מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
דוד
ציון כללי:
9.77
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.82
מחיר 9.39
איכות 9.77
דירוג כללי 9.77
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
תמיר נילסון, ירושלים.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במקלחת והתקנת מקלחון קטן.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. בחור נעים והתוצאה הייתה יפה וטובה. בגדול אנחנו מרוצים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
יפעת אלוף, ירושלים.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
פירוק אסלה והתקנתה מחדש, החלפת צינורות בשירותים שנפגעו בעקבות כרסום חולדות לצינורות מפלסטיק מאוד קשיח נגד כרסום ובדיקת כל הצינורות.
חוות דעת:
מקסים! התקשורת איתו היתה ממש טובה, הוא היה זמין תמיד וענה לי על כל השאלות. נפגשתי איתו פעמיים, בפעם ראשונה הוא הגיע לראות מה קרה, מה צריך לעשות ואיזה חלקים צריך להביא ובפעם השנייה הוא הגיע כדי לבצע את העבודה. בשתי הפעמים קבענו טווח שעות מסוים והוא תמיד עמד בו, תמיד התקשר לפני שהגיע כדי לוודא שאני בבית, שנוח לי וכדי לשאול אם אני צריכה עוד משהו. אין עליו! העבודה עצמה הייתה ממש מקצועית, נתקלתי בהרבה בעלי מקצוע שלא היה לי נעים להיות איתם לבד בבית והוא היה הכי מקצועי בעולם, ופשוט אין לי מלים. לא נתקע כלום, הוא בא, ביצע את העבודה והיה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאיר ג. ירושלים.
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת שתי סתימות באמבטיה.
חוות דעת:
הוא מצוין! רק מהמחיר לא הייתי הכי מבסוט אבל בכללי היה סבבה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ואדים קורס, ירושלים.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור ברך בשירותים.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, עשה את העבודה בצורה מסודרת ונקייה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קרן מ. ירושלים.
משוב: 08/09/2019
חוות דעת:
היה מצויין. היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שימא רפפורט, ירושלים.
משוב: 05/09/2019
חוות דעת:
היה מצויין! אני מאד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי בן-חור, ירושלים.
משוב: 05/09/2019
תיאור השירות:
החלפת צינורית של תמי 4.
חוות דעת:
לא היה ברור מאיפה נוזל המים. הוא עבד שיטתית וגילה שהצינורית של התמי 4 מטפטפת מים. הוא עמד בזמנים ועשה עבודה יפה, אבל היה יקרן לדעתי.
איכות
10
מחיר
6
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
משה חדאד, ירושלים.
משוב: 05/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
היה מצוין, ממש מעולה. הוא היה מאוד נחמד, מקצועי והגיע בזמן מתי שקבענו. הכל היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פיליפ בן-שמואל, ירושלים.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור של מכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר גמור, עשה את העבודה ממש צ'יק צ'ק, היה מקצועי ואדיב. גם המחיר היה סביר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גילעד ר. ירושלים.
משוב: 30/08/2019
תיאור השירות:
החלפת פנים הניאגרה בחלקים חדשים.
חוות דעת:
היה טוב מאוד! אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 375 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק