מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ולדימיר
ציון כללי:
9.79
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.80
מחיר 9.76
איכות 9.86
דירוג כללי 9.79
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אירנה ק. אשדוד.
משוב: 13/02/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי והכנה לטסט ברכב מסוג יונדאי i10 שנת 2017.
חוות דעת:
נתן שירות מעולה! הוא בן אדם מקסים, מקצוען ועובד מהר. הוא פשוט יוצא מן הכלל, אני ממליצה עליו, עשה עבודה טובה ולא חיכיתי המון זמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ראובן מנשרוב, אשדוד.
משוב: 12/02/2020
תיאור השירות:
טיפול 60 אלף לרכב שכלל החלפת מספר חלקים ברכב מסוג יונדאי i10.
חוות דעת:
הוא מעולה! כבר מהשיחה הייתי מרוצה, היה שירותי ואמין. זו פעם ראשונה שאני מגיע אליו, הוא גם לקח מחיר טוב ביחס למה שעשה, המליץ מה לעשות, תוך כדי העבודה היה איתי בקשר ולא עשה משהו בלי לעדכן אותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טיזאזו אשנאפי, אשדוד.
משוב: 09/02/2020
תיאור השירות:
שטיפת מנוע ממוחשבת וטיפול 90,000 ברכב.
חוות דעת:
היה סבבה, בן אדם מדהים ועזר לי ממש, עשה אחלה עבודה ועמד בזמנים.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
10
כללי
גירסאות
איגור טינטרב, אשדוד.
משוב: 31/01/2020
תיאור השירות:
החלפת חלק חילוף ברכב מסוג יונדאי i30.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מהיר, המחיר סביר והייתי מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלמוג יצחק, אשדוד.
משוב: 30/01/2020
תיאור השירות:
החלפת רצועה של אלטרנטור ברכב מסוג סוזוקי ליאנה שנת 2008.
חוות דעת:
ולדימיר היה אחלה, הייתי מרוצה מהכל. הוא מקצועי, התעקש לאתר את התקלה. הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אולג ולקובסקי, אשדוד.
משוב: 29/01/2020
תיאור השירות:
טיפול 78 אלף קילומטר לרכב מסוג אופל שנת 2007 שכלל החלפת רפידות בלמים, צלחות בלם, שמנים, פילטרים של מזגן ואוויר.
חוות דעת:
היה אחלה, נתן מחיר טוב לאחר בדיקה שעשיתי, מקצועי מאוד, נחמד, אדיב, ממש בחור עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף בלילטי, אשדוד.
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
טיפול 15 לרכב יונדאי.
חוות דעת:
מקום נקי ומסודר והם מאוד מקצועיים. סך הכל ממש מגיע להם עשר בהכל, אני באמת מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירוס ת. אשדוד.
אשרור: 15/01/2020
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
טיפול 100 אלף לניסאן מיקרה, 2015, כולל החלפת שמן מנוע ושטיפת מערכת שמן מנוע.
חוות דעת:
מקום נקי ונעים לשהות בו, יחד עם זאת ישנה מאפיה סמוך שבה ניתן לשהות עד סוף הטיפול. ולדימיר ואביו מסבירי פנים ושירותיים. הסביר לי מה הוא עושה והנחה אותי לגבי המשך טיפול על מנת לשמור על הרכב בהמשך (מעולה למי שלא מבין/מבינה בזה-כמוני). בנוגע למחיר אני לא יודעת להעריך אבל מאוד הערכתי את ההסבר והמשמעות מבחינת עלויות ובקשת האישור טרם ביצוע העבודה (די בסיסי אבל לא מובן מאליו- מניסיון עבר במקום אחר).
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בנימין בולוטינסיק, אשדוד.
משוב: 31/12/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לרכב רנו פלואנס שנת 2013.
חוות דעת:
היה שירות מעולה, מקצועי ומהיר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אולג אנטוני, אשדוד.
אשרור: 22/12/2019
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
החלפת אלטרנטור ברכב מסוג דייהטסו סיריון.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, ממש קצר ולעניין, בדק הכל, הסביר לי מה צריך לעשות, נתן לי הצעת מחיר הוגנת והזמן של הטיפול היה לפי מה שהוא הבטיח. הוא ראוי לציון טוב, עשה הכל באמת מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 403 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק