מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מאיר
ציון כללי:
9.73
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.84
זמנים 9.81
מחיר 9.57
איכות 9.72
דירוג כללי 9.73
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
בני גמר, מודיעין.
משוב: 18/02/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה מקמין.
חוות דעת:
הזמנתי אותו והא עשה עבודה יפה ממש. גם העלות הייתה סבירה לחלוטין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

מתקיני מערכות חימום נוספים באזור מודיעין והסביבה

גדי מזור, מכבים-רעות.
משוב: 12/02/2020
תיאור השירות:
החלפת צינור נחושת וברז לקמין נפט.
חוות דעת:
הוא בחור מעולה, שירות אדיב מאוד, מקצועי ומומלץ. מחיר סביר מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרסלו מילגיר, מודיעין.
משוב: 07/01/2020
תיאור השירות:
תיקון קמין סולר ובדיקת בטיחות.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד! מקצועי ויעיל. שרות מעולה ומחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירון ל. נילי.
אשרור: 30/12/2019
משוב: 14/01/2019
תיאור השירות:
תיקון קמין נפט שכלל החלפה של חלק.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא היה אמין ואדיב. הסביר לי לפני בטלפון מה אפשר לעשות עד שיגיע כדי שלא נישאר ללא חימום והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
גירסאות
גל שמרי, מכבים-רעות.
משוב: 15/12/2019
תיאור השירות:
ניקוי תיקון נזילת נפט מקמין בבית פרטי.
חוות דעת:
מדהים והיה זמין מידית למרות שהיה עסוק, עשה מעל ומעבר ועשה את כל העבודה בצורה נעימה ומקצועית, השאיר נקי ומסודר אחריו, היו לי כמה שאלות אחרי זה בטלפון והסביר בצורה עניינית וסבלנית הכל, יוצא מן הכלל, הקמין עובד רצוף בלי בעיות והמחיר סביר בהחלט לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל ב. לפיד.
משוב: 10/12/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור המוביל נפט לתוך הקמין, כלל החלפת חלק מהצינור והוספת ברגים מתאימים. כמו כן, ניקוי הקמין מבפנים.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
מאיר הגיע בזמן, הודיע מראש על הגעתו, טיפל בבעית הנזילה ואף ערך בדיקה כללית נוספת. עבד יפה, הסביר, איש מקצוע מאד שירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל ג. חשמונאים.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
ניקוי קמין נפט בבית.
חוות דעת:
הוא היה סבבה. בעל מקצוע מאוד אדיב ומקצועי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלמה הראל, מודיעין.
משוב: 30/05/2019
חוות דעת:
היתה לי בעיה דחופה של חשד לנזילה משמעותית ממכל נפט. למרות שהוא מופיע כמי שעושה עבודות במודיעין הוא לא הסכים לבוא. זה היה בשישי בבוקר, ואמר שאפשרי שיבוא רק בראשון. לאחר שהסברתי לו שהענין מסוכן ודחוף ולאחר הרבה בקשות, הוא נתן לי שם של מישהו מהסביבה, שהייתי מעדיף שלא היה נותן.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
7
יחס
7
7
כללי
גירסאות
הילה חיון, מודיעין.
משוב: 23/04/2019
תיאור השירות:
ניקיון ארובה והתקנה של תנור חימום.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, לדעתי הניקיון לא היה יסודי עד הסוף אבל בסך הכל מרוצים.
איכות
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אסף קריאל, מודיעין.
משוב: 19/03/2019
תיאור השירות:
ייעץ טלפוני לתיקון מערכת חימום בבית.
חוות דעת:
אדם מאוד נחמד ושירותי. הסתבר שהברז של החימום היה סגור והוא עלה על הבעיה דרך הטלפון ואמר לי לפתוח את הברז. אני מאוד מרוצה מהשירות.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 166 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמתקין מערכות חימום רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של התקנות מערכות חימום. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק