מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אייל
ציון כללי:
9.72
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.72
זמנים 9.64
מחיר 9.48
איכות 9.72
דירוג כללי 9.72
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ציפי חביב, בת ים.
משוב: 11/11/2019
תיאור השירות:
תיקון לדים בטלוויזיה של חברת lg.
חוות דעת:
הוא היה מעולה ובן אדם מקסים! מקצועי והגיע בדיוק בזמן שקבענו, הוא עשה את העבודה כמו שצריך והיה נחמד, שירותי והגון, אין לי מילים! אני מרוצה מאד וגם המחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

טכנאי טלויזיה נוספים באזור חולון-בת ים

אביטל כהן, בת ים.
משוב: 30/10/2019
תיאור השירות:
תיקון טלויזיה.
חוות דעת:
מאד נחמד אדיב. מקצועי, עמד בזמנים שקבענו. מקסים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איגור ל. חולון.
אשרור: 29/10/2019
משוב: 30/08/2019
תיאור השירות:
תיקון לדים בטלויזיה 50 אינץ של LG בת 5 שנים.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
10 מכל הבחינות :) אבחן את התקלה בטלפון, הגיע מהר, לקח מהר, החזיר מהר. לקח חצי ממה שרצו לקחת לי במקום אחר. השירות מעל למצופה. תודה אייל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמר נחמיאס, חולון.
משוב: 27/10/2019
תיאור השירות:
תיקון של טלוויזית פלזמה.
חוות דעת:
הוא נתן לי מענה באותו יום, לקח את הטלוויזיה אליו לבדיקה ותוך יומיים היא הייתה אצלי בחזרה. הוא לקח מחיר טוב והגיוני לדעתי, אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוספה עמיאל, חולון.
אשרור: 27/10/2019
משוב: 27/08/2019
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריאל ליאור, חולון.
משוב: 24/09/2019
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנדריי ריאזנוב, חולון.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס בטלוויזיה מחברת PHILLIPS.
חוות דעת:
בנוסף לתיקון אייל גם הזמין מספר חלקים להחלפה עבור הטלוויזיה. השירות היה מעולה, אייל היה נורא מקצועי, אדיב והוא עמד בזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוטי קורדבני, בת ים.
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק בטלוויזיה וסידור תוכנה שנמחקה.
חוות דעת:
הוא בעל מקצוע נחמד, מקצועי, אמין אך הוא התעכב בכמה ימים והחזיר לי את הטלוויזיה רק אחרי שבוע. בכל אופו אני מאוד מרוצה מהעבודה שלו.
איכות
10
מחיר
6
זמנים
7
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אלה גוט, חולון.
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
תיקון טלוויזיה חברת פיליפס.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מצוין וזריז. הגיע בזמן, נתן יחס טוב, עשה העבודה מהירה והביא לי את הטלוויזיה יום למחרת.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאירה רכה, חולון.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
סידור טלוויזיה של חברת סמסונג.
חוות דעת:
אייל היה אדיב, הגיע בזמן, מאוד נעים הליכות, המחיר סביר לחלוטין לדעתי, סידר את הטלוויזיה דרך השלט, מקצועי, התנהג למופת, עדין בטלפון ואני אזמין אותו שוב אם אצטרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 796 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי טלוויזיה רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני טלוויזיות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק