מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יואב
ציון כללי:
9.11
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.36
זמנים 9.68
מחיר 8.77
איכות 9.20
דירוג כללי 9.11
התפלגות

מחושב על 87 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שקד יהודה, ירושלים.
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
בדיקת תנור אפיה של חברת בלרס.
חוות דעת:
יואב היה מעולה, הגיע בזמן, המליץ לי לקנות תנור חדש, עבד יפה, הסביר הכל ונראה מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תום שגב, ירושלים.
משוב: 08/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מנעול במכונת כביסה משולבת של חברת Indesit.
חוות דעת:
יואב היה ממש ממש טוב, שמחתי שהוא בא. לקחת לו בדיוק 7 וחצי דקות לתקן את הבעיה, היה נורא ענייני ונחמד, גבה את התשלום שאמר לי מראש והגיע תוך שעה וחצי כמו שהבטיח. בטוח אעזר בו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רבקה פרטוק, ירושלים.
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
יואב ממש אחלה. היה נחמד, הסביר לי מה הייתה הבעיה והגיע מהר. בגלל שהעבודה הייתה קטנה הוא גבה רק על הביקור, לגמרי ממליצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד טובי, ירושלים.
משוב: 26/09/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקפיא.
חוות דעת:
הוא היה נחמד, הגיע בזמן והוא אדם טוב. הוא אמר שחסר גז וצריך להחליף את המנוע אז כבר עדיף להחליף מקפיא.
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רמי כהן, ירושלים.
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני עבור מקרר.
חוות דעת:
הוא ביקש שאצלם לו את החלק הפנימי של המקרר, לפי זה הוא אמר מה לעשות, עשיתי מה שאמר והבעיה חלפה. באותה מידה הוא היה יכול להגיע ולגבות תשלום על כלום אבל הוא לא עשה את זה, שירות מצוין כל הכבוד לו.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוסי קורן, ירושלים.
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
בדיקה ותיקון מקרר.
חוות דעת:
הוא הגיע ביום שישי תוך 10 דק. הוא היה מדהים ונחמד. בעל מקצוע לבבי וטוב. הוא הסביר את התהליך ואת הבעיה והיה הוגן במיוחד. אנחנו מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיר גב, ירושלים.
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקפיא.
חוות דעת:
יואב ממש מקצועי, נחמד ואמין. המקפיא שלי לא עבד כראוי אז הוא הגיע לבדוק אותו, הוא אמר שהמנוע עומד להתקלקל ובגלל שהוא ישן להחליף אותו יעלה המון כסף ולכן עדיף לי לקנות מקפיא חדש. יצאתי מרוצה, הוא באמת אחלה בן אדם.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
קרן סאייג, ירושלים.
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
החלפת מנגנון נעילה במכונת כביסה של חברת אלקטרולוקס.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הגיע בזמן עשה עבודה מקצועית והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ג'ושוע קהן, ירושלים.
משוב: 03/07/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר במקרר.
חוות דעת:
היה טוב! הוא הגיע בזמן ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פליקס ציפיס, ירושלים.
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של חברת ווירפול.
חוות דעת:
יואב היה ממש טוב, הגיע מאוד מהר ובהתראה קצרה. עשה עבודה טובה וממש עזר לי! אני מרוצה!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 87 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק