מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
נאסר
ציון כללי:
9.61
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.75
זמנים 9.79
מחיר 9.50
איכות 9.66
דירוג כללי 9.61
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עלאא נויסרה, ריינה.
משוב: 24/07/2017
תיאור השירות:
החלפת רצועות טיימינג, משאבת מים, גומיות לציריות בסקודה פביה.
חוות דעת:
הייתי מרוצה, הוא פשוט מעולה! דיברנו בטלפון והוא נתן לי הסברים, הצעת מחיר מפורטת וכרגע הרכב עובד כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אהרון רז, כפר תבור.
אשרור: 24/11/2015
משוב: 12/11/2014
תיאור השירות:
החלפת פלאגים ברכב מסוג מיצובישי לאנסר, שנת 2004.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה מהעבודה שהם עשו. הוא בדק את הרכבה והגיע למסקנה שיש בעיה במנוע. הפתרונות שהציע היו ממש בסדר מהפתרון הקל והזול לפתרון המורכב יותר ויקר בהתאם. בסופו של דבר הוא באמת הצליח לפתור את הבעיה בצורה טובה ולא יקרה יחסית. יצאתי ממש מרוצה ממנו. מה שכתוב עליו באתר נכון :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס קריבושה, חיפה.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
טיפול שנתי לכרב VOLKSWAGEN JETTA.
חוות דעת:
הוא היה מצוין מכל הבחינות והיה מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר צרפתי, ציפורי.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
טיפול 60,000, החלפת מסנן שמן ואוויר, החלפת שמן והחלפת מסנן מזגן ברכב מסוג קיה סיד.
חוות דעת:
מצוין! שירות מעולה ומחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה אהרון, טירת כרמל.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
מילוי גז ברכב של חברת טויוטה.
חוות דעת:
הוא מקצועי מאוד, נחמד, עומד בזמנים ואני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר לוי, קרית אתא.
אשרור: 04/09/2019
משוב: 05/05/2019
תיאור השירות:
טיפול שנתי והכנה לטסט, כולל החלפת שמן מנוע, תיקון גומייה לצירייה והחלפת שני צינורות בלם ברכב מסוג פולו 2003.
חוות דעת:
פעם ראשונה שלי במוסך הזה בזכות הביקורות באתר. לדעתי הוא מאוד מקצועי, זריז, אמין מאוד ומסביר כל דבר בפשטות. המחיר מצוין ואני ממליץ בלב שלם על המוסך הזה. את הטסט עברתי בקלות בזכות הטיפול וההכנה במוסך. בנוסף , הוא סידר נזילת שמן ותיקן לי אפילו פנס שלא עבד וכל זאת מבלי שחייב אותי כלל. לבסוף קיבלתי גם תוסף דלק מתנה. בהחלט המוסך שלי מעתה והלאה. תודה רבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל ברצף, כפר סבא.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מצתים במנוע ברכב של חברת פיז'ו, שנת 2016.
חוות דעת:
היה מצוין, אחלה. השירות טוב, המחיר הוגן לדעתי ועשה את העבודה במקום כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רים גבארין, חיפה.
משוב: 02/09/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ברכב מסוג סקודה.
חוות דעת:
100 אחוז! הכל בסדר. מחירים יחסית טובים הוא מסביר הכל. אני חושבת שהוא נראה בחור אמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאורה ש. חיפה.
משוב: 28/08/2019
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מחמוד גארחי, חיפה.
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה בבלמים ברכב מרכב מסוג רנו.
חוות דעת:
היה ממש מאה אחוז מכל הבחינות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 342 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק