מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
דוד
ציון כללי:
9.58
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.69
זמנים 9.71
מחיר 9.19
איכות 9.62
דירוג כללי 9.58
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נעמי אלטרץ, ירושלים.
אשרור: 12/01/2020
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
החלפה של סיפון בכיור בחדר אמבטיה.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מיכל עולמי אביטל, ירושלים.
אשרור: 02/01/2020
משוב: 03/11/2019
תיאור השירות:
החלפת סיפון בכיור מטבח עקב נזילה.
חוות דעת:
הוא היה מקסים, עשה עבודה יסודית, בדק את עצמו עשר פעמים. הבהיר שיש אחריות, אמר שאפשר להתקשר אליו בכל בעיה, כן ירבו כמותו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ורדה ., ירושלים.
אשרור: 29/12/2019
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
איטום צינור ביוב של כיור.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא עשה עבודה טובה, היה אדיב ומקצועי. אני מאוד מרוצה מהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בקי אשר, ירושלים.
משוב: 15/12/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז בכיור אמבטיה.
חוות דעת:
הסברתי לו מראש שהעבודה מאתגרת קצת כי מדובר בבית ישן, מאוד כיבד אותי בשיחה ולא נתן לי הרגשה שאני לא יודעת על מה אני מדברת, קבענו מחיר מראש, מקצועי ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליהי לביא, ירושלים.
משוב: 09/12/2019
תיאור השירות:
ניקוי צנרת ואיטום נזילה בכיור.
חוות דעת:
שירות מקסים, בעל מקצוע מעל ומעבר, סידר וניקה אחריו, הגיע בזמן שקבענו, זמין בטלפון ובא לקראתי במחיר, אני מרוצה וממליצה עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדו פלזנטל, ירושלים.
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז בכיור מקלחת וניקוז ביוב.
חוות דעת:
דוד היה מצוין! מאוד ענייני ומהיר, הבין בדיוק מה אני רוצה, הגיע בזמן, אדיב, מקצועי ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לאוניד בוגסלסקי, ירושלים.
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמבטיה ובכיור במטבח.
חוות דעת:
היה מעולה! קראתי לו יום לפני ערב חג סוכות - הוא הגיע למחרת בבוקר כמה שעות לפני כניסת חג, עשה מאמץ אדיר ופטר את הבעיה. בנוסף, ניקה לי את כל המערכת מכל הכיוונים! האש הזה באמת מתכוון ועושה את כל מה שהוא מכריז בסרטון שלו כאן באתר - ממליץ לצפות. ממליץ עליו בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נגה רוזנטל, ירושלים.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז בכיור אמבטיה.
חוות דעת:
היה סבבה, עשה עבודה מהירה, הגיע בזמן והיה נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
כרמלית סוויד, ירושלים.
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
החלפת סיפון בכיור בחדר רחצה.
חוות דעת:
הוא היה ממש מצויין. מקצועי, יעיל ונחמד. עשה הכל כמו שצריך. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דינה ז. ירושלים.
משוב: 24/12/2018
תיאור השירות:
החלפת ברז בכיור מטבח.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד! אדיב ומקצועי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 460 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק