מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
נאסר
ציון כללי:
9.80
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.81
מחיר 9.66
איכות 9.85
דירוג כללי 9.80
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יבגני חריטונוב, עכו.
אשרור: 14/06/2020
משוב: 16/03/2020
תיאור השירות:
החלפת חלק ומילוי גז במזגן ברכב מסוג סיטרואן c4.
חוות דעת:
קודם כל דיברתי טלפונית עם בחור שעובד אצלו והשיחה הייתה מקצועית, ברמה גבוהה והוא נתן לי הסבר מה הוא הולך לעשות, כמה זה יעלה, כמה זמן זה ייקח וממש לגבי כל התהליך. הוא עשה עבודה יסודית ואם יהיה צורך אני אחזור אליו להמשך תהליך. מאוד נהניתי מהשירות שלו, הוא אדיב, עדין, מדבר בצורה פתוחה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוטי אהרונוביץ, כרמיאל.
משוב: 06/08/2020
תיאור השירות:
החלפת מדחס במזגן ברכב מסוג פורד פוקוס.
חוות דעת:
הם היו בסדר גמור! אני מרוצה מאוד מהאיכות ומהמהירות של העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמואל שצמן, חיפה.
משוב: 03/08/2020
תיאור השירות:
החלפת רכיב במזגן ברכב.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, השירות היה בסדר והמחיר היה הוגן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
לודמילה שרסטניוב, מגדל העמק.
משוב: 02/08/2020
תיאור השירות:
טיפול לפני טסט ותיקון ברקסים לרכב פרטי.
חוות דעת:
אחלה של שירות, היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איליה חריטונוב, חיפה.
אשרור: 02/08/2020
משוב: 14/07/2020
תיאור השירות:
תיקון מיזוג ברכב מסוג רנו פלואנס שנת 2013.
חוות דעת:
אני מבסוט! עשה עבודה ברמה הכי גבוהה, היה סבלני, מצא תקלה וסידר אותה לעומת אחרים שלא ידעו לזהות תקלה. תודה וברכה לעסק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ולד דלינסקי, חיפה.
משוב: 02/08/2020
תיאור השירות:
תיקון דלת, החלפת משאבת הגה, ותיקון מיזוג שכלל מילוי גז עבור רכב מסוג סוזוקי ליאנה.
חוות דעת:
בן אדם סופר מקצועי ושירותי! עשר מעשר. הוא היה ממש הוגן, בא לקראתי במה שיכל ונתן מחיר מעולה. בחיים לא נתקלתי בדבר כזה, ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תום לבני, חיפה.
משוב: 22/07/2020
תיאור השירות:
החלפת וסת מהירות במפוח מזגן ברכב מסוג אופל קורסה שנת 2010.
חוות דעת:
נאסר היה אחלה! איתר את תקלה מהר, טיפל בזריזות, העלות הייתה סבירה, היה נראה מקצועי ובסך הכל הייתה חוויה טובה, אני חושב שאחזור אליו בעתיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלום רובין, חיפה.
משוב: 06/07/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן ברכב מסוג יונדאי אקסנט שנת 2006 כולל מילוי גז והחלפת צינור.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, נתן שירות טוב והסביר, היה ממש סבבה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
רן ב. קרית מוצקין.
משוב: 01/07/2020
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עדיאל אילוז, חיפה.
משוב: 30/06/2020
תיאור השירות:
החלפת פיוז בפנס שמאלי ברכב מסוג דייהטסו שרייד.
חוות דעת:
אחלה של בן אדם, שירות מעולה. הוא מציג את הדברים, מסביר מה התקלקל, מראה בדיוק מה הוא עושה. הוא מאוד מקצועי ונותן יחס פרטני לכל לקוח. גם המחירים הוגנים שזה הכי חשוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 105 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רכב רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מיזוג אוויר וחשמל לרכב. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק