מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
נאסר
ציון כללי:
9.75
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.81
מחיר 9.62
איכות 9.72
דירוג כללי 9.75
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עמית דדו, חיפה.
משוב: 25/06/2020
תיאור השירות:
החלפת פיוזים ובדיקת מחשב ברכב מסוג פולקסווגן גולף.
חוות דעת:
הרכב כל הזמן נכבה, גררתי אותו אליו וקיבל אותי איך שהגעתי, דאג לטפל ממש מהר, עשה בדיקה במחשב ועלה על הבעיה, החליף את הפיוזים ומאז הרכב לא עושה בעיות, ממש הסביר ודאג לראות שאני מבין ומחיר טוב לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמרס גוסטייטיס, חיפה.
משוב: 21/06/2020
תיאור השירות:
טיפול גדול עבור רכב מסוג סקודה ראפיד שכלל החלפת בלמים ורפידות.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה מהם, עשר בהכול! נתנו שירות מעל ומעבר, הייתה לי עוד בעיה כלשהי ברכב לאחר מיכן, הגעתי אליהם שוב והם טיפלו בזה ללא עלות נוספת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאיר טסמה, חיפה.
משוב: 10/06/2020
תיאור השירות:
טיפול ברכב מסוג סקודה רפיד.
חוות דעת:
יצאתי מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידן קאופמן, חיפה.
אשרור: 07/06/2020
משוב: 05/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מערכת גיר, החלפת גומייה בציריה וטיפול 10 אלף לרכב טויוטה יאריס שנת 2008.
חוות דעת:
כשהגעתי לראשונה קיבל אותי מהר, היה מאוד נחמד והסביר מה הוא עושה. לאחרונה חזרתי עבור טיפול תקופתי. עדיין היה נחמד, אך לקח הרבה זמן, מדי פעם עבד על האוטו והמשיך להסתובב בין הרכבים האחרים.
איכות
6
מחיר
7
זמנים
7
יחס
8
7
כללי
גירסאות
אבי קונינסקי, חיפה.
משוב: 24/05/2020
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן ברכב מסוג רנו.
חוות דעת:
עשר בכל הפרמטרים. הוא עשה עבודה מקצועית, שיתף והסביר מה הוא הולך לעשות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפי ט, חיפה.
אשרור: 19/05/2020
משוב: 14/01/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לרכב מסוג פיג'ו.
חוות דעת:
הוא היה מצוין ואני מרוצה מהעבודה שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתמר בנוביץ, חיפה.
משוב: 14/05/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 20,000 קילומטר ברכב מסוג יונדאי i30.
חוות דעת:
השירות היה ממש מעולה! מגיע לו ציון 10 בכל הפרמטרים, הוא אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יצחק מ. חיפה.
משוב: 04/05/2020
תיאור השירות:
הכנה לטסט וטיפול בבלם יד.
חוות דעת:
הכל היה מאה אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל גליקשטרן, חיפה.
משוב: 12/04/2020
תיאור השירות:
טיפול 90,000 והכנה לטסט עבור רכב מסוג קיה ריו שנת 2017.
חוות דעת:
הייתי מאוד ממליץ עליו. הוא בחור שמסביר הכל ונראה שהוא יודע מה עושה. קיבל אותי איך שהגעתי, היה שירותי ונחמד. הייתי חוזר אליו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לאוניד שלייפר, חיפה.
משוב: 07/04/2020
תיאור השירות:
החלפת מצבר ברכב מסוג פולקסווגן פולו.
חוות דעת:
היה על הכיפאק, הוא היה נחמד ועמד בזמנים, החליף את המצבר תוך חמש דקות. כרגע הכל בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 395 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק