מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
אופיר
ציון כללי:
9.81
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.96
זמנים 9.90
מחיר 9.80
איכות 9.73
דירוג כללי 9.81
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אמנון גונן, נתניה.
משוב: 02/12/2019
תיאור השירות:
החלפת סוללה באייפד אייר.
חוות דעת:
היה נהדר! אופיר בדק בצורה יסודית את האייפד על מנת להיות בטוח שזה סוללה. עשה בדיקות אחרי התיקון. ממש מקצוען אמיתי. אפילו נתן לי לבדוק שאני מרוצה לפני שחייב אותי. מסמך אחריות נשלח תוך דקה. באמת מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד מרדיקס, חרוצים.
אשרור: 26/09/2019
משוב: 27/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מסך לאייפד.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, אופיר עמד בזמנים, היה מאוד זמין ומה שסגרנו זה מה שהיה.
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
חזי סימאי, נתניה.
משוב: 10/08/2014
תיאור השירות:
תיקון של אייפד 3.
חוות דעת:
אני מאד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לי קוטון, תל אביב.
אשרור: 05/04/2020
משוב: 04/02/2020
תיאור השירות:
תיקון אייפד פרו.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הכל טוב.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
לירן מסינגר, כפר סבא.
משוב: 26/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מסך של אייפד.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זכריה דרבקין, רעננה.
משוב: 22/03/2020
תיאור השירות:
החלפת מסך באייפד ותיקון רמקול באייפון 8.
חוות דעת:
פניתי אליו פעמיים, בפעם הראשונה לתקן מסך של אייפד, תיקן אותו מצוין, הכל עובד פיקס ואין שום טענה! בפעם השנייה פניתי לתקן רמקול באייפון ובמקום לקחת את המכשיר ולהכניס אותו למעבדה עשה ניקוי במברשת של הרמקול וזה עזר, היינו בשוק שהוא הצליח לתקן את זה בצורה הזאת, תוך דקה סיים את העבודה ולא הסכים לקחת תשלום. הוא בן אדם מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אופיר שרון, ראש העין.
משוב: 20/03/2020
תיאור השירות:
החלפת מסך באייפד 9.7 של חברת אפל.
חוות דעת:
שירות מעולה! מקצועי מאד. אדם נעים ומאד ישר. מאד מבין מה הוא עושה והסביר הכל לאורך כל הדרך. מאד זמין לשירות. מחיר מאד סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף כהן, כפר סבא.
משוב: 08/03/2020
תיאור השירות:
החלפת מסך פנימי לאייפד 6.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! הוא היה בסדר גמור, עשה עבודה טובה והייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן גולשטיין, הרצליה.
משוב: 05/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מסך לאייפד 2 והחלפת כפתור הדלקה בפלאפון מסוג שיאומי רדמי 6.
חוות דעת:
הגעתי אליו, השירות היה מצוין, הוא נתן יחס אישי ושירות מקצועי, ביצע את העבודה בזמן קצר. הוא פשוט מעולה אם אצטרך שוב אחזור אליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורית פיקאר, רעננה.
משוב: 17/02/2020
תיאור השירות:
החלפת מסך לאייפד מיני.
חוות דעת:
בהתחלה תיקן אבל משהו השתבש אז החליף שוב ועכשיו יש כמה תקלות, אני מקווה לחזור אליו בקרוב ושיתקן לי, יש אחראיות, המחירים שלו סבירים לדעתי והוא ממש נחמד.
איכות
7
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1080 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמעבדת סלולר רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני סלולר. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק