מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אייל
ציון כללי:
9.64
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.68
זמנים 9.60
מחיר 9.51
איכות 9.67
דירוג כללי 9.64
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יגל דמארי, רחובות.
משוב: 20/02/2020
תיאור השירות:
חילוף לדים בטלוויזיה.
חוות דעת:
היה בסדר בסך הכול, מבחינת עמידה בזמנים לקח קצת זמן עד שהתבצעה העבודה, המחיר היה בסדר.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
6
יחס
10
8
כללי
גירסאות
רותי שיניצקי, רחובות.
אשרור: 30/01/2020
משוב: 01/07/2019
תיאור השירות:
חיבור טלויזיה, הרכבת רמקולים למחשב ובדיקה מדוע המזגן מזייף.
חוות דעת:
עשה את הכל ברוח טובה. התייחס בחום. הפעולות נראות פשוטות אך בעבור הבן שגר בחדר היה זה עולם ומלואו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יצחק בכנר, נס ציונה.
משוב: 29/01/2020
תיאור השירות:
החלפת לדים בטלוויזיה של lg.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, עבד מהר והחזיר תוך יומיים את הטלוויזיה, המחיר היה קצת גבוה אבל עמד בזמנים והייתי מרוצה מהשרות.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
נדב שטרית, באר יעקב.
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
בדיקת טלוויזיה בדירה.
חוות דעת:
הגיע בזמן, המחיר הוגן לדעתי, אמר שהטלוויזיה מקולקלת ושעדיף לקנות טלוויזיה חדשה כי לא משתלם להחליף את החלק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
גירסאות
איציק ג. נס ציונה.
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
תיקון טלוויזיה 50 אינץ' של חברת LG.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד, הוא העניק לי יחס טוב וביצע עבודה מעולה, הכול היה באמת פיקס ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוחאי עצמון, רחובות.
משוב: 21/01/2020
תיאור השירות:
תיקון לד מסך בטלוויזיה של חברת LG.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, שירותי, עשה עבודה מעולה, עמד בזמנים והמחיר מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מנחם שמעון, רחובות.
אשרור: 12/01/2020
משוב: 10/11/2019
תיאור השירות:
תיקון לדים בטלויזיה של חברת אל ג'י.
חוות דעת:
שירות טוב, אדם מאד אמין מקצועי, ישר כח, ממש חמד של בחור, אדיב, הגיע בזמן, עשה עבודה טובה ואני מרוצה סה"כ מהעבודה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל מלכא, קרית עקרון.
אשרור: 03/01/2020
משוב: 04/11/2019
תיאור השירות:
החלפת ספק כח בטלוויזיה של LG.
חוות דעת:
אייל היה מדהים! איש מקצוע לבבי, הגיע עד אלי ולקח את הטלוויזיה, החזיר אותה בזמן שאמר כשהיא עובדת ותקינה כבר ביום למחרת. אין מילים עליו, הוא ממש ברמה גבוה, נחמד ומקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ורה ברנדמן, רחובות.
אשרור: 01/01/2020
משוב: 29/04/2019
תיאור השירות:
בדיקת טלוויזיה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר. דיברנו והסברתי לו את הבעיה הוא אמר לי את העלות לבדיקה כשדיברנו ואז שהוא הגיע הוא ביקש מחיר אחר שהיה גבוהה יותר, לדעתי הוא לא עיקבי עם המחירים שלו. הוא בא לקח את הטלוויזיה ואמר שיבדוק. אחרי שאמר לי את העלויות תיקון החלטתי לא לתקן.
מחיר
5
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
גירסאות
עוזי יאיר, רחובות.
אשרור: 25/12/2019
משוב: 22/07/2019
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 847 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי טלוויזיה רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני טלוויזיות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק