מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מאיר
ציון כללי:
9.48
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.67
זמנים 9.65
מחיר 9.41
איכות 9.46
דירוג כללי 9.48
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אוריאל ללום, נוקדים.
משוב: 05/03/2019
תיאור השירות:
ניקוי קמין.
חוות דעת:
היה מצוין! הייתי מרוצה מכך שהוא הגיע מהר ועבד מהר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעם חדשי, אלעזר.
משוב: 30/12/2014
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בקמין.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי מאוד והוגן, הוא הגיע מהר וטיפל בבעיה ועמד במחיר שסיכמנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמיאל פ. נווה דניאל.
משוב: 25/03/2014
תיאור השירות:
תיקון וניקוי קמין.
חוות דעת:
היה על הכיפאק, מעולה! הוא היה אדיב, מקצועי, עמד בזמנים ונתן מחיר סביר. הכול היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל קרן , אפרת.
משוב: 29/01/2014
תיאור השירות:
החלפה ותחזוק תנור ארובה .
חוות דעת:
אני ממליצה עליו בחום. אנחנו מאוד מרוצים ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי ג. ירושלים.
אשרור: 05/05/2019
משוב: 05/11/2018
תיאור השירות:
בדיקת תקינות וניקוי הסקה.
חוות דעת:
הוא היה מצויין!
איכות
-
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הילה חיון, מודיעין.
משוב: 23/04/2019
תיאור השירות:
ניקיון ארובה והתקנה של תנור חימום.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, לדעתי הניקיון לא היה יסודי עד הסוף אבל בסך הכל מרוצים.
איכות
9
מחיר
-
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
רוני קרן, קרית אונו.
משוב: 28/03/2019
תיאור השירות:
ניקוי והחלפת חלק בתנור חימום.
חוות דעת:
היה ממש מצוין! הוא הגיע בזמן שקבענו, עבד במקצועיות ולקח מחיר הוגן. גם השירות שנתן היה מעולה, מבחינתי הוא עשר בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף קריאל, מודיעין.
משוב: 19/03/2019
תיאור השירות:
ייעץ טלפוני לתיקון מערכת חימום בבית.
חוות דעת:
אדם מאוד נחמד ושירותי. הסתבר שהברז של החימום היה סגור והוא עלה על הבעיה דרך הטלפון ואמר לי לפתוח את הברז. אני מאוד מרוצה מהשירות.
איכות
10
מחיר
-
זמנים
-
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוני קוגן, ירושלים.
משוב: 19/03/2019
תיאור השירות:
תיקון ארובה בבית.
חוות דעת:
השירות היה מצוין. פשוט בן אדם מקסים. הזמנים היו בסדר גמור, הגיע מתי שהבטיח. הוא הציע 2 אפשרויות לפתרון, אפשרות אחת לטווח הארוך וזה היה כרוך בעלות גבוהה אז בחרתי את הפתרון הזמני. לאחר שהלך התרשמתי שהייתה עם זה עוד בעיה, הוא חזר וטיפל בזה בלי לגבות תשלום. לקח אחריות וטיפל בזה עד הסוף.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל כספי, כפר האורנים.
משוב: 18/03/2019
תיאור השירות:
תיקון רדיאטור בבית פרטי.
חוות דעת:
מאיר היה מצוין, תמיד מוכן לענות על שאלות גם בטלפון, עשה עבודה טובה ואני מרוצה ממנו מאוד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 116 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמתקין מערכות חימום רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של התקנות מערכות חימום. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק