מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יעקב
ציון כללי:
9.97
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.97
זמנים 9.95
מחיר 9.83
איכות 9.96
דירוג כללי 9.97
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ערן דגן, מודיעין.
משוב: 21/07/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנושא תיקון נזילה במכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא מאוד אדיב! התרשמתי ממנו שהוא מאוד מקצועי ואמין. ייעץ לי לתקן בעצמי במקום לשלם כסף ועזר לי דרך הטלפון. היה מעולה!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רחל לורנץ, נוף איילון.
אשרור: 31/05/2020
משוב: 01/04/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר שארפ 4 דלתות.
חוות דעת:
הוא היה נהדר! הוא הגיע ואבחן את התקלה במהירות, לקח את החלק התקול למעבדה, החזיר אותו תקין ועמד בזמנים שקבענו. הוא עבד מהר, שמר על הניקיון והיה מאוד אחראי. יש לי רק מילים טובות להגיד עליו, אני ממליצה מאוד!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונית אלעד, מודיעין.
משוב: 13/04/2020
תיאור השירות:
החלפת מנוע מאוורר במקרר של חברת LG.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, ניסה לפתור את זה בכמה דרכים, בהתחלה חשב להחליף רק את המיסב, כשלא הצליח ניסה להחליף את הציר ובסוף החליף את כל המנוע של המאוורר. מקצועי, עשה עבודה טובה מאוד ונסע במיוחד להביא את המנוע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל שופן, מודיעין.
משוב: 08/03/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר בתנור של חברת סאוטר.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד, נתן שירות מעולה, השקיע והיה מקצועי מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גל ב. מודיעין.
אשרור: 27/01/2020
משוב: 27/11/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקרר של חברת בקו.
חוות דעת:
היה מצוין, באמת אחלה. היה קל לתאם איתו, הוא עבד מהר, עזר לנו להחליט מה לעשות הלאה והיה אמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן ד. מודיעין.
משוב: 21/01/2020
תיאור השירות:
בדיקת סתימה במקרר חברת בקו.
חוות דעת:
הוא בחור נחמד, הגיע אליי עשה בדיקה וראה שזה משהו שאני יכול לעשות באופן עצמאי, לכן הציע לי לעשות עצמאית במידה ולא אצליח לפנות אליו ויגיע בשמחה חשוב לציין שהוא לא גבה מחיר כלל. איעזר בו בהמשך.
איכות
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיר לוגסי, מודיעין.
משוב: 18/12/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה במייבש כביסה של חברת בקו.
חוות דעת:
הגיע אלינו, הגיע מהר, היה הוגן במחיר ונראה בחור מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור מלניק, מודיעין.
משוב: 25/11/2019
תיאור השירות:
בדיקה של תנור מחברת לה קוצ'ינה.
חוות דעת:
הגיע אלי, בדק את התנור, זיהה את התקלה ואמר איזה חלק חסר, אבל בסוף הוא לא עשה לי תיקון כי זה תנור יחודי ואין לו את החלק הזה כי הוא לא עובד עם החברה הזאת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון פ. מודיעין.
אשרור: 18/10/2019
משוב: 19/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה.
חוות דעת:
השירות היה מצוין! מקצועי אמין והוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי סול, מודיעין.
אשרור: 28/08/2019
משוב: 29/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר מחברת LG שכלל החלפת ונטה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 682 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק