מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
נאסר
ציון כללי:
9.65
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.76
זמנים 9.76
מחיר 9.50
איכות 9.70
דירוג כללי 9.65
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עלאא נויסרה, ריינה.
משוב: 24/07/2017
תיאור השירות:
החלפת רצועות טיימינג, משאבת מים, גומיות לציריות בסקודה פביה.
חוות דעת:
הייתי מרוצה, הוא פשוט מעולה! דיברנו בטלפון והוא נתן לי הסברים, הצעת מחיר מפורטת וכרגע הרכב עובד כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אהרון רז, כפר תבור.
אשרור: 24/11/2015
משוב: 12/11/2014
תיאור השירות:
החלפת פלאגים ברכב מסוג מיצובישי לאנסר, שנת 2004.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה מהעבודה שהם עשו. הוא בדק את הרכבה והגיע למסקנה שיש בעיה במנוע. הפתרונות שהציע היו ממש בסדר מהפתרון הקל והזול לפתרון המורכב יותר ויקר בהתאם. בסופו של דבר הוא באמת הצליח לפתור את הבעיה בצורה טובה ולא יקרה יחסית. יצאתי ממש מרוצה ממנו. מה שכתוב עליו באתר נכון :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יריב ענבר, קרית מוצקין.
משוב: 26/02/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 10,000 לסובארו B3 מודל 2008.
חוות דעת:
בחור על הכיפאק! קבענו מועד, הוא חיכה לי בזמן, אמר שהטיפול ייקח עד שעתיים ובסוף הוא סיים אחרי שעה וחצי, היה ממש בסדר גמור והמחיר הוגן לחלוטין בעיני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיון זלצמן, חיפה.
אשרור: 24/02/2020
משוב: 26/11/2019
תיאור השירות:
בדיקה ותיקון תקלה במערכת ESP ברכב מסוג קיה פורטה שנת 2011.
חוות דעת:
הוא היה סופר הגון, מקסים, אמין, נתן תחושת ביטחון ועשה עבודה מעולה ומהירה. עשר בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי יודוביץ', יקנעם עילית.
אשרור: 09/02/2020
משוב: 24/10/2019
תיאור השירות:
טיפול 100 אלף שכלל החלפת רצועת אלטרנטור, ברקסים, שמן ומסנן.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידן קאופמן, חיפה.
משוב: 05/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מערכת גיר, החלפת גומייה בציריה וטיפול 10 אלף לרכב טויוטה יאריס שנת 2008.
חוות דעת:
כשהגעתי לראשונה קיבל אותי מהר, היה מאוד נחמד והסביר מה הוא עושה. לאחרונה חזרתי עבור טיפול תקופתי. עדיין היה נחמד, אך לקח הרבה זמן, מדי פעם עבד על האוטו והמשיך להסתובב בין הרכבים האחרים.
איכות
6
מחיר
7
זמנים
7
יחס
8
7
כללי
גירסאות
שי לוי, חיפה.
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
החלפת חלקי גיר לרכב מסוג סוזוקי אלטו.
חוות דעת:
היה סבבה, היחס מצוין והכל בסדר גמור. אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דולב משה, חדרה.
משוב: 30/01/2020
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני בנוגע לצריכה דלק ברכב.
חוות דעת:
האיש למרות שלא מכיר אותי ולא הייתי אצלו נתן לי עצה מקצועית בטלפון, היה מאוד סבלני ושמע בקשב רב את שאלתי, ענה לי תשובה מקצועית ועניינית, ללא תשלום כמובן.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפי ט, חיפה.
משוב: 14/01/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לרכב מסוג פיג'ו.
חוות דעת:
הוא היה מצוין ואני מרוצה מהעבודה שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צחי ב. קרית ביאליק.
משוב: 10/01/2020
תיאור השירות:
טיפול ואיתור תקלה ברכב מסוג סקודה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 371 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק