מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אייל
ציון כללי:
9.64
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.68
זמנים 9.60
מחיר 9.51
איכות 9.67
דירוג כללי 9.64
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
טובה קוקולנסקי, ראשון לציון.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
תיקון הטלוויזיה כולל החלפת רכיב.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הגיע בזמן ועשה את העבודה, הגיע פעמים פעם אחת החליף את הרכיב, בפעם השנייה הגיע כי הייתה תקלה בממיר והוא פתר לי אותה, יש לי רק שבחים להגיד עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

טכנאי טלויזיה נוספים באזור ראשון לציון

יהודית לוי, ראשון לציון.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
חיבור כבלים מנותקים במסך.
חוות דעת:
הוא הגיע מהר והיה זמין, עשה עבודה טובה והיה אדיב וחמוד. באמת בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ג'ניה גולדנברג, ראשון לציון.
משוב: 05/02/2020
תיאור השירות:
בדיקת טלוויזיה.
חוות דעת:
קבעתי איתו בשעה 9, חיכיתי ורק ב- 9:04 נזכר לעדכן שהוא מאחר, לא הודיע מראש, אמר שעוד 5 דקות יגיע וזה לקח עוד 20 דקות, שהגיע הלך ישר לטלוויזיה בלי להתנצל על האיחור או להגיד שלום, אמר שזה כנראה בעיה בלדים, אפילו לא פתח את הטלוויזיה, אמר שיבדוק אם יש לו חלקים להחלפה והלך, במשך היום אמר שאין חלקים ואין מה לעשות, לדעתי לא היה צריך לקחת תשלום כי הסברתי לו מראש מה התקלה והיה יכול לדעת על איזו בעיה מדובר ולבדוק אם יש לו חלקים מתאימים כי זאת בעיה ספציפית שאומרים לטכנאי והוא ישר יודע על מה מדובר אני מאוד לא מרוצה.
איכות
5
מחיר
5
זמנים
5
יחס
5
5
כללי
גירסאות
איציק בר, ראשון לציון.
אשרור: 09/01/2020
משוב: 25/09/2019
תיאור השירות:
תיקון טלוויזיה הכולל החלפת כבלים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. נתן יחס מעולה והיה נחמד. לדעתי לא לקח הרבה כסף ועשה עבודה מצוינת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דרור מנשה, ראשון לציון.
משוב: 08/01/2020
תיאור השירות:
החלפת לדים בטלוויזיית LG.
חוות דעת:
שירותי, המחיר הוגן לדעתי, עמד בלוחות הזמנים, עבד מהר וסיים תוך יומיים, בחור חמוד מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן שגב, ראשון לציון.
משוב: 07/01/2020
תיאור השירות:
החלפת מנורות לד במסך טלוויזיה של חברת LG.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור,הגיע בזמן לקחת את הטלוויזיה והחזיר אותה באותו יום, ממש מצוין!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לאה ליכטנייר, ראשון לציון.
משוב: 01/01/2020
תיאור השירות:
חיבור טלוויזיה לממיר.
חוות דעת:
אייל היה מאה אחוז! הגיע בדיוק בזמן שאמר, עשה בדיקה ופתר את התקלה. אני מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירב ע. ראשון לציון.
משוב: 26/12/2019
תיאור השירות:
בדיקת טלוויזיה של חברת LG
חוות דעת:
אייל היה מקסים! מאוד נעים, שירותי ואמין. מאוד נהנתי להסתייע בו, הוא איש נחמד, גבה סכום סטנדרטי ואני ממליצה בחום :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה מלך, ראשון לציון.
אשרור: 26/11/2019
משוב: 13/02/2019
תיאור השירות:
תיקון כרטיס זכרון בטלוויזיה.
חוות דעת:
ההתיחסות לא בהתאם. הבאתי אליו את הטלווזיה לתיקון, מאז הוא מורח אותי כבר חודשיים, הטלווזיה עדיין אצלו בטענה שהחלק ישן וקשה להשיג אותו. הוא לא מעדכן אותי בשום דבר, רק כאשר אני מתקשר אליו הוא אומר שעדיין אין התקדמות ושם זה נעצר.
איכות
5
מחיר
8
זמנים
4
יחס
5
5
כללי
גירסאות
בוב חנט, ראשון לציון.
משוב: 25/11/2019
תיאור השירות:
תיקון טלוויזיה וDVD.
חוות דעת:
הוא הגיע אלי, לקח את הטלוויזיה למעבדה והחזיר אותה תוך 3 ימים. עשה את העבודה שלו כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 847 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי טלוויזיה רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני טלוויזיות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק