מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ולדימיר
ציון כללי:
9.76
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.84
זמנים 9.75
מחיר 9.76
איכות 9.82
דירוג כללי 9.76
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רוי כהן, אשדוד.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ברכב מסוג פיג'ו 208.
חוות דעת:
היה מעולה, הוא היה קשוב, הסביר הכל והמחיר היה הוגן.
מחיר
10
זמנים
8
יחס
9
8
כללי
גירסאות
דן קתורזה, אשדוד.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
טיפול שוטף כולל יישור בלמים ברכב מסוג יונדאי אקסנט שנת 2003.
חוות דעת:
הכל היה מעולה. הוא אדיב מאוד, מקצועי, הוגן, עמד בזמנים והכל ישר ולעניין מבלי להתברבר יותר מדיי :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רומן גושקודריה, אשדוד.
משוב: 03/06/2019
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף לרכב מסוג טויוטה איבו מודל 2016.
חוות דעת:
הוא ממש טוב, עשה עבודה מקצועית, עומד בזמנים והמחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה קדוש, אשדוד.
משוב: 27/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מערכת דלק ברכב.
חוות דעת:
היה מעולה, הוא עשה עבודה מאוד מקצועית והכי חשוב שהוא פתר לי את הבעיה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רפי חזן, אשדוד.
אשרור: 26/05/2019
משוב: 30/04/2018
תיאור השירות:
טיפול 15 אלף לרכב.
חוות דעת:
בחור מקצוען, נעים, חרוץ, סימפטתי ויודע את העבודה. אין הרבה בעלי מקצוע כמוהו, ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
לירון גרטנבלום, אשדוד.
משוב: 22/05/2019
תיאור השירות:
טיפול שנתי לרכב מסוג אופל קורסה, שנת 2012 שכלל החלפת נורה קדמית.
חוות דעת:
היה עשר! קבעתי טיפול שנתי סטנדרטי עם ולדימיר. חייב לציין שולדימיר היה אדיב, נעים מאוד, המוסך נקי ומסודר ויש הרגשה שאתה אצל אדם אמין. המחיר היה סופר הוגן לטיפול באופל קורסה 2012 וולדימיר אפילו החליף לי נורה קדמית שהבאתי בלי לקחת על העבודה למרות שהצעתי לשלם. בטוח שאחזור גם בעתיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גילה זנה, אשדוד.
משוב: 02/05/2019
חוות דעת:
שרות מעולה הייתי מאד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ג'רי הראל, אשדוד.
משוב: 02/05/2019
תיאור השירות:
טיפול 10,000 לפג'ו 208.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הוא אדיב, הוא נעים הליכות והוא נראה ישר, הגון ואמין. הוא לא יקרן. אם תהיה לי בעיה אני אלך רק אליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יורי גולדנברג, אשדוד.
משוב: 18/04/2019
תיאור השירות:
טיפול 45 אלף ברכב מסוג קיה פיקנטו.
חוות דעת:
ולדימיר היה מעולה בכל הפרמטרים, יחס טוב, מקצועי, המקום נקי ומסודר, עשה עבודה ממש טובה ועשר בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראל כהנא, אשדוד.
משוב: 10/04/2019
תיאור השירות:
טיפול 15 אלף מורחב שכלל החלפת פילטרים ושמנים ברכב מסוג סיטרואן ברלינגו.
חוות דעת:
הוא נתן שירות מעולה והיה מאוד הוגן, אמין וזול. הוא עשה דברים מעבר לטיפול ועשה טיפול מאוד מוצלח. הוא המליץ לי מה לתקן ומה לא וחסך לי כסף.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 352 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק