מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
אופיר
ציון כללי:
9.86
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.89
מחיר 9.75
איכות 9.89
דירוג כללי 9.86
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רפאל בלומנברג, רעננה.
משוב: 18/11/2019
תיאור השירות:
החלפת סוללה באייפון 6.
חוות דעת:
אני סופר מרוצה. הוא היה מושלם ברמת השירות שנתן וברמת הנחמדות שלו ומה שהבטיח קיים, הוא אמר שתוך עשר דקות יתקן את התקלה וכך היה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עוז ברזילי, כפר סבא.
משוב: 12/11/2019
תיאור השירות:
החלפה של מסך ותיקון רכיב הטאצ' למכשיר מסוג אייפון 6 פלוס .
חוות דעת:
היה אחלה. באמת חבל על הזמן. הוא עשה עבודה מקצועית והכל עובד טוב עכשיו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מולי גוטליב, הוד השרון.
אשרור: 11/11/2019
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מסך וסוללה של אייפד אייר 1.
חוות דעת:
רק מחמאות! אופיר מאוד שירותי, מקצוען, ודואג לכל הפינות. עד שלא הכל היה מושלם אופיר לא עזב את העניין ודאג להחזיר לי את המכשיר הביתה כשהוא במצב מושלם. לכל אורך הדרך אופיר היה מאוד נחמד, שירותי, שיקף את המצב בכל שלב. וגם המחיר היה מאוד הוגן ותחרותי. ללא ספק אופיר יהיה הכתובת שלי בעתיד לתיקוני סמארטפון וטאבלט!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירי עומר, הוד השרון.
אשרור: 11/11/2019
משוב: 11/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מערכת שמע במכשיר מסוג iPhone X.
חוות דעת:
הגעתי אליו לתיקון בשמע של הפלאפון, הוא ניקה את המכשיר ופתר את התקלה, הוא לא גבה ממני תשלום, היה מקסים, אדיב ומקצועי.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס גרינמן, כפר סבא.
משוב: 31/10/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה ברמקול במכשיר מסוג אייפון X.
חוות דעת:
הוא היה ממש מדהים וטיפל לי בבעיה ללא תשלום כי הוא סידר את זה ממש מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דרור קוכן, כפר סבא.
משוב: 30/10/2019
תיאור השירות:
תיקון חלק שנשבר במכשיר נקסוס של חברת LG.
חוות דעת:
היה אחלה! הוא נחמד, נתן שירות טוב, עשה עבודה מהירה ועזר לי ממש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית פלד, כפר סבא.
משוב: 29/10/2019
חוות דעת:
מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד נבל, רעננה.
משוב: 28/10/2019
תיאור השירות:
תיקון שקע טעינה בטאבלט של לנובו ורכישת מעמד לטלפון ברכב.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה, המחיר היה הוגן והיינו מרוצים מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זוהר משעולי, כפר סבא.
משוב: 23/10/2019
תיאור השירות:
החלפת סוללה לסלולרי מסוג גלאקסי 6.
חוות דעת:
זאת עבודה קצת קשה כי צריך לפתוח את הפלאפון לגמרי והוא היה ממש מקצועי, פתר את הבעיה מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ג'וני בר, רעננה.
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
החלפת מצלמה באייפון 8.
חוות דעת:
הגעתי לאופיר עם מצלמת אייפון תקולה בערב החג, לא רק שהוא היה אדיב ומקצועי הוא גם דאג שיגיע חלק חלופי והמכשיר יתוקן לפני כניסת החג בכדי לא להשאיר אותנו ללא מכשיר. ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1009 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמעבדת סלולר רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני סלולר. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק