טיפול 10 אלף כולל תיקון פגוש לרכב מזדה 2 שנת 2009.
חוות דעת:
הוא נתן לי שירות טוב במחיר מעולה, באמת ממש סביר!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
רועי רז, חיפה.
משוב: 30/12/2021
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף ברכב מסוג מזדה 3.
חוות דעת:
אחלה שירות, עשה עבודה טובה ומקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביעד מ. חיפה.
משוב: 11/07/2021
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף ותיקון IBS ברכב מסוג מאזדה 3 שנת 2009.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, קיבל אותי בזמן, היה ממש מדהים, אדם נדיר, מקשיב וייעץ מה צריך. ענה לי על כל השאלות בכנות ולא הציע סתם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ברוריה אילון, חיפה.
אשרור: 22/05/2021
משוב: 20/04/2021
תיאור השירות:
תיקון בלמים קדמיים כולל החלפת רפידות וצלחות ובדיקת בלמים אחוריים ברכב מאזדה 3 שנת 2017.
חוות דעת:
שירות נעים ומקצועי, נאסר הסביר לי בדיוק מה הוא מחליף ונתן מחיר טוב בעייני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
וובה לוטרמן, חיפה.
משוב: 08/03/2021
תיאור השירות:
טיפול תקופתי עבור רכב מסוג מאזדה 3, שכלל החלפה של תושבות מנוע ומשולשים.
חוות דעת:
הוא היה על הכיפאק ונתן שירות טוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליאור חיים, חיפה.
משוב: 17/12/2020
תיאור השירות:
טיפול 15 אלף, החלפת משולשים וצירייה ברכב מאזדה 5.
חוות דעת:
בחור זמין בטלפון, נותן שירות מצוין, נראה מקצועי, מחירים הוגנים ועושה רושם של מוסך אמין. אני מרוצה מהשירות שלו וממליץ עליו בהחלט. אני חושב שאם צריך לתת ציון למישהו, זה לאתר שלכם. אתם חוסכים את כל הבירורים, פשוט פותחים את מידרג, מסתכלים וזה ממש שווה הרבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליאת סופר, חיפה.
משוב: 31/08/2020
תיאור השירות:
מילוי מים שמן ותיקון במערכת החשמל ברכב מסוג מאזדה.
חוות דעת:
מדהים! הגענו כמעט בשעת הסגירה ביום שישי ולמרות זאת הוא נשאר במיוחד בשבילנו. לקח מחיר ממש נמוך והיה ממש אדיב ושירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ofer weinberg, חיפה.
משוב: 05/02/2019
תיאור השירות:
תיקון מנוע ברכב מסוג מאזדה.
חוות דעת:
שירות ויחס נהדרים, בחור מאוד נחמד, עשה עבודה מעולה.
.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלכס גרינברג, חיפה.
אשרור: 02/10/2018
משוב: 16/05/2018
תיאור השירות:
טיפול שגרתי והחלפת בלמים ברכב מזדה 2014.
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1046 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
DIPLOMA
הסמכה משנת 1974
העסק הנבחר משנת 1996
דיאגנוסטיקה למערכות הרכב
קידום הבטיחות והבריאות במקומות העבודה
DIPLOMA - תעודת אומן - אוטוטק
אודות
עולם הרכב עניין את נאסר מאז ומתמיד, ואפשר למצוא אצלו עד היום כמה רכבי אספנות שהוא אוהב, אז הוא החליט להפוך את זה למקצוע ופנה לתחום המוסכים.
הוא נשוי ואב לשניים, וכבר עובד על הכשרת דור העתיד – את בנו הוא מלמד את כל סודות המקצוע. כשהוא לא במוסך תמצאו אותו מתנדב במשטרה, במועצה האזורית ובמתנ"סים, ואם כבר נשאר לו זמן פנוי הוא ינצל אותו בים.
"אני משתדל להתחבר ללקוחות", הוא אומר. "העיקר זה לא לקחת עבודה ולעשות כמה שיותר, חשוב לי להרגיש בנוח עם האנשים שאני עובד איתם, והפרנסה מגיעה מפה לאוזן ובזכות המלצות "
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהיה לו רעש מהרכב ובמוסך המורשה לא מצאו את הבעיה וגם ביקשו ממנו סכום גבוה לאיתור התקלה. כשהוא הגיע אליי יצאתי איתו לנסיעת מבחן, שמעתי את הרעש ואמרתי לו- "שב כאן, תשתה קפה, אני כבר משחרר אותך". הלקוח לא הבין ושאל אותי אם אני לא מוכן לתקן לו את הרכב, אבל אמרתי לו שיחכה רגע. מסתבר שהבעיה הייתה בסך הכל חיזוק של בורג. הוא היה ממש מופתע ועד היום הוא נשאר לקוח שלי, ושנינו לא שוכחים את הסיפור הזה."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " דבר אחד אני רוצה- שהבן שלי ימשיך את דרכי כמו שלימדתי אותו וחינכתי אותו: לתת שירות טוב, לעשות את המאה אחוז, ולהוציא את הלקוח מרוצה."
נאסר עוסק בתחום המוסכים כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל את המוסך שלו ביד רמה. המוסך מהווה מרכז שירות לכלל סוגי הרכבים.
"לתחום המוסכים יש סטיגמה של אי אמינות, יש פחד של הלקוח מול המוסך או מול אנשי המקצוע שאולי ירמו אותו", הוא אומר. "כאן במוסך אנחנו מראים ללקוחות את הכל ומציגים תמונה ברורה. גם כשאני אומר ללקוח מה היתה התקלה אני מסביר לו בדיוק ומראה לו מה החלפתי, וגם מה ההבדל בין החלק הישן לחלק החדש. אני מסביר לו עד שהוא מצליח להבין."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון וטיפול בכל סוגי הרכבים
:: הכנה לטסט
:: שינוע לטסט
:: הכנת הרכב לחורף
:: הכנת רכב לקיץ
:: בדיקות דיאגנוסטיקה
:: איתור תקלות אלקטרוניות ברכב
"הכי חשוב לי לראות את הלקוח יוצא שמח ומרוצה, ובהרגשה שהוא באמת קיבל את המקסימום שהוא יכל לקבל."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.