מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מאיר
ציון כללי:
9.47
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.64
זמנים 9.62
מחיר 9.39
איכות 9.44
דירוג כללי 9.47
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שלמה הראל, מודיעין.
משוב: 30/05/2019
חוות דעת:
היתה לי בעיה דחופה של חשד לנזילה משמעותית ממכל נפט. למרות שהוא מופיע כמי שעושה עבודות במודיעין הוא לא הסכים לבוא. זה היה בשישי בבוקר, ואמר שאפשרי שיבוא רק בראשון. לאחר שהסברתי לו שהענין מסוכן ודחוף ולאחר הרבה בקשות, הוא נתן לי שם של מישהו מהסביבה, שהייתי מעדיף שלא היה נותן.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
7
יחס
7
7
כללי
גירסאות
הילה חיון, מודיעין.
משוב: 23/04/2019
תיאור השירות:
ניקיון ארובה והתקנה של תנור חימום.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, לדעתי הניקיון לא היה יסודי עד הסוף אבל בסך הכל מרוצים.
איכות
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אסף קריאל, מודיעין.
משוב: 19/03/2019
תיאור השירות:
ייעץ טלפוני לתיקון מערכת חימום בבית.
חוות דעת:
אדם מאוד נחמד ושירותי. הסתבר שהברז של החימום היה סגור והוא עלה על הבעיה דרך הטלפון ואמר לי לפתוח את הברז. אני מאוד מרוצה מהשירות.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל כספי, כפר האורנים.
משוב: 18/03/2019
תיאור השירות:
תיקון רדיאטור בבית פרטי.
חוות דעת:
מאיר היה מצוין, תמיד מוכן לענות על שאלות גם בטלפון, עשה עבודה טובה ואני מרוצה ממנו מאוד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל שפירא, כפר האורנים.
משוב: 27/01/2019
תיאור השירות:
תיקון קמין נפט.
חוות דעת:
היה בסדר, הכל נעשה כמו שצריך!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ירון ל. נילי.
משוב: 14/01/2019
תיאור השירות:
תיקון קמין נפט שכלל החלפה של חלק.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא היה אמין ואדיב. הסביר לי לפני בטלפון מה אפשר לעשות עד שיגיע כדי שלא נישאר ללא חימום והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
גירסאות
קובי קפלן, מכבים-רעות.
משוב: 10/01/2019
תיאור השירות:
פתיחת וניקוי מנגנון בתנור חימום עם ארובה.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר גמור. יעיל ופעיל. מקצועי, נחמד ומאד אדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריה רדלמן, מכבים-רעות.
משוב: 01/01/2019
תיאור השירות:
תיקון תנור חימום נפט שכלל החלפת חלקים.
חוות דעת:
הוא היה 100%. גם בתיאום ובתקשורת כאשר הגיע לתקן את התקלה וגם מבחינת היחס שהיה מצויין. התיקון היה מעולה ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דליה ישראלי, מודיעין.
משוב: 10/12/2018
תיאור השירות:
תיקון קמין כולל ניקוי מערכת הקרבורטור.
חוות דעת:
הסביר לפרטי פרטים מה הבעיה ואיך הוא יתקן אותה. היה נחמד ואדיב וגם התקשר כעבור כמה שעות לבדוק שהקמין בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפי גרין, מודיעין.
אשרור: 30/08/2017
משוב: 27/02/2017
תיאור השירות:
החלפת קרבורטור בקמין נפט והתקנת ברז נוסף.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
אין עליו! הכל עשר! מבחינת העבודה, היחס! התקשר יומיים אחרי לוודא זה עובד, שאל לפני... הייתי בשוק שהוא בא עד אליי מתקוע... ממש נהניתי! בחור כארז! ממליץ בחום בחום בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 118 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמתקין מערכות חימום רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של התקנות מערכות חימום. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק