מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ולדימיר
ציון כללי:
9.84
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.82
מחיר 9.82
איכות 9.92
דירוג כללי 9.84
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שמואל כהן, אשדוד.
משוב: 22/07/2020
תיאור השירות:
טיפול 10,000 לרכב מסוג יונדאי CW 30.
חוות דעת:
מעולה! הוא מקצועי מאוד, אמין וטוב. אין עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אירנה ק. אשדוד.
אשרור: 14/06/2020
משוב: 13/02/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי והכנה לטסט ברכב מסוג יונדאי i10 שנת 2017.
חוות דעת:
נתן שירות מעולה! הוא בן אדם מקסים, מקצוען ועובד מהר. הוא פשוט יוצא מן הכלל, אני ממליצה עליו, עשה עבודה טובה ולא חיכיתי המון זמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איגור טינטרב, אשדוד.
אשרור: 31/05/2020
משוב: 31/01/2020
תיאור השירות:
החלפת חלק חילוף ברכב מסוג יונדאי i30.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מהיר, המחיר סביר והייתי מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאיר כהן, אשדוד.
משוב: 24/03/2020
תיאור השירות:
טיפול לפני טסט לרכב מסוג יונדאי אקסנט שנת 2006.
חוות דעת:
הוא תותח! האמת שהוא היה מאוד מסודר ואסתטי שזה משהו שאהבתי מאוד. הוא בחור נחמד ולקח מחיר הוגן. הייתי מבסוט ממנו ואני אחזור אליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי בן, אשדוד.
משוב: 19/02/2020
תיאור השירות:
החלפת כוהל ברכב מסוג יונדאי שנת 2013.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור! היה מהיר, מקצועי והמחיר סך הכל סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ראובן מנשרוב, אשדוד.
משוב: 12/02/2020
תיאור השירות:
טיפול 60 אלף לרכב שכלל החלפת מספר חלקים ברכב מסוג יונדאי i10.
חוות דעת:
הוא מעולה! כבר מהשיחה הייתי מרוצה, היה שירותי ואמין. זו פעם ראשונה שאני מגיע אליו, הוא גם לקח מחיר טוב ביחס למה שעשה, המליץ מה לעשות, תוך כדי העבודה היה איתי בקשר ולא עשה משהו בלי לעדכן אותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף בלילטי, אשדוד.
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
טיפול 15 לרכב יונדאי.
חוות דעת:
מקום נקי ומסודר והם מאוד מקצועיים. סך הכל ממש מגיע להם עשר בהכל, אני באמת מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נוי עמרני, אשדוד.
אשרור: 12/12/2019
משוב: 31/07/2019
תיאור השירות:
תיקון בלמים ברכב מסוג יונדאי.
חוות דעת:
מקצועי, מדוייק ותיקן מהר. הכל היה מושלם- ממש תענוג!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל חומסקי עמר, אשדוד.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף לרכב מסוג יונדאי שנת 2015 כולל החלפת ברקסים, ציריות ושמנים.
חוות דעת:
שירות מצוין! התקשרתי אליו ואיך שהגעתי הוא טיפל בי. הוא ומישהו נוסף התעסקו רק איתי במשך שעתיים ונכון לעכשיו התרשמתי שהיה טוב מאוד. לדעתי גם המחיר היה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דן קתורזה, אשדוד.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
טיפול שוטף כולל יישור בלמים ברכב מסוג יונדאי אקסנט שנת 2003.
חוות דעת:
הכל היה מעולה. הוא אדיב מאוד, מקצועי, הוגן, עמד בזמנים והכל ישר ולעניין מבלי להתברבר יותר מדיי :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 438 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק