מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ולדימיר
ציון כללי:
9.80
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.78
זמנים 9.82
מחיר 9.79
איכות 9.89
דירוג כללי 9.80
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עידן י. אשדוד.
משוב: 11/08/2020
תיאור השירות:
טיפול שנתי והכנה לטסט ברכב מסוג סוזוקי סוויפט.
חוות דעת:
העניק לי טיפול מקצועי מאוד, במחיר הגון ועם שירות אדיב. ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אוולין גויכמן, אשדוד.
משוב: 05/08/2020
תיאור השירות:
טיפול 100 אלף שכלל החלפת מאוורר ופנס אחורי ברכב סוזוקי אלטו של שנת 2011.
חוות דעת:
מצא תקלה שאחרים לא מצאו לפניו והציל את הרכב! לקח מחיר ממש סביר והוגן, היה אמין, עשה הכל כמו שצריך ובזמן. אחזור אליו עוד בעתיד, הוא באמת היה מדהים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גריגורי קאליס, אשדוד.
משוב: 17/05/2020
תיאור השירות:
טיפול 75 אלף ברכב סוזוקי אלטו.
חוות דעת:
אני מבסוט! הכל היה בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אלמוג יצחק, אשדוד.
משוב: 30/01/2020
תיאור השירות:
החלפת רצועה של אלטרנטור ברכב מסוג סוזוקי ליאנה שנת 2008.
חוות דעת:
ולדימיר היה אחלה, הייתי מרוצה מהכל. הוא מקצועי, התעקש לאתר את התקלה. הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארז טל, אשדוד.
משוב: 27/12/2018
תיאור השירות:
טיפול שנתי כולל החלפה של שמנים ומסננים ברכב של חברת סוזוקי.
חוות דעת:
הכל היה טוב. עמד בזמנים, המחיר היה הוגן ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל א. אשדוד.
אשרור: 07/12/2018
משוב: 30/07/2018
תיאור השירות:
טיפול 15000 לרכב מסוג סוזוקי SX4 שנת 2013 שכלל החלפת שמן, פילטר שמן ופילטר אוויר.
חוות דעת:
אני חירשת, והמוסכניק התכתב איתי בוואטסצפ לפני ההגעה. תיאמתי שעה ויום. בטיפול בדק והחליף לי 2 נורות בלי לבקש מחיר. סך הכל מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
עדן ירקוני, אשדוד.
משוב: 17/05/2018
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ברכב מסוג סוזוקי.
חוות דעת:
שירות נהדר ומאד זמין. קיבלו אותי ישר ולא ניסו לחלוב כסף. אפילו עזבו את ארוחת הצהריים כדי לסיים טיפול כי לא רצו שאחכה.מוסר העבודה שלהם קורץ מהחומר שאין הרבה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נילי עדי, אשדוד.
משוב: 14/12/2017
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לרכב מסוג סוזוקי שנת 2010.
חוות דעת:
היה מעולה, באמת שאין לי מה לומר. הם עובדים יפה וישר. יחס אדיב ומוסך נקי !
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי זוארץ, אשדוד.
משוב: 19/07/2017
תיאור השירות:
טיפול 100,000 שכלל החלפת פלאגים ושמן מנוע ברכב מסוג סוזוקי ג'ימני שנת 2008.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. אדיב ונחמד. הכל היה פיקס!! ממליצה בחום :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל כהן, אשדוד.
משוב: 29/06/2017
תיאור השירות:
אבחנת תקלה במיזוג אויר ברכב סוזוקי בלנו 98.
חוות דעת:
הפנה אותי לאיציק קידר כי הוא לא מתמחה בעניין מיזוג אויר ברכב, והוא היה תותח, תוך עשרים דקות זיהה את התקלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 451 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק