מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אייל
ציון כללי:
9.69
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.68
זמנים 9.58
מחיר 9.46
איכות 9.68
דירוג כללי 9.69
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אנדריי ריאזנוב, חולון.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס בטלוויזיה מחברת PHILLIPS.
חוות דעת:
בנוסף לתיקון אייל גם הזמין מספר חלקים להחלפה עבור הטלוויזיה. השירות היה מעולה, אייל היה נורא מקצועי, אדיב והוא עמד בזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

טכנאי טלויזיה נוספים באזור חולון-בת ים

מוטי קורדבני, בת ים.
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק בטלוויזיה וסידור תוכנה שנמחקה.
חוות דעת:
הוא בעל מקצוע נחמד, מקצועי, אמין אך הוא התעכב בכמה ימים והחזיר לי את הטלוויזיה רק אחרי שבוע. בכל אופו אני מאוד מרוצה מהעבודה שלו.
איכות
10
מחיר
6
זמנים
7
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אלה גוט, חולון.
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
תיקון טלוויזיה חברת פיליפס.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מצוין וזריז. הגיע בזמן, נתן יחס טוב, עשה העבודה מהירה והביא לי את הטלוויזיה יום למחרת.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאירה רכה, חולון.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
סידור טלוויזיה של חברת סמסונג.
חוות דעת:
אייל היה אדיב, הגיע בזמן, מאוד נעים הליכות, המחיר סביר לחלוטין לדעתי, סידר את הטלוויזיה דרך השלט, מקצועי, התנהג למופת, עדין בטלפון ואני אזמין אותו שוב אם אצטרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איגור ל. חולון.
משוב: 30/08/2019
תיאור השירות:
תיקון לדים בטלויזיה 50 אינץ של LG בת 5 שנים.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
10 מכל הבחינות :) אבחן את התקלה בטלפון, הגיע מהר, לקח מהר, החזיר מהר. לקח חצי ממה שרצו לקחת לי במקום אחר. השירות מעל למצופה. תודה אייל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוספה עמיאל, חולון.
משוב: 27/08/2019
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלירן חדוות, חולון.
משוב: 19/08/2019
תיאור השירות:
החלפת לדים בטלוויזיה שטוחה 47 אינץ' של חברת LG.
חוות דעת:
אייל הגיע אליי, לקח את הטלוויזיה למעבדה שלו והחזיר אותה אחרי שלושה ימים. הוא עשה עבודה מהירה יחסית ומקצועית, היה שירותי וזמין, ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
קרולינה מלאך, חולון.
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיסי זכרון בטלוויזיה של חברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא בן אדם אדיב מאד, הגיע כמה פעמים. הוא יצא צדיק :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידן קולב, חולון.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
תיקון טלוויזיה של חברת הייסנס.
חוות דעת:
הוא אלוף! היה בסדר גמור. אני מרוצה מהשירות שלו, היעילות שלו, התקשורת והזמינות, פשוט מכל פרמטר. אחרי שהוא החליף איזה חלק הטלוויזיה עדיין לא עבדה אז החזרתי לו אותה והוא עשה שוב תיקון ללא שום עלות נוספת ובלי וויכוחים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונן קרונפלד, חולון.
משוב: 29/07/2019
תיאור השירות:
החלפת תאורה אחורית בטלוויזיה LG.
חוות דעת:
היה מצוין, הוא היה בסדר גמור. בהתחלה הוא חשד שזה הכרטיס ואז הבין שלא, הוא עדכן אותי והזמין את החלק הנדרש לאחר שקיבל אישור ממני, החליף הכל, הגעתי לקחת את הטלוויזיה ועכשיו היא עובדת ותקינה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 781 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי טלוויזיה רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני טלוויזיות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק