מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
דוד
ציון כללי:
9.80
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.74
מחיר 9.32
איכות 9.80
דירוג כללי 9.80
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
חנן מ. ירושלים.
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
איתר ופתח סתימה בביוב המרכזי.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! הוא היה ממש נעים, דאג לא ללכלך והסביר הכל. תותח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עדי א. ירושלים.
משוב: 14/07/2019
חוות דעת:
היה עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסתר פול, ירושלים.
משוב: 09/07/2019
תיאור השירות:
התקנת ברז ראשי בבניין.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, בא ואיתר את הבעיה שהיתה מאד מסובכת, טיפס על הגג והיה מאד מסור, מקצועי, עשה עבודה טובה ואדם הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביעד ש. ירושלים.
אשרור: 08/07/2019
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
ייעוץ בנוגע לרטיבות בקיר.
חוות דעת:
הוא לא איתר נזילה מהצנרת של הכיור, אלא אמר שיש כמה פתחים בעייתיים ונתן לי כמה פתרונות. הוא היה נחמד מאוד ומקצועי והגיע בזמן.
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי קרנצלר, ירושלים.
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
החלפת צנרת ופתחי ניקוז מתחת לרצפות. העבודה כללה הרמת מרצפות וריצוף מחדש.
חוות דעת:
דוד היה בסדר גמור, עשה עבודה נקייה ואני ממש מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני ה. ירושלים.
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בועז נחמיה, ירושלים.
אשרור: 07/07/2019
משוב: 07/04/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז אינטרפוץ במקלחון.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! אדם סופר נחמד ואדיב, הגיע בזמן ועשה את העבודה בצורה טובה ומקצועית. הוא הסביר על כל העבודה שעשה ונתן שקיפות מלאה. גם המחיר שלקח היה טוב והוגן. מבחינתי הוא עשר בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שימא רפפורט, ירושלים.
משוב: 02/07/2019
תיאור השירות:
החלפת גומיות בברז חיצוני של המים.
חוות דעת:
כל השירות היה עשר!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל פרץ, ירושלים.
משוב: 01/07/2019
תיאור השירות:
החלפת צנרת בקו מים ראשי בבניין מגורים.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. עמד בזמנים עשה את העבודה בצורה מקצועית מהירה ויעילה. אמר לנו את עלות העבודה מראש, הגיע עם כמה עובדים. הם עבדו קשה ויותר שעות ממה שחשבו שייקח ובכל אופן עמדו במחיר שנקבע מראש. הרגשתי שלכל אורך הדרך יש לי עסק עם אדם אמין וישר, והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יפעת נוה שלום, ירושלים.
אשרור: 28/06/2019
משוב: 28/04/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לנזילה מאסלה סמוייה.
חוות דעת:
דיברתי איתו בטלפון והוא אמר שלדעתו אין צורך שיגיע, הוא הסביר לי בדיוק מה להרים ואיך לשחרר את מה שגרם לנזילה וזה עבד. הוא היה מאוד נחמד ונעים ועזר לי מאוד.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 344 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק