מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
נאסר
ציון כללי:
9.61
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.73
זמנים 9.77
מחיר 9.49
איכות 9.68
דירוג כללי 9.61
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
איוון מטיושנקו, חיפה.
משוב: 12/12/2019
תיאור השירות:
חיבור מערכת רדיו ברכב מסוג סיטרואן ברלינגו.
חוות דעת:
הוא קיבל אותי במהרה, והיה מקצועי מאוד. אני עברתי כמה מוסכים לפני שהגעתי אליו וממנו אני הכי מרוצה. הוא גבה את המחיר הכי הוגן וסידר לי את המערכת ברכב בדיוק כמו שצריך ואיך שרציתי, וכל זה בזמן מהיר מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה אהרון, טירת כרמל.
אשרור: 08/12/2019
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
מילוי גז ברכב של חברת טויוטה.
חוות דעת:
הוא מקצועי מאוד, נחמד, עומד בזמנים ואני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פטר ורטליב, חיפה.
משוב: 06/12/2019
תיאור השירות:
טיפול הכנה לטסט לרכב מסוג ניסאן מיקרה 2007 שכלל החלפת גומיות מוט ותפוח הגה.
חוות דעת:
נאסר הרגיש לי מאוד מקצועי, לא עשה דברים על דעת עצמו, אלא כל בעיה שמצא שלח לי תמונה בוואצאפ ושאל אותי אם אני רוצה לתקן, הוא היה נחמד והמחיר הרגיש לי פר. ממליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רינה שרון, חיפה.
משוב: 28/11/2019
תיאור השירות:
הכנה לטסט ל-SUZUKI 2010.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור בהכל, חוץ מזה שלא היתה לי שום דרך להשוות מחירים. בנוסף, המחיר היה גבוה לעומת מה ששילמתי בארבע שנים האחרונות. בכל אופן, הוא היה בסדר בזמנים ובהתייחסות והיה אדיב. לא הייתי אצלו מאז כי לא היה צורך אז נראה שהטיפול היה בסדר.
איכות
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איל ד. חיפה.
משוב: 27/11/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי שכלל תיקון קרע ברצועה של הרדיאטור בשברולט קרוז 2013.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, עשה את העבודה כמו שצריך, המחיר שלו היה סביר והוא עמד בזמנים שאמר מראש.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סיון זלצמן, חיפה.
משוב: 26/11/2019
תיאור השירות:
בדיקה ותיקון תקלה במערכת ESP ברכב מסוג קיה פורטה שנת 2011.
חוות דעת:
הוא היה סופר הגון, מקסים, אמין, נתן תחושת ביטחון ועשה עבודה מעולה ומהירה. עשר בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רני וינגרטן, חיפה.
אשרור: 26/11/2019
משוב: 17/01/2019
תיאור השירות:
החלפת שמן ברכב מסוג יונדאי סנטה פה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, עמד בזמנים והיה אמין.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אלירן עמור, חיפה.
אשרור: 26/11/2019
משוב: 10/12/2018
תיאור השירות:
החלפת חיישן גיר, החלפת גומיות של הציריות בגלגלים ברכב מסוג דייהטסו טריוס.
חוות דעת:
הוא היה חבל"ז, בן אדם 10!! עמד בזמנים עשה עבודה מקצועית מאוד והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סרגיי פולצוק, חיפה.
משוב: 21/11/2019
תיאור השירות:
טיפול בבלמים, צלחות ורפידות.
חוות דעת:
ממש מצוין. פצצות לגבות. הוא היה זול יותר ממוסך אחר שבדקתי את אותה העבודה עם אותם חומרים. עשה טיפול מקצועי, קצר, קולע, בלי בוג'רס, הכל נעים ונקי. שירות מעולה, מחיר מותאם לאופן הטיפול. מהיר, אדיב. מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יפתח גב, חיפה.
משוב: 21/11/2019
תיאור השירות:
תיקון הגה ברכב מסוג סיטרואן C4 גראנד פיקאסו שנת 2012.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא לקח מחיר הוגן, היה זריז ומקצועי. הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 363 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק