיפול שנתי לרכב מסוג סיאט איביזה 2020.
חוות דעת:
שירות מאוד נחמד! הם היו מאוד אדיבים, קיבלו אותי במהירות ותוך שעה וחצי הרכב כבר היה מוכן.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעל גילת, חיפה.
משוב: 30/04/2023
תיאור השירות:
החלפת סליל כרית אוויר ברכב מסוג סיאט איביזה שנת 2020.
חוות דעת:
היה אחלה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
דן ריכליס, חיפה.
משוב: 20/03/2023
תיאור השירות:
טיפול שנתי ברכב מסוג סיאט אטקה שנתון 2017 שכלל החלפת צלחות וברקסים אחוריים.
חוות דעת:
היינו מאוד מאוד מרוצים ממנו מכל הבחינות ואנחנו ממליצים עליו בחום לכולם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
הנס מ. חיפה.
משוב: 15/03/2023
תיאור השירות:
טיפול עשרת אלפים, תיקון פחחות בדלת, תיקון נזילה והעברת טסט לרכב מסוג סיאט איביזה ספורט 2011.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלמה קסה, חיפה.
משוב: 29/01/2023
תיאור השירות:
בדיקת גיר, החלפת מספר חלקים ובדיקה חשמלית ברכב מסוג סיאט איביזה.
חוות דעת:
הוא טיפל בבעיה במקצועיות רבה מאוד, שירותי מאד ולקח מחיר לדעתי הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תמרה חנוכוב, חיפה.
משוב: 15/05/2022
תיאור השירות:
החלפת סליל כריות אוויר ברכב מסוג סיאט איביזה שנת 2017.
חוות דעת:
הוא עשה רושם אמין, הראה לי מה הוא עושה ואת החלקים שהוא מחליף, נתן אחריות לחצי שנה והטיפול נמשך שעה וחצי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעקב בודקר, חיפה.
משוב: 16/03/2022
תיאור השירות:
החלפת שמנים, בלמים ותיקון מערכת חימום ברכב מסוג סיאט איביזה.
חוות דעת:
הוא בחור על הכיפאק ובוודאות אחזור אליו. הגעתי עם אוטו שכמעט שנתיים לא נסע, בדק כל מה שצריך, החליף שמנים ובלמים, תיקן מערכת חימום, פתח, ניקה ועשה עבודה בצורה מקצועית. לקח מחיר הגון ועמד בזמנים. היה תענוג ללכת אליו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליאב משה, חיפה.
אשרור: 19/01/2022
משוב: 21/10/2021
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ברכב מסוג סיאט.
חוות דעת:
הוא היה ממש מעולה! מקצועי ואדיב! אמין, שווה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1045 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
DIPLOMA
הסמכה משנת 1974
העסק הנבחר משנת 1996
דיאגנוסטיקה למערכות הרכב
קידום הבטיחות והבריאות במקומות העבודה
DIPLOMA - תעודת אומן - אוטוטק
אודות
עולם הרכב עניין את נאסר מאז ומתמיד, ואפשר למצוא אצלו עד היום כמה רכבי אספנות שהוא אוהב, אז הוא החליט להפוך את זה למקצוע ופנה לתחום המוסכים.
הוא נשוי ואב לשניים, וכבר עובד על הכשרת דור העתיד – את בנו הוא מלמד את כל סודות המקצוע. כשהוא לא במוסך תמצאו אותו מתנדב במשטרה, במועצה האזורית ובמתנ"סים, ואם כבר נשאר לו זמן פנוי הוא ינצל אותו בים.
"אני משתדל להתחבר ללקוחות", הוא אומר. "העיקר זה לא לקחת עבודה ולעשות כמה שיותר, חשוב לי להרגיש בנוח עם האנשים שאני עובד איתם, והפרנסה מגיעה מפה לאוזן ובזכות המלצות "
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהיה לו רעש מהרכב ובמוסך המורשה לא מצאו את הבעיה וגם ביקשו ממנו סכום גבוה לאיתור התקלה. כשהוא הגיע אליי יצאתי איתו לנסיעת מבחן, שמעתי את הרעש ואמרתי לו- "שב כאן, תשתה קפה, אני כבר משחרר אותך". הלקוח לא הבין ושאל אותי אם אני לא מוכן לתקן לו את הרכב, אבל אמרתי לו שיחכה רגע. מסתבר שהבעיה הייתה בסך הכל חיזוק של בורג. הוא היה ממש מופתע ועד היום הוא נשאר לקוח שלי, ושנינו לא שוכחים את הסיפור הזה."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " דבר אחד אני רוצה- שהבן שלי ימשיך את דרכי כמו שלימדתי אותו וחינכתי אותו: לתת שירות טוב, לעשות את המאה אחוז, ולהוציא את הלקוח מרוצה."
נאסר עוסק בתחום המוסכים כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל את המוסך שלו ביד רמה. המוסך מהווה מרכז שירות לכלל סוגי הרכבים.
"לתחום המוסכים יש סטיגמה של אי אמינות, יש פחד של הלקוח מול המוסך או מול אנשי המקצוע שאולי ירמו אותו", הוא אומר. "כאן במוסך אנחנו מראים ללקוחות את הכל ומציגים תמונה ברורה. גם כשאני אומר ללקוח מה היתה התקלה אני מסביר לו בדיוק ומראה לו מה החלפתי, וגם מה ההבדל בין החלק הישן לחלק החדש. אני מסביר לו עד שהוא מצליח להבין."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון וטיפול בכל סוגי הרכבים
:: הכנה לטסט
:: שינוע לטסט
:: הכנת הרכב לחורף
:: הכנת רכב לקיץ
:: בדיקות דיאגנוסטיקה
:: איתור תקלות אלקטרוניות ברכב
"הכי חשוב לי לראות את הלקוח יוצא שמח ומרוצה, ובהרגשה שהוא באמת קיבל את המקסימום שהוא יכל לקבל."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.