מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
נאסר
ציון כללי:
9.61
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.73
זמנים 9.77
מחיר 9.49
איכות 9.68
דירוג כללי 9.61
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עלאא נויסרה, ריינה.
משוב: 24/07/2017
תיאור השירות:
החלפת רצועות טיימינג, משאבת מים, גומיות לציריות בסקודה פביה.
חוות דעת:
הייתי מרוצה, הוא פשוט מעולה! דיברנו בטלפון והוא נתן לי הסברים, הצעת מחיר מפורטת וכרגע הרכב עובד כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אהרון רז, כפר תבור.
אשרור: 24/11/2015
משוב: 12/11/2014
תיאור השירות:
החלפת פלאגים ברכב מסוג מיצובישי לאנסר, שנת 2004.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה מהעבודה שהם עשו. הוא בדק את הרכבה והגיע למסקנה שיש בעיה במנוע. הפתרונות שהציע היו ממש בסדר מהפתרון הקל והזול לפתרון המורכב יותר ויקר בהתאם. בסופו של דבר הוא באמת הצליח לפתור את הבעיה בצורה טובה ולא יקרה יחסית. יצאתי ממש מרוצה ממנו. מה שכתוב עליו באתר נכון :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איוון מטיושנקו, חיפה.
משוב: 12/12/2019
תיאור השירות:
חיבור מערכת רדיו ברכב מסוג סיטרואן ברלינגו.
חוות דעת:
הוא קיבל אותי במהרה, והיה מקצועי מאוד. אני עברתי כמה מוסכים לפני שהגעתי אליו וממנו אני הכי מרוצה. הוא גבה את המחיר הכי הוגן וסידר לי את המערכת ברכב בדיוק כמו שצריך ואיך שרציתי, וכל זה בזמן מהיר מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יצחק בלילה, תל אביב.
משוב: 11/12/2019
תיאור השירות:
החלפת נורות במספר פנסים בסיטרואן ברלינגו.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, עשה עבודה טובה ועשה לי בדיקה לכל הנורות ברכב, ראה שיש נורה שרופה בעוד מקום ועשה את זה על הדרך. קיבל אותי על המקום בלי התראה מוקדמת והמחיר היה הוגן לדעתי, ממש טוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עומר תירוש, קרית טבעון.
אשרור: 09/12/2019
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במערכת קירור ברכב מסוג שברולט אורלנדו, שנת 2012.
חוות דעת:
מעולה מכל האספקטים! אדיב ונחמד, שירות מקצועי, פתר בעיה שבמוסך המרכזי היו לוקחים את הרכב להרבה זמן אז שמחתי להגיע אליו. הוא נתן מחיר מצוין ואני עובר אליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה אהרון, טירת כרמל.
אשרור: 08/12/2019
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
מילוי גז ברכב של חברת טויוטה.
חוות דעת:
הוא מקצועי מאוד, נחמד, עומד בזמנים ואני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פטר ורטליב, חיפה.
משוב: 06/12/2019
תיאור השירות:
טיפול הכנה לטסט לרכב מסוג ניסאן מיקרה 2007 שכלל החלפת גומיות מוט ותפוח הגה.
חוות דעת:
נאסר הרגיש לי מאוד מקצועי, לא עשה דברים על דעת עצמו, אלא כל בעיה שמצא שלח לי תמונה בוואצאפ ושאל אותי אם אני רוצה לתקן, הוא היה נחמד והמחיר הרגיש לי פר. ממליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סילבן בן איבגי, קרית מוצקין.
משוב: 03/12/2019
תיאור השירות:
טיפול בנזילת מים של מנוע רכב מסוג יונדאי טאראקן 2006.
חוות דעת:
מאוד לא הייתי מרוצה. פעם ראשונה שהייתי אצלו היה בסדר וכשחזרתי אליו שוב לתקן תקלה אחרת השירות היה על הפנים והוא לא הצליח לפתור את הבעיה שלי. חזרתי אליו שוב ושוב ועדיין הייתה נזילה, הוא לא בדק אם הנזילה הסתיימה או נעלמה כשהגעתי לבית הנזילה המשיכה להיות. הוא טרטר אותי שלושה ימים בלי לפתור את הבעיה ובסוף נאלצתי ללכת למישהו אחר והבעיה תוקנה.
איכות
4
מחיר
4
זמנים
2
יחס
4
4
כללי
גירסאות
סוניה קינן, קרית אתא.
אשרור: 03/12/2019
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי בקיה פיקנטו שכלל החלפת רפידות בלמים.
חוות דעת:
נאסר היה מאוד אדיב, מאוד מסביר פנים וכל דבר שהוא עשה הוא אמר לי לפני והראה לי לפני. גם המחיר היה הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רני ג. שפרעם.
אשרור: 29/11/2019
משוב: 23/04/2019
תיאור השירות:
טיפול בתקלה במערכת מיזוג האוויר ברכב מסוג ניסן אלטימה שנת 2015.
חוות דעת:
הוא היה ממש מצוין. הייתי בכמה מוסכים וגם במוסך של החברה ואף אחד לא הצליח לתקן את זה חוץ מנאסר. תוך כמה דקות עלה על התקלה ותיקן אותה. גבה תשלום הוגן והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 363 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק