מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
נאסר
ציון כללי:
9.55
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.68
זמנים 9.71
מחיר 9.46
איכות 9.58
דירוג כללי 9.55
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רוברט מאהלר, חיפה.
משוב: 20/06/2019
תיאור השירות:
החלפת אלטרנטור, שימון והחלפת מכסה למנוע ברכב של חברת הונדה אקורד.
חוות דעת:
היה מעולה! שירות מעולה, מחיר מעולה, הסביר לי הכל ואמר איך קרה מה שקרה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

מוסכים נוספים באזור חיפה והסביבה

שי דימניק, חיפה.
משוב: 30/05/2019
חוות דעת:
היה אדיב ושירותי הסביר כל פעולה שעשה
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רינה שרון, חיפה.
משוב: 21/05/2019
תיאור השירות:
הכנה לטסט ל-SUZUKI 2010.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור בהכל, חוץ מזה שלא היתה לי שום דרך להשוות מחירים. בנוסף, המחיר היה גבוה לעומת מה ששילמתי בארבע שנים האחרונות. בכל אופן, הוא היה בסדר בזמנים ובהתייחסות והיה אדיב.
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודה ניסים, חיפה.
משוב: 21/05/2019
תיאור השירות:
טיפול 60000 ברכב מסחרי של חברת סיטרואן ברלינגו.
חוות דעת:
שירות מעולה, אדיב, יש עם מי לדבר וגם המחיר מאוד נח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אליעד ברדה, חיפה.
משוב: 28/04/2019
תיאור השירות:
טיפול הכנה לטסט לרכב פיאט פונטו 2010.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הוא מאוד מקצועי ועובד ברמה גבוהה, ואני ממש מבסוט ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ג'ון שטיינר, חיפה.
משוב: 21/04/2019
תיאור השירות:
טיפול 45000 ברכב מיצובישי ספייס סטאר שנת 2015. הטיפול כלל החלפת רפידות וניקוי הרכב.
חוות דעת:
נאסר היה מעולה! ביקשתי שיסביר לי מה הוא עושה והוא הראה לי ממש הכל, המחיר שלו היה הוגן והוא אפילו נתן לי דברים אקסטרה. קבעתי איתו שעה ואיחרתי, הוא התקשר אליי לשאול שהכל בסדר ושאני עדיין מגיע. הרגשתי ממש סבבה עם העבודה שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידן קאופמן, חיפה.
משוב: 18/04/2019
תיאור השירות:
תיקון מערכת גיר, החלפת גומייה בציריה וטיפול 10 אלף לרכב טויוטה יאריס שנת 2008.
חוות דעת:
היה טוב מאוד. הוא קיבל אותי ממש מהר, עשה עבודה טובה ומהירה. הוא היה מאוד נחמד והסביר מה הוא עושה. עשה מה שרציתי, סך הכל אני מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ספי עדס, חיפה.
אשרור: 08/04/2019
משוב: 08/01/2019
תיאור השירות:
טיפול 45,000 כולל החלפת שמנים ופילטר אוויר, ברכב מסוג אופל מריבה שנת 2015.
חוות דעת:
סה"כ הוא היה אחלה, עמד בזמנים עשה עבודה מקצועית והייתי מרוצה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
איל אופק, חיפה.
משוב: 27/03/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועת טיימינג, בפלואנס 2012 והחלפת משאבת מים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הם נתנו לדעתי מחיר הוגן מאוד,במוסך מורשה רצו הרבה יותר כך שיצאנו מרוצים מהמחיר. השירות היה אדיב, אין מה להגיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
ולדימיר לנדאו, חיפה.
משוב: 24/03/2019
תיאור השירות:
טיפול 15,000 תקופתי ברכב מסוג סקודה אוקטביה.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה. הוא היה מאוד נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 320 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק