מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
דוד
ציון כללי:
9.60
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.72
זמנים 9.72
מחיר 9.20
איכות 9.65
דירוג כללי 9.60
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יוסי ב. ירושלים.
משוב: 25/02/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה.
חוות דעת:
דוד היה שירותי מאד, הגיע בזמן, הסביר בצורה ברורה את התיקון הנדרש, ביצע עבודה מקצועית ודאג להשאיר את איזורי העבודה נקיים.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
גדעון ט. ירושלים.
משוב: 19/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב של הבניין כולל צילום לאיתור מקור הבעיה.
חוות דעת:
היה מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן גרוסמן, ירושלים.
משוב: 17/02/2020
תיאור השירות:
התקנת חיבורים עבור מדיח ותמי 4.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה, הוא הגיע בזמן ועשה עבודה טובה. הוא היה זמין לנו בזמן שרצינו והיה מאוד תקשורתי נעים ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד מזון, ירושלים.
משוב: 11/02/2020
תיאור השירות:
צילום קו ביוב.
חוות דעת:
בן אדם מאוד נחמד ומקצועי, הגיע, נתן חוות דעת ועשה עבודה כמו שצריך במחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
10
כללי
גירסאות
יעלי עמבר, ירושלים.
משוב: 10/02/2020
תיאור השירות:
התקנת עיקוף בצנרת בבניין.
חוות דעת:
הגיע בזמן, יחס מצוין, דיאלוג בגובה העניים, בן אדם חביב וקשוב, ניסה לפתוח את הסתימה בצנרת בעזרת ביובית, לא הצליח ועשה מעקף, מקצועי ולא השאיר אותנו באוויר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל וייס, ירושלים.
משוב: 07/02/2020
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ צינור בקיר שכלל פתיחת קיר והחלפת צינור בחדר האמבטיה.
חוות דעת:
דוד נראה מקצועי, מבין עניין, צנוע ונחמד. העבודה נראית בסדר אבל צריך לראות לאורך זמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד פלברט, ירושלים.
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
חילוף והתקנה של ברז נשלף.
חוות דעת:
הוא היה נחמד אמין ומקצועי. הייתי מרוצה מימנו אבל רק המחיר היה מעט יקר לדעתי.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שמעון שמעון, ירושלים.
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת ראשית בבניין.
חוות דעת:
דיברנו בראשון והגיע ברביעי כי זה היה היום היחיד שיכל, לא הייתי איתו בזמן העבודה אבל שלח לי תמונות, המחיר סביר לדעתי, יחס מצוין, אין לי יכולת לדעת אם העבודה מקצועית או לא אבל כרגע הכל עובד בסדר.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
שלמה ברנדס, ירושלים.
אשרור: 26/01/2020
משוב: 26/11/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מברז ניל במטבח.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מקצועי והגיע בזמן שקבענו, הוא שירותי, פתר את הבעיה והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חני יוגב, ירושלים.
משוב: 24/01/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצנרת ואיטום בין הקרמיקה לשיש.
חוות דעת:
הזמנתי אותו עבור אמא שלי והוא היה בסדר גמור. הוא היה זמין, הגיע בזמן שקבענו, היה נחמד והסביר לי על העבודה. הוא גבה מחיר הוגן והיינו מרוצים.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 462 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק