מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
אופיר
ציון כללי:
9.89
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.96
זמנים 9.90
מחיר 9.80
איכות 9.81
דירוג כללי 9.89
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רוני ג. רעננה.
משוב: 17/03/2020
תיאור השירות:
העברת קבצים ממכשיר מת למכשיר חדש מסוג סמסונג a71 וקניית אביזרים.
חוות דעת:
הפלאפון הקודם שבק חיים וקניתי טלפון חדש, הוא העביר לי את כל הנתונים למכשיר החדש תוך זמן ממש קצר, לא היו שום בעיות. עזר לי גם לתפעל את המכשיר, מאוד מרוצה מהשירות הסבלני :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד בורנשטיין, כפר סבא.
משוב: 06/03/2020
תיאור השירות:
תיקון סמארטפון של חברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר, הוגן במחיר ובהכל. הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
‪Yarden Lavid‬‏, רעננה.
משוב: 05/03/2020
תיאור השירות:
החלפת סוללה ועדשה לגלקסי S7.
חוות דעת:
הוא טוב! המחיר היה די טוב, יותר ממה שציפיתי, הוא תיקן הכל מהר ונראה שעשה עבודה טובה. הבעיה היחידה הייתה שבהתחלה הוא אמר לי להגיע בבוקר וכשהגעתי בצהרים זה עוד לא היה מוכן כי לא היה לו את החלק. ברגע שקיבל את החלק תיקן הכל תוך חצי שעה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שולה פנחס, הוד השרון.
אשרור: 27/02/2020
משוב: 22/12/2019
תיאור השירות:
תיקון סמארטפון סמסונג G7 כולל גיבוי.
חוות דעת:
הוא היה מקסים. הוא השקיע, עבד על זה הרבה זמן ועמד בזמנים שקבענו. גם המחיר שהוא לקח היה הוגן לדעתי, הכל היה עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי עבדי, רעננה.
אשרור: 11/02/2020
משוב: 13/12/2019
תיאור השירות:
החלפת מסך לפלאפון מסוג סמסונג.
חוות דעת:
אופיר היה נחמד מאוד, הגון במחיר ומקצועי.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועם זר, כפר סבא.
משוב: 09/01/2020
תיאור השירות:
החלפת מסך של גלקסי.
חוות דעת:
אחלה. ממש מקצועי ולקח מחיר נמוך יחסית להצעות אחרות שקיבלתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חגית דוד, רעננה.
משוב: 18/12/2019
תיאור השירות:
ייעוץ ותיקון טלפון סמסונג J8.
חוות דעת:
מקסים מקסים!! אנושי, נגיש ותמיד מוכן לעזור בסבלנות ונכונות גם אם לא כרוך בעלות, נותן שרות מכל הלב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר מתתיהו, רעננה.
אשרור: 11/12/2019
משוב: 11/09/2019
תיאור השירות:
החלפת שקע טעינה בסמסונג גלקסי A5.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור. קיבל את הטלפון, אמר שהוא יהיה מוכן מחר בבוקר ובאמת כשבאנו הטלפון כבר היה תקין ועבד כראוי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב פלדמן, רעננה.
משוב: 08/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מכשיר מסוג גלקסי 6.
חוות דעת:
עשה ייבוש קורוזיה והיה בסדר גמור. תוך שעה וחצי היה מוכן. היו אדיבים ונחמדים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל אורדן, כפר סבא.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
תיקון לפלאפון מסוג GALAXY S7 שכלל החלפת בטריה וחיבור מחדש של כבל פנימי משוחרר.
חוות דעת:
אופיר היה ממש אחלה, בתחילת התיקון היינו בטוחים שהבעיה רק בבטריה ואחרי שראינו שזה לא עוזר אז הוא הסתכל על המכשיר מבפנים, ידע לאתר את הבעיה ותיקן אותה מהר. המצב של הפלאפון לא מדהים עכשיו אבל הוא די בסדר ואופיר היה ממש נחמד, אמר שאם אני צץ עוד משהו עם המכשיר אני מוזמנת לפנות אליו שוב.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1080 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמעבדת סלולר רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני סלולר. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק