מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יאיר
ציון כללי:
9.48
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.56
זמנים 9.17
מחיר 9.30
איכות 9.59
דירוג כללי 9.48
התפלגות

מחושב על 62 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלון אפלבאום, תל אביב.
משוב: 02/10/2018
תיאור השירות:
החלפת מסך לאייפון 6S.
חוות דעת:
יאיר נתן אחלה שירות. הוא היה אמין וזול ונתן יחס ממש טוב. שירות נדיר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סהר אלימלך, תל אביב.
משוב: 19/06/2018
תיאור השירות:
תיקון אייפון.
חוות דעת:
דיברתי איתו לפני התיקון ולפי מה שהסברתי הוא אמר שזה יכול להיות בעיה בשקע טעינה, שזה תיקון די יקר. ביקשתי ממנו שיעשה את הבדיקה ויודיע לי מה הבעיה באמת, אחרי שעה הוא בדק ואמר שאין בעיה בשקע טעינה. החלפתי מסך במקום אחר, ושכחו כנראה להחזיר חלק כלשהו שגרם לבעיה. הוא תיקן את הבעיה בעלות סמלית, הוכיחו אמינות ומקצועיות, אני מאוד רוצה להמליץ גם על השירות וגם על המהירות, קיבלתי שירות מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טליה גרינברג, תל אביב.
משוב: 27/03/2018
תיאור השירות:
תיקון של מכשיר שיאומי.
חוות דעת:
הם היו ממש נחמדים ואדיבים, נתנו שירות ממש טוב והרגיעו וגם המחיר היה טוב לדעתי. באותו יום הם תיקנו את המכשיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמואל שי, תל אביב.
משוב: 22/02/2018
תיאור השירות:
תיקון של מכשיר מסוג אייפון 6, שכלל איפוס של המכשיר. בנוסף הוא לימד אותי על פונקציות שונות הקיימות במכשיר.
חוות דעת:
הוא הכי טוב שראיתי במדינת ישראל. בחור מאוד מיוחד. הוא מקצועי ביותר, שירותי, אדיב והכל. הוא ממש פנטסטי. ביצע את העבודה במהירות ויעילות. אני בוודאות אחזור שוב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה זיתוני, כפר סבא.
משוב: 02/12/2019
תיאור השירות:
החלפת בטרייה באייפון 6.
חוות דעת:
יאיר היה בסדר, המחיר סטנדרטי לדעתי, טיפל בבעיה במקום, עשה את העבודה כמו שצריך, מקצועי ונחמד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריאל פנש, רעננה.
משוב: 29/11/2019
תיאור השירות:
החלפת מסך לשיאומי.
חוות דעת:
אני מאוכזב מהעבדה הזאת והשירות על הפנים לדעתי. הרסו לי את הטלפון - המסך התנפח, הוא התחיל להתחמם, הוא היה נכבה לי כל פעם מחדש ועכשיו לא עובד.
איכות
0
מחיר
0
זמנים
0
יחס
0
0
כללי
גירסאות
ירון גנד, כפר סבא.
משוב: 26/11/2019
תיאור השירות:
החלפה שקע טעינה במכשיר של חברת שיאומי.
חוות דעת:
יאיר אדם מאד נעים ולמרות העומס שהיה נתן שירות טוב. היחס שלו חם ואדיב, המחיר ריאלי והשירות מהיר. אני מאד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי ליפין, אייל.
משוב: 18/11/2019
תיאור השירות:
החלפת סוללה בשיאומי a1.
חוות דעת:
היה מצוין! מהיר זריז ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאת י, הוד השרון.
משוב: 10/11/2019
תיאור השירות:
בדיקת טלפון מסוג סמסונג A8.
חוות דעת:
הוא היה נחמד, סידר לי את ההגדרות בטלפון במקום ולא לקח על זה כסף.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דלית הורביץ, כפר סבא.
משוב: 28/10/2019
תיאור השירות:
החלפת מסך במכשיר אנדרואיד.
חוות דעת:
עשו עבודה טובה, יעילים, הכל נעשה במהירות והנייד עובד טוב, אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 62 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמעבדת סלולר רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני סלולר. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק