מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ולדימיר
ציון כללי:
9.79
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.75
מחיר 9.79
איכות 9.84
דירוג כללי 9.79
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
טל חומסקי עמר, אשדוד.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף לרכב מסוג יונדאי שנת 2015 כולל החלפת ברקסים, ציריות ושמנים.
חוות דעת:
שירות מצוין! התקשרתי אליו ואיך שהגעתי הוא טיפל בי. הוא ומישהו נוסף התעסקו רק איתי במשך שעתיים ונכון לעכשיו התרשמתי שהיה טוב מאוד. לדעתי גם המחיר היה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נוי עמרני, אשדוד.
משוב: 31/07/2019
תיאור השירות:
תיקון בלמים ברכב מסוג יונדאי.
חוות דעת:
מקצועי, מדוייק ותיקן מהר. הכל היה מושלם- ממש תענוג!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דן קתורזה, אשדוד.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
טיפול שוטף כולל יישור בלמים ברכב מסוג יונדאי אקסנט שנת 2003.
חוות דעת:
הכל היה מעולה. הוא אדיב מאוד, מקצועי, הוגן, עמד בזמנים והכל ישר ולעניין מבלי להתברבר יותר מדיי :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דיאנה טרסקוב, אשדוד.
משוב: 30/11/2018
תיאור השירות:
טיפול לרכב יונדאי i20 שנת 2011.
חוות דעת:
שירות מעולה, אני ממליצה בחום ובאהבה! ממש 5 כוכבים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זיו קמינר, אשדוד.
משוב: 22/08/2018
תיאור השירות:
החלפת רצועת טיימינג ברכב יונדאי i10 משנת 2012.
חוות דעת:
היה מעולה מעולה מעולה פשוט במילה אחת. מקצועי, שירותי ותותח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונית שבחט, אשדוד.
משוב: 16/08/2018
תיאור השירות:
טיפול כללי והחלפת שמנים ברכב מסוג יונדאי אקסנט 2010.
חוות דעת:
הוא ואבא שלו מקסימים ונעימים. אפילו החזירו אותי לעבודה כי השארתי שם את הרכב. מחירים הוגנים מאוד וזה אחרי סקר שוק! יש לציין את הזריזות שלהם לטובה, שמתי לב שהוא מקבל רק רכב אחד בתורו ולכן הטיפול והיחס הם נקודתיים ומהירים, חשוב לציין שאני לא הכי מבינה בעניייני טיפול ברכבים והוא יכל "לדחוף" לי עוד "תקלות" מומצאות כמו אנשי מקצוע אחרים בתחום. אבל הוא לא ! ההיפך, הוא אפילו אמר לי שיש לי אחלה רכב במצב מעולה מה שרק הגביר את האמינות שלו בעיניי. בנוסף, הוא תיקן לי את המצת של הרכב ואפילו לא גבה תשלום נוסף. אני בכל אופן יודעת שמצאתי את המוסכניק שלי פור לייף. רק דברים טובים יש לי לומר- מומלץ מעומק הלב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ריקי פלאור, אשדוד.
משוב: 31/07/2018
תיאור השירות:
טיפול שכלל החלפת גומייה של צירייה ברכב מסוג יונדאי I10.
חוות דעת:
הוא מקצועי, עמד בזמנים. הייתה שם בעיה והוא לא הוסיף לי על המחיר שנתן מראש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונן טלקר, אשדוד.
משוב: 11/07/2018
תיאור השירות:
תיקון של מזגן ברכב מסוג יונדאי.
חוות דעת:
ולדימיר לא יכל לתקן את התקלה והפנה אותי למישהו אחר, הייתי ממש מרוצה, הוא טיפל לי בבעיה ואפילו לא גבה תשלום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמואל כהן, אשדוד.
אשרור: 12/12/2017
משוב: 06/07/2015
תיאור השירות:
טיפול 120000 כלל החלפת שמן ברכב יונדאי 2008.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא נתן שירות טוב וטיפל ברכב בצורה מאוד יסודית. ממש מקצוען. עשה עבודה משהו משהו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונן טלקר, אשדוד.
משוב: 22/11/2017
תיאור השירות:
החלפת יוניט ברקס ברכב יונדאי אקסנט שנת 2011.
חוות דעת:
הוא אמין, מקצועי ובמחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 373 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק