היה מעולה מבחינת השירות והעבודה הייתה נהדרת. יחסי אנוש ברמה גבוהה. הם נאמנים מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ג'ון שטיינר, חיפה.
משוב: 21/04/2019
תיאור השירות:
טיפול 45000 ברכב מיצובישי ספייס סטאר שנת 2015. הטיפול כלל החלפת רפידות וניקוי הרכב.
חוות דעת:
נאסר היה מעולה! ביקשתי שיסביר לי מה הוא עושה והוא הראה לי ממש הכל, המחיר שלו היה הוגן והוא אפילו נתן לי דברים אקסטרה. קבעתי איתו שעה ואיחרתי, הוא התקשר אליי לשאול שהכל בסדר ושאני עדיין מגיע. הרגשתי ממש סבבה עם העבודה שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גל יאירי, חיפה.
משוב: 11/12/2018
תיאור השירות:
טיפול לקראת טסט לרכב של חברת מיצובישי שנת 2014.
חוות דעת:
הם היו בסדר גמור, העבודה הייתה מקצועית ואיכותית.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
אדם שינברג, חיפה.
משוב: 06/08/2018
תיאור השירות:
החלפת רצועת טיימינג ומשאבת מים ברכב מיצובישי.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור. קיבלו אותי בזמן ופתרו את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלה ב. חיפה.
משוב: 16/07/2018
תיאור השירות:
הכנה לטסט ברכב מיצובישי שנת 2013.
חוות דעת:
הוא היה נהדר! מקצועי ונתן מחיר הוגן, אנחנו מאוד מרוצים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
סרגיי אלכסיינקו, חיפה.
משוב: 27/05/2018
תיאור השירות:
החלפת מצבר ברכב מיצובישי גאלאנט ספורט שנת 2002.
חוות דעת:
הוא היה נחמד, מקצועי ויסודי. פשוט מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סתיו מאיר, תל אביב.
משוב: 11/07/2023
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף וטיפול לפני טסט שכלל החלפת פנס, מייסב גלגל קדמי ומילוי שמן למיצובישי לנסר 2009.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, שירותי והסביר לעומק. אני אחזור אליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמי אריכא, תל אביב.
משוב: 28/03/2022
תיאור השירות:
טיפול שנתי לרכב מסוג מיצובישי אטראז' שכלל תיקון ברקסים והחלפת דסקיות.
חוות דעת:
היה מדהים! נאסר היה מאוד אכפתי ותיקן לי את החוויה על מוסכים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
צביקה דקל, קרית טבעון.
משוב: 27/09/2021
תיאור השירות:
החלפה של שני משולשים קדמיים, החלפה של רפידות בלם אחורי, חידוש בלמים ובדיקה כללית לפני טסט לרכב מיצובישי ספייס סטאר 2014.
חוות דעת:
היה בסדר! בסה"כ הייתי מרוצה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
מנשה כתב, עכו.
אשרור: 16/08/2021
משוב: 09/11/2020
תיאור השירות:
טיפול 80 אלף במיצובישי ויטראז' שכלל החלפת מצבר.
חוות דעת:
הוא סיים את העבודה בצורה הכי טובה שיש. היחס מעולה, מחיר כמו שצריך והייתי מאוד מאוד מרוצה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1046 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
DIPLOMA
הסמכה משנת 1974
העסק הנבחר משנת 1996
דיאגנוסטיקה למערכות הרכב
קידום הבטיחות והבריאות במקומות העבודה
DIPLOMA - תעודת אומן - אוטוטק
אודות
עולם הרכב עניין את נאסר מאז ומתמיד, ואפשר למצוא אצלו עד היום כמה רכבי אספנות שהוא אוהב, אז הוא החליט להפוך את זה למקצוע ופנה לתחום המוסכים.
הוא נשוי ואב לשניים, וכבר עובד על הכשרת דור העתיד – את בנו הוא מלמד את כל סודות המקצוע. כשהוא לא במוסך תמצאו אותו מתנדב במשטרה, במועצה האזורית ובמתנ"סים, ואם כבר נשאר לו זמן פנוי הוא ינצל אותו בים.
"אני משתדל להתחבר ללקוחות", הוא אומר. "העיקר זה לא לקחת עבודה ולעשות כמה שיותר, חשוב לי להרגיש בנוח עם האנשים שאני עובד איתם, והפרנסה מגיעה מפה לאוזן ובזכות המלצות "
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהיה לו רעש מהרכב ובמוסך המורשה לא מצאו את הבעיה וגם ביקשו ממנו סכום גבוה לאיתור התקלה. כשהוא הגיע אליי יצאתי איתו לנסיעת מבחן, שמעתי את הרעש ואמרתי לו- "שב כאן, תשתה קפה, אני כבר משחרר אותך". הלקוח לא הבין ושאל אותי אם אני לא מוכן לתקן לו את הרכב, אבל אמרתי לו שיחכה רגע. מסתבר שהבעיה הייתה בסך הכל חיזוק של בורג. הוא היה ממש מופתע ועד היום הוא נשאר לקוח שלי, ושנינו לא שוכחים את הסיפור הזה."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " דבר אחד אני רוצה- שהבן שלי ימשיך את דרכי כמו שלימדתי אותו וחינכתי אותו: לתת שירות טוב, לעשות את המאה אחוז, ולהוציא את הלקוח מרוצה."
נאסר עוסק בתחום המוסכים כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל את המוסך שלו ביד רמה. המוסך מהווה מרכז שירות לכלל סוגי הרכבים.
"לתחום המוסכים יש סטיגמה של אי אמינות, יש פחד של הלקוח מול המוסך או מול אנשי המקצוע שאולי ירמו אותו", הוא אומר. "כאן במוסך אנחנו מראים ללקוחות את הכל ומציגים תמונה ברורה. גם כשאני אומר ללקוח מה היתה התקלה אני מסביר לו בדיוק ומראה לו מה החלפתי, וגם מה ההבדל בין החלק הישן לחלק החדש. אני מסביר לו עד שהוא מצליח להבין."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון וטיפול בכל סוגי הרכבים
:: הכנה לטסט
:: שינוע לטסט
:: הכנת הרכב לחורף
:: הכנת רכב לקיץ
:: בדיקות דיאגנוסטיקה
:: איתור תקלות אלקטרוניות ברכב
"הכי חשוב לי לראות את הלקוח יוצא שמח ומרוצה, ובהרגשה שהוא באמת קיבל את המקסימום שהוא יכל לקבל."
שאלות ותשובות עם נאסר
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.