היה מדהים. הוא מאוד מקצועי, אמין ושירותי וגם המחיר טוב, לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמית שלו, חיפה.
משוב: 20/10/2022
תיאור השירות:
תיקון תקלה ברכב מסוג אופל קורסה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, שירות טוב, מקצועי ואמין.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
משה ברוכיאן, חיפה.
משוב: 03/10/2022
תיאור השירות:
החלפת שמן, פנסים קדמיים וניקוי הפילטרים ברכב בנזין מסוג אופל שנת 2017.
חוות דעת:
נאסר חבל על הזמן, אחלה מוסך! לקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמית מרקס, חיפה.
משוב: 12/09/2022
תיאור השירות:
תיקון סוויץ' ובדיקת רכב מסוג אופל אינסיגניה שנת 2014.
חוות דעת:
מעולה. הייתי מבסוט מאוד מהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכאל איטקס, חיפה.
משוב: 27/06/2022
תיאור השירות:
אספקת והחלפת סליל ומצתים לרכב אופל קורסה שנת 2018.
חוות דעת:
הוא אחלה לגמרי, הייתי ממש מרוצה! הוא מקצועי, מאוד מהיר ובמחיר הוגן בהחלט. שירות מאוד אדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מוחמד מחאמיד, חיפה.
משוב: 30/05/2022
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לרכב מסוג אופל שכלל תיקוני חשמל, החלפת צמיגים, מים והכנה לטסט.
חוות דעת:
הוא היה מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דודו ולנטינו פז, חיפה.
אשרור: 25/05/2022
משוב: 21/02/2022
תיאור השירות:
תיקון תקלות שעלו בלוח מכוונים ברכב אופל.
חוות דעת:
אחרי כמה מוסכים הגעתי לנאסר, והוא מיד עלה על הבעיה וכמובן פתר אותה. הוא מקצוען אדיב ומחירים עממיים. אחלה בן אדם ואחלה מקצוען. ארבעה מוסכים לא הצליחו לתקן את מה שהוא תיקן בדקה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יאיר עמיצור, חיפה.
אשרור: 08/05/2022
משוב: 06/02/2022
תיאור השירות:
תיקון אלטרנטור ברכב מסוג אופל שנת 2016.
חוות דעת:
נאסר היה נהדר ממש! הוא עשה עבודה מצויינת, היה מסביר, אדיב, שקוף והוגן במחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
צבי פומיניך, חיפה.
אשרור: 08/03/2022
משוב: 08/12/2021
תיאור השירות:
טיפול שנתי לרכב מסוג אופל קורסה.
חוות דעת:
היה מעולה! כבר פעם שניה שאני נעזר בו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
צדוק עובדיה, חיפה.
משוב: 16/01/2022
תיאור השירות:
טיפול תקופתי כולל החלפת בולמים קדמיים ואחוריים ברכב מסוג אופל אסטרה.
חוות דעת:
הוא נתן יחס מצוין והיה מאוד מקצועי, מחייב יתר על המידה לדעתי על חלקים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1046 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
DIPLOMA
הסמכה משנת 1974
העסק הנבחר משנת 1996
דיאגנוסטיקה למערכות הרכב
קידום הבטיחות והבריאות במקומות העבודה
DIPLOMA - תעודת אומן - אוטוטק
אודות
עולם הרכב עניין את נאסר מאז ומתמיד, ואפשר למצוא אצלו עד היום כמה רכבי אספנות שהוא אוהב, אז הוא החליט להפוך את זה למקצוע ופנה לתחום המוסכים.
הוא נשוי ואב לשניים, וכבר עובד על הכשרת דור העתיד – את בנו הוא מלמד את כל סודות המקצוע. כשהוא לא במוסך תמצאו אותו מתנדב במשטרה, במועצה האזורית ובמתנ"סים, ואם כבר נשאר לו זמן פנוי הוא ינצל אותו בים.
"אני משתדל להתחבר ללקוחות", הוא אומר. "העיקר זה לא לקחת עבודה ולעשות כמה שיותר, חשוב לי להרגיש בנוח עם האנשים שאני עובד איתם, והפרנסה מגיעה מפה לאוזן ובזכות המלצות "
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהיה לו רעש מהרכב ובמוסך המורשה לא מצאו את הבעיה וגם ביקשו ממנו סכום גבוה לאיתור התקלה. כשהוא הגיע אליי יצאתי איתו לנסיעת מבחן, שמעתי את הרעש ואמרתי לו- "שב כאן, תשתה קפה, אני כבר משחרר אותך". הלקוח לא הבין ושאל אותי אם אני לא מוכן לתקן לו את הרכב, אבל אמרתי לו שיחכה רגע. מסתבר שהבעיה הייתה בסך הכל חיזוק של בורג. הוא היה ממש מופתע ועד היום הוא נשאר לקוח שלי, ושנינו לא שוכחים את הסיפור הזה."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " דבר אחד אני רוצה- שהבן שלי ימשיך את דרכי כמו שלימדתי אותו וחינכתי אותו: לתת שירות טוב, לעשות את המאה אחוז, ולהוציא את הלקוח מרוצה."
נאסר עוסק בתחום המוסכים כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל את המוסך שלו ביד רמה. המוסך מהווה מרכז שירות לכלל סוגי הרכבים.
"לתחום המוסכים יש סטיגמה של אי אמינות, יש פחד של הלקוח מול המוסך או מול אנשי המקצוע שאולי ירמו אותו", הוא אומר. "כאן במוסך אנחנו מראים ללקוחות את הכל ומציגים תמונה ברורה. גם כשאני אומר ללקוח מה היתה התקלה אני מסביר לו בדיוק ומראה לו מה החלפתי, וגם מה ההבדל בין החלק הישן לחלק החדש. אני מסביר לו עד שהוא מצליח להבין."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון וטיפול בכל סוגי הרכבים
:: הכנה לטסט
:: שינוע לטסט
:: הכנת הרכב לחורף
:: הכנת רכב לקיץ
:: בדיקות דיאגנוסטיקה
:: איתור תקלות אלקטרוניות ברכב
"הכי חשוב לי לראות את הלקוח יוצא שמח ומרוצה, ובהרגשה שהוא באמת קיבל את המקסימום שהוא יכל לקבל."
שאלות ותשובות עם נאסר
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.