חיזוק ברגים בבלמים של רכב מסוג פיאט פונטו שנת 2011.
חוות דעת:
השירות היה טוב והוא תיקן את הבעיה בעלות בדיקה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אליעד ברדה, חיפה.
משוב: 28/04/2019
תיאור השירות:
טיפול הכנה לטסט לרכב פיאט פונטו 2010.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הוא מאוד מקצועי ועובד ברמה גבוהה, ואני ממש מבסוט ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אהוד חיים שפירא, חיפה.
משוב: 30/01/2019
תיאור השירות:
החלפת קלאץ' לפיאט לאון שנת 2010.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא קיבל זמן חדר המתנה היה נחמד. הוא עשה עבודה טובה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
7
יחס
9
9
כללי
אלינה ליאשוב, חיפה.
אשרור: 16/11/2018
משוב: 14/08/2018
תיאור השירות:
טיפול ברכב של חברת פיאט, שנת 2006 שכלל תיקון מנגנון זיהום אויר, חופש בהגה, החלפה של כל הגומיות לציריות, סידור מגבים ועוד.
חוות דעת:
מאוד מרוצה! הם היו מאוד שירותיים ונחמדים, תקתקו הכל, ישר קבעו איתי וכשהגעתי נאסר קיבל אותי ולא חיכיתי בכלל. כל המחירים נכתבו לי בצורה מסודרת על דף ויום למחרת הכל היה מוכן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליבי בר, תל אביב.
משוב: 09/03/2022
תיאור השירות:
החלפת שני צמיגים קדמיים ברכב מסוג פיאט X500 שנתון 2016.
חוות דעת:
מושלם, בן אדם מקסים! הוא ממש עזר לי, נתן לי שירות מדהים וגבה מחיר הוגן לדעתי. כשהייתי במוסך אחר זרקו אותי לעזאזל וכשבאתי לנאסר הוא ראה שאני לחוצה, הציע לי קפה והרגיע אותי. לא היו לו את הצמיגים שרציתי אז הוא שלח את אחד העובדים שלו שיביא צמיגים ממקום אחר ותוך 20 דקות הוא הגיע עם הצמיגים. הוא וואו, מגיע לו את כל השאפו שיש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מוטי קוט, מגדל העמק.
משוב: 23/01/2022
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף, הכנה לטסט והחלפת בולמים קדמיים בפיאט 500 שנת 2015.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, ביצע את כל העבודה באותו יום ולמרות שהוא היה עסוק הוא פינה את הזמן כדי לשאול אותי לפני שהחליף חלקים, להסביר לי למה הוא עושה כל פעולה ולהראות לי את החלקים שהחליף. הוא עשה את הכל בסבלנות והיה מאוד נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רועי לוי, רמת ישי.
משוב: 27/10/2019
תיאור השירות:
החלפת שמן גיר ומחזיר שמן ברכב מסוג פיאט פונטו שנת 2011.
חוות דעת:
השירות היה מאוד אדיב, הוא לא חיפש להחליף סתם דברים יקרים והחליף בדיוק מה שצריך. יום אחרי באתי אליו לעשות טיפול קילומטר לרכב אחר והוא טיפל בו כמו שצריך.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
אורלי ברובר, בני ברק.
משוב: 24/12/2017
תיאור השירות:
תיקון מצתים ברכב מחברת פיאט.
חוות דעת:
הוא מעולה!! הוא גילה את התקלה אחרי שמוסך אחר לגמרי פיספס, ועשה את זה ביעילות שלא תיאמן. גם נתן לי מגבים מתנה :). היה ממש מצוין!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מריה גרין, עכו.
משוב: 16/11/2016
תיאור השירות:
תיקון בלמים, החלפת דיסקים, בדיקה לפני טסט והחלפת נוזל בלמים ברכב מסוג פיאט 500.
חוות דעת:
מאוד מקצועי, אדיב, השירות מהיר והמחיר לכל כיס. מאוד מאוד מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלומי זרחי, קרית אתא.
משוב: 21/07/2015
תיאור השירות:
החלפת רדיו בפיאט פונטו 2006.
חוות דעת:
הוא מאוד אדיב ונחמד. הוא אחלה של בן אדם. אני ממליץ עליו לכולם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1055 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
DIPLOMA
הסמכה משנת 1974
העסק הנבחר משנת 1996
דיאגנוסטיקה למערכות הרכב
קידום הבטיחות והבריאות במקומות העבודה
DIPLOMA - תעודת אומן - אוטוטק
אודות
עולם הרכב עניין את נאסר מאז ומתמיד, ואפשר למצוא אצלו עד היום כמה רכבי אספנות שהוא אוהב, אז הוא החליט להפוך את זה למקצוע ופנה לתחום המוסכים.
הוא נשוי ואב לשניים, וכבר עובד על הכשרת דור העתיד – את בנו הוא מלמד את כל סודות המקצוע. כשהוא לא במוסך תמצאו אותו מתנדב במשטרה, במועצה האזורית ובמתנ"סים, ואם כבר נשאר לו זמן פנוי הוא ינצל אותו בים.
"אני משתדל להתחבר ללקוחות", הוא אומר. "העיקר זה לא לקחת עבודה ולעשות כמה שיותר, חשוב לי להרגיש בנוח עם האנשים שאני עובד איתם, והפרנסה מגיעה מפה לאוזן ובזכות המלצות "
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהיה לו רעש מהרכב ובמוסך המורשה לא מצאו את הבעיה וגם ביקשו ממנו סכום גבוה לאיתור התקלה. כשהוא הגיע אליי יצאתי איתו לנסיעת מבחן, שמעתי את הרעש ואמרתי לו- "שב כאן, תשתה קפה, אני כבר משחרר אותך". הלקוח לא הבין ושאל אותי אם אני לא מוכן לתקן לו את הרכב, אבל אמרתי לו שיחכה רגע. מסתבר שהבעיה הייתה בסך הכל חיזוק של בורג. הוא היה ממש מופתע ועד היום הוא נשאר לקוח שלי, ושנינו לא שוכחים את הסיפור הזה."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " דבר אחד אני רוצה- שהבן שלי ימשיך את דרכי כמו שלימדתי אותו וחינכתי אותו: לתת שירות טוב, לעשות את המאה אחוז, ולהוציא את הלקוח מרוצה."
נאסר עוסק בתחום המוסכים כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל את המוסך שלו ביד רמה. המוסך מהווה מרכז שירות לכלל סוגי הרכבים.
"לתחום המוסכים יש סטיגמה של אי אמינות, יש פחד של הלקוח מול המוסך או מול אנשי המקצוע שאולי ירמו אותו", הוא אומר. "כאן במוסך אנחנו מראים ללקוחות את הכל ומציגים תמונה ברורה. גם כשאני אומר ללקוח מה היתה התקלה אני מסביר לו בדיוק ומראה לו מה החלפתי, וגם מה ההבדל בין החלק הישן לחלק החדש. אני מסביר לו עד שהוא מצליח להבין."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון וטיפול בכל סוגי הרכבים
:: הכנה לטסט
:: שינוע לטסט
:: הכנת הרכב לחורף
:: הכנת רכב לקיץ
:: בדיקות דיאגנוסטיקה
:: איתור תקלות אלקטרוניות ברכב
"הכי חשוב לי לראות את הלקוח יוצא שמח ומרוצה, ובהרגשה שהוא באמת קיבל את המקסימום שהוא יכל לקבל."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.