מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ולדימיר
ציון כללי:
9.80
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.78
זמנים 9.81
מחיר 9.75
איכות 9.85
דירוג כללי 9.80
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אולג אנטוני, אשדוד.
אשרור: 22/12/2019
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
החלפת אלטרנטור ברכב מסוג דייהטסו סיריון.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, ממש קצר ולעניין, בדק הכל, הסביר לי מה צריך לעשות, נתן לי הצעת מחיר הוגנת והזמן של הטיפול היה לפי מה שהוא הבטיח. הוא ראוי לציון טוב, עשה הכל באמת מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
גד ז. אשדוד.
אשרור: 22/02/2019
משוב: 24/10/2018
תיאור השירות:
טיפול תקופתי שנתי 20000 לרכב מסוג דייהטסו שכלל החלפת שמנים, פילטרים, בדיקת בלמים ועוד.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, המוסך נקי ומסודר. עבדו בשקיפות מלאה, הראו לי במה טיפלו, סה"כ 10.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי בן דוד, אשדוד.
אשרור: 04/09/2018
משוב: 03/06/2018
תיאור השירות:
החלפת מנוע הגה חשמלי ברכב מסוג דיהטסו סיריון שנת 2011.
חוות דעת:
מעולה! הוא היה מקצועי, החליף חלק תוך חצי שעה, בטלפון שהתקשרתי לפני כן הסביר לי לקראת מה אני הולך, לקח מחיר סביר ובלי הפתעות. היה לו כבר את החלק מוכן והוא נתן שירות טוב ומסביר פנים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מקס ביצנקו, אשדוד.
משוב: 01/03/2017
תיאור השירות:
חיישן חמצן למנוע חיצוני ברכב מסוג דייהטסו סיריון שנת 2005.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, הוא זיהה את הבעיה במהירות ופתר אותה במקצועית אבל מבחינת המחיר הוא היה מאד יקר.
איכות
8
מחיר
4
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
איציק פילוס, עזר.
אשרור: 25/04/2017
משוב: 28/09/2016
תיאור השירות:
טיפול תקופתי, בדיקת בלמים והטענת מצבר בדייהטסו מאטריה שנת 2008.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. אח שלי טיפל אצלו באחד מרכביו בהמלצתי לאחר כשצפיתי בדרוגו במידרג. היה מרוצה מאוד. בנוסף יבוא אליו לטיפול עם האוטו השני. ***עדכון: גם בטיפול ברכב השני,היה מרוצה מהמקצועיות. המחיר הוגן ונמוך משמעותית ממה ששולם בעבר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לירון ק. הוד השרון.
אשרור: 10/02/2015
משוב: 09/11/2014
תיאור השירות:
טיפול 75,000 בדיהטסו סיריון שנת 2007 כולל החלפת מצתים.
חוות דעת:
הם היו מאוד נחמדים, עבודה מאוד טובה, קצת קשה למצוא את המקום, קצת איטיים אבל שווה את זה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
6
יחס
10
9
כללי
גירסאות
נ. פ. אשדוד.
משוב: 29/09/2016
תיאור השירות:
טיפול שגרתי והחלפת בולמי זעזועים ברכבים של חברת דייהטסו ויונדאי.
חוות דעת:
אני מאוד מאוד מרוצה ממנו גם מהשירות וגם המחיר. אני מספר לכולם עליו! מומלץ בהחלט.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מ. ג. תל אביב.
משוב: 13/11/2018
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לרכב דייהטסו.
חוות דעת:
נתנו שירות בסדר גמור. הם קיבלו אותי בזמן, ועשו לי טיפול תקופתי. הם מצאו שיש בעיה במערכת של הרכב אך לא הצליחו לתקן.
איכות
7
מחיר
10
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
מאיר נדם, אשדוד.
משוב: 30/03/2020
תיאור השירות:
החלפת שמן וטיפול עשרת אלפים+ ניקוי מיכל שמן.
חוות דעת:
עשה עבודה מקצועית מאוד, אדם מקצועי, אמין ורציני. אין משחקים. בנוסף לקח מחיר סביר לחלוטין בעיני, אבל באמת המקצועיות הייתה מעל הכל.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יאיר כהן, אשדוד.
משוב: 24/03/2020
תיאור השירות:
טיפול לפני טסט לרכב מסוג יונדאי אקסנט שנת 2006.
חוות דעת:
הוא תותח! האמת שהוא היה מאוד מסודר ואסתטי שזה משהו שאהבתי מאוד. הוא בחור נחמד ולקח מחיר הוגן. הייתי מבסוט ממנו ואני אחזור אליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 412 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק