טיפול 15000 והחלפת משאבת מים ברכב מסוג פולקסווגן פולו שנתון 2008.
חוות דעת:
אחלה בן אדם, 10 מכל הבחינות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביגדור עמיצור, חיפה.
אשרור: 30/08/2022
משוב: 01/06/2022
תיאור השירות:
תיקון גיר ברכב מסוג פולקסווגן שנת 2011.
חוות דעת:
השירות שהוא נתן לי היה מצוין. הוא אדם אמין וישר, עשה עבודה טובה ומאוד נהניתי לעבוד איתו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמר כחלון, חיפה.
משוב: 09/08/2022
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 15 אלף והכנה לטסט לרכב מסוג פולקסווגן פולו שנתון 2014 שכלל החלפת מנורות.
חוות דעת:
הוא היה מצוין ואני ממליץ עליו!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
Pini D. חיפה.
אשרור: 30/11/2021
משוב: 13/09/2021
תיאור השירות:
טיפול 15 אלף ברכב של חברת פולקסווגן.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מהשירות, הכל היה עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גבי פייער, חיפה.
משוב: 25/07/2021
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לרכב מסוג פולקסווגן.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, הוא עמד בזמנים והיה מקצועי.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
יגאל וקסלר, חיפה.
משוב: 25/05/2021
תיאור השירות:
תיקון מערכת תזמון מנוע ברכב מסוג פולקסווגן פאסאט.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה מאוד! הוא לא החליף חלקים לשווא, סיים שעה לפני הזמן וביצע את העבודה במחיר נמוך מההצעה הראשונית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דורון אלבוים, חיפה.
משוב: 12/04/2021
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 10 אלף לרכב מסוג פולקסווגן גולף הכולל החלפת שמנים ומסננים.
חוות דעת:
היה בסדר, שירות מצויין. הוא היה טוב מאוד, מהיר ומקצועי, הייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יבגני יאצנקו, חיפה.
משוב: 12/02/2021
תיאור השירות:
בדיקת מחשב ברכב מסוג פולקסווגן.
חוות דעת:
השירות היה מדהים, מצאתי את המוסך שלי! זוהי חווית מוסך מבין הטובות שהיו לי, היחס טוב, הוא גרם לי להבין מה הוא עושה, סופר מקצועי, מבין הכל וישר ידע מה הוא מחפש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מריה פטרוקוביץ, חיפה.
משוב: 23/11/2020
תיאור השירות:
החלפת מצת ברכב מסוג גולף משנת 2008.
חוות דעת:
הכל היה מעולה, הטיפול היה מהיר ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חיים אטיאס, חיפה.
אשרור: 16/11/2020
משוב: 17/07/2020
תיאור השירות:
החלפת תותבים למשולשים ברכב מסוג גולף שנת 2001.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מקצועי מאוד והמקום נקי שזה דבר נדיר במוסכים. המחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1062 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
DIPLOMA
הסמכה משנת 1974
העסק הנבחר משנת 1996
דיאגנוסטיקה למערכות הרכב
קידום הבטיחות והבריאות במקומות העבודה
DIPLOMA - תעודת אומן - אוטוטק
אודות
עולם הרכב עניין את נאסר מאז ומתמיד, ואפשר למצוא אצלו עד היום כמה רכבי אספנות שהוא אוהב, אז הוא החליט להפוך את זה למקצוע ופנה לתחום המוסכים.
הוא נשוי ואב לשניים, וכבר עובד על הכשרת דור העתיד – את בנו הוא מלמד את כל סודות המקצוע. כשהוא לא במוסך תמצאו אותו מתנדב במשטרה, במועצה האזורית ובמתנ"סים, ואם כבר נשאר לו זמן פנוי הוא ינצל אותו בים.
"אני משתדל להתחבר ללקוחות", הוא אומר. "העיקר זה לא לקחת עבודה ולעשות כמה שיותר, חשוב לי להרגיש בנוח עם האנשים שאני עובד איתם, והפרנסה מגיעה מפה לאוזן ובזכות המלצות "
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהיה לו רעש מהרכב ובמוסך המורשה לא מצאו את הבעיה וגם ביקשו ממנו סכום גבוה לאיתור התקלה. כשהוא הגיע אליי יצאתי איתו לנסיעת מבחן, שמעתי את הרעש ואמרתי לו- "שב כאן, תשתה קפה, אני כבר משחרר אותך". הלקוח לא הבין ושאל אותי אם אני לא מוכן לתקן לו את הרכב, אבל אמרתי לו שיחכה רגע. מסתבר שהבעיה הייתה בסך הכל חיזוק של בורג. הוא היה ממש מופתע ועד היום הוא נשאר לקוח שלי, ושנינו לא שוכחים את הסיפור הזה."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " דבר אחד אני רוצה- שהבן שלי ימשיך את דרכי כמו שלימדתי אותו וחינכתי אותו: לתת שירות טוב, לעשות את המאה אחוז, ולהוציא את הלקוח מרוצה."
נאסר עוסק בתחום המוסכים כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל את המוסך שלו ביד רמה. המוסך מהווה מרכז שירות לכלל סוגי הרכבים.
"לתחום המוסכים יש סטיגמה של אי אמינות, יש פחד של הלקוח מול המוסך או מול אנשי המקצוע שאולי ירמו אותו", הוא אומר. "כאן במוסך אנחנו מראים ללקוחות את הכל ומציגים תמונה ברורה. גם כשאני אומר ללקוח מה היתה התקלה אני מסביר לו בדיוק ומראה לו מה החלפתי, וגם מה ההבדל בין החלק הישן לחלק החדש. אני מסביר לו עד שהוא מצליח להבין."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון וטיפול בכל סוגי הרכבים
:: הכנה לטסט
:: שינוע לטסט
:: הכנת הרכב לחורף
:: הכנת רכב לקיץ
:: בדיקות דיאגנוסטיקה
:: איתור תקלות אלקטרוניות ברכב
"הכי חשוב לי לראות את הלקוח יוצא שמח ומרוצה, ובהרגשה שהוא באמת קיבל את המקסימום שהוא יכל לקבל."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.