מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
דוד
ציון כללי:
9.70
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.80
זמנים 9.74
מחיר 9.31
איכות 9.74
דירוג כללי 9.70
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דוד בלייק, מודיעין.
משוב: 19/05/2019
חוות דעת:
היה אחלה!
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יהושע בן הראש, מודיעין.
משוב: 08/04/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה.
חוות דעת:
היה נהדר!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי קורח, מודיעין.
משוב: 31/10/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור ניקוז של המרפסת כלל שירות ביובית.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, באמת עשה עבודה מעל ומעבר, ופתר לנו את הבעיה. הוא נתן שירות מעולה, הקדים להגיע ולא עזב את המקום עד שהבעיה נפתרה לשביעות רצוני המלאה, אפילו שזה היה יום שישי. הוא גייס צוות שלם כדי לעשות את העבודה. הכל היה כמו שצריך ואני מאוד מעריך את זה שהוא התאמץ בשבילנו. לדעתי הוא לקח מחיר סביר ביחס לזמן ולביובית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טלי אוחיון, מכבים-רעות.
אשרור: 16/10/2018
משוב: 15/08/2018
תיאור השירות:
החלפת ברזים קטנים מתחת לכיור אמבטיה.
חוות דעת:
שירות מעולה! הגיע מהר, התיקון בוצע והבעיה נפתרה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונית ה. מודיעין.
משוב: 04/09/2018
תיאור השירות:
בדיקת נזילה של מים מנורות בתיקרת החנות.
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רונן ר. מודיעין.
משוב: 03/09/2018
תיאור השירות:
החלפת ברז וחיזוק של ברז אחר.
חוות דעת:
מומלץ מאד. חמד של בחור. הוא הגיע בהתראה קצרה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רותי ניר, מודיעין.
אשרור: 21/08/2018
משוב: 17/06/2018
תיאור השירות:
פירוק, ניקוי והתקנת משאבה חדשה.
חוות דעת:
העבודה היתה מורכבת מול משאבה שלא תפקדה טוב בבור ביוב שלא בוצע כהלכה ע"י בעלי מקצוע קודמים. הייתה תקשורת איכותית ואמינה בכל שלבי התיקון, כולל הצעה של אופציות זולות יותר. דיוק בזמנים, עבודה מקצועית, צוות בגודל מתאים, יצירתיות בפתרונות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עודד ארבל, מודיעין.
אשרור: 07/06/2016
משוב: 07/04/2016
תיאור השירות:
פתיחת ניקוז סתום של המטבח.
חוות דעת:
השירות היה ברמה מאד גבוהה, יותר ממה שאני רגיל. המחיר שלקח היה לדעתי יקר לשוק אבל השירות שנתן היה טוב מאד. אני מאמין שאנשים שנותנים שירות יותר טוב מאחרים גם מגיע להם לקבל יותר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
גירסאות
יוני ב. מודיעין.
אשרור: 15/03/2016
משוב: 12/01/2016
תיאור השירות:
החלפת גומיה בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
שירות מצוין! תיאמנו מראש בטלפון והכל התנהל לפי הסיכום. עמד בזמנים שקבענו וגם המחיר היה בהתאם למה שאמר לכתחילה. לפני הגעתו רכש חלק מסוים שהיה דרוש לתיקון ללא התחייבות או תשלום מראש בגין החלק, וכבר למחרת היה אצלי ופתר את הבעיה לשביעות רצוני המלאה. בעל מקצוע נחמד ואדיב. מומלץ בהחלט.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי מ. מודיעין.
משוב: 21/01/2016
תיאור השירות:
תיקון אסלה בבית.
חוות דעת:
הוא היה על הכיפאק, ממש מעולה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 405 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק