מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
נאסר
ציון כללי:
9.79
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.82
מחיר 9.71
איכות 9.85
דירוג כללי 9.79
התפלגות

מחושב על 81 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יבגני חריטונוב, עכו.
משוב: 16/03/2020
תיאור השירות:
החלפת חלק ומילוי גז במזגן ברכב מסוג סיטרואן c4.
חוות דעת:
קודם כל דיברתי טלפונית עם בחור שעובד אצלו והשיחה הייתה מקצועית, ברמה גבוהה והוא נתן לי הסבר מה הוא הולך לעשות, כמה זה יעלה, כמה זמן זה ייקח וממש לגבי כל התהליך. הוא עשה עבודה יסודית ואם יהיה צורך אני אחזור אליו להמשך תהליך. מאוד נהניתי מהשירות שלו, הוא אדיב, עדין, מדבר בצורה פתוחה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהב וינוקור, חיפה.
משוב: 04/06/2020
תיאור השירות:
החלפה של מצבר ברכב מסוג מאזדה 3.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן והיה נחמד ונראה אמין, עשה עבודה מקצועית וטובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופרת פלד, חיפה.
משוב: 02/06/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן ברכב מסוג רנו קליאו שנת 2015.
חוות דעת:
השירות היה טוב מאוד, הוא מצא תקלה שלא מצאו לי במוסך המרכזי ועשה עבודה טובה. הוא נורא נחמד הסביר לי הכל. המחיר היה סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר דאובה, באר שבע.
משוב: 31/05/2020
תיאור השירות:
תיקון של מזגן ברכב מסוג רנו שנת 2013.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור! יחס טוב, מחיר הוגן והוא עמד בזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אור סמואל, חיפה.
משוב: 25/05/2020
תיאור השירות:
החלפת מדחס ברכב מסוג יונדאי 2010.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא הסביר לי את הבעיה, מה הולך לעשות ועשה עבודה מצוינת! אני מאוד מרוצה וממליץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירדן בן עזרא, קרית ביאליק.
משוב: 24/05/2020
תיאור השירות:
החלפת שסטום של מזגן ברכב.
חוות דעת:
מצוין! שירות מעולה! הגעתי עם מזגן שהפסיק לעבוד באמצע נסיעה וחזר לעבוד במשך היום וחוזר חלילה. הגעתי לנאסר ביום שישי בבוקר והוא קיבל אותי ישר ואמר שכנראה צריך להחליף שסטום, הוא הזמין חלק וסידר את התקלה בפחות משעתיים ובמחיר הוגן. תודה נאסר :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גדי עבו, קרית אתא.
משוב: 24/05/2020
תיאור השירות:
מילוי גז.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! אדם אמיתי שלא מחרטט אותך, מסביר מה עושה ולוקח תשלום הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד א. חיפה.
משוב: 24/05/2020
תיאור השירות:
טיפול שמנים והחלפת מעבה במזגן ברכב מסוג סוזוקי סוויפט שנת 2008.
חוות דעת:
הוא ממש נחמד, סבלני, הסביר מה הוא עושה וגם עשה עוד כמה דברים קטנים על הדרך. המעבה שהיה צריך להחליף היה יקר והוא הוא מצא לי חלק זול יחסית. כל מה שביקשתי הוא עשה במחיר שהיה דיי סבבה לדעתי. הוא עובד נקי ויודע את העבודה, אני יצאתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן ה. הושעיה.
משוב: 22/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן ברכב מסוג פז'ו 107.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, נאסר ישר עזב את הכל כשהגעתי, הוא חיפש את התקלה, מצא והביא חלק חלופי, כל זה לקח בסביבות השעתיים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריק ס. נשר.
משוב: 21/05/2020
תיאור השירות:
החלפת מדחס מזגן ברכב מסוג יונדאי גטס.
חוות דעת:
היה ניכר שנאסר מקצועי, הוא טיפל בבעיה בצורה טובה, היה תקשורתי, הסביר הכל והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 81 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רכב רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מיזוג אוויר וחשמל לרכב. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק