מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מאיר
ציון כללי:
9.47
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.64
זמנים 9.62
מחיר 9.39
איכות 9.44
דירוג כללי 9.47
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
כפיר סימון, תל אביב.
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
התקנת תנור ארובה.
חוות דעת:
מאיר היה מעולה! הוא בא מהר, הסביר הכל ועשה את העבודה באופן מלא וטוב. הכל היה עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון יששכר, ירושלים.
אשרור: 24/07/2019
משוב: 10/01/2019
תיאור השירות:
תיקון תנור נפט.
חוות דעת:
שירות מצוין. בעל מקצוע נחמד, אדיב, הוגן במחיר ומקצועי. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד פ, ירושלים.
אשרור: 28/06/2019
משוב: 30/12/2018
תיאור השירות:
תיקון תנור נפט.
חוות דעת:
הוא נתן שירות מצוין! הייתה תקלה יום אחרי במשהו שקשור לתיקון והוא מיד הגיע לטפל בה. הוא הגיע בזמן והיה מקצועי.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן אביטל, מבשרת ציון.
אשרור: 19/06/2019
משוב: 19/12/2018
תיאור השירות:
בדיקה ותיקון תנור חימום.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, איכותי ויוצא מן הכלל, רק מילים טובות יש לי לומר עליו. מקצוען אמיתי של תנורי נפט ואדם חם ואנושי. הגיע באותו יום בו פניתי אליו, בדק ביסודיות רבה את התנור ומנגנוני ויסות עוצמת פעולתו, תיקן את מה שדרש תיקון והסביר לי לא רק מה הוא עושה אלא איך לנקוט בפעולות פשוטות כדי להימנע בעתיד מבעיות טיפוסיות לתנור זה, כל זאת בשלווה, בסדר וניקיון מופתי ותוך הדגמת דרגת מקצועיות גבוהה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלמה הראל, מודיעין.
משוב: 30/05/2019
חוות דעת:
היתה לי בעיה דחופה של חשד לנזילה משמעותית ממכל נפט. למרות שהוא מופיע כמי שעושה עבודות במודיעין הוא לא הסכים לבוא. זה היה בשישי בבוקר, ואמר שאפשרי שיבוא רק בראשון. לאחר שהסברתי לו שהענין מסוכן ודחוף ולאחר הרבה בקשות, הוא נתן לי שם של מישהו מהסביבה, שהייתי מעדיף שלא היה נותן.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
7
יחס
7
7
כללי
גירסאות
יוסי ג. ירושלים.
אשרור: 05/05/2019
משוב: 05/11/2018
תיאור השירות:
בדיקת תקינות וניקוי הסקה.
חוות דעת:
הוא היה מצויין!
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הילה חיון, מודיעין.
משוב: 23/04/2019
תיאור השירות:
ניקיון ארובה והתקנה של תנור חימום.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, לדעתי הניקיון לא היה יסודי עד הסוף אבל בסך הכל מרוצים.
איכות
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
רוני קרן, קרית אונו.
משוב: 28/03/2019
תיאור השירות:
ניקוי והחלפת חלק בתנור חימום.
חוות דעת:
היה ממש מצוין! הוא הגיע בזמן שקבענו, עבד במקצועיות ולקח מחיר הוגן. גם השירות שנתן היה מעולה, מבחינתי הוא עשר בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף קריאל, מודיעין.
משוב: 19/03/2019
תיאור השירות:
ייעץ טלפוני לתיקון מערכת חימום בבית.
חוות דעת:
אדם מאוד נחמד ושירותי. הסתבר שהברז של החימום היה סגור והוא עלה על הבעיה דרך הטלפון ואמר לי לפתוח את הברז. אני מאוד מרוצה מהשירות.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוני קוגן, ירושלים.
משוב: 19/03/2019
תיאור השירות:
תיקון ארובה בבית.
חוות דעת:
השירות היה מצוין. פשוט בן אדם מקסים. הזמנים היו בסדר גמור, הגיע מתי שהבטיח. הוא הציע 2 אפשרויות לפתרון, אפשרות אחת לטווח הארוך וזה היה כרוך בעלות גבוהה אז בחרתי את הפתרון הזמני. לאחר שהלך התרשמתי שהייתה עם זה עוד בעיה, הוא חזר וטיפל בזה בלי לגבות תשלום. לקח אחריות וטיפל בזה עד הסוף.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 118 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמתקין מערכות חימום רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של התקנות מערכות חימום. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק