מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יאיר
ציון כללי:
9.60
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.72
זמנים 9.33
מחיר 9.42
איכות 9.73
דירוג כללי 9.60
התפלגות

מחושב על 53 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלון אפלבאום, תל אביב.
משוב: 02/10/2018
תיאור השירות:
החלפת מסך לאייפון 6S.
חוות דעת:
יאיר נתן אחלה שירות. הוא היה אמין וזול ונתן יחס ממש טוב. שירות נדיר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סהר אלימלך, תל אביב.
משוב: 19/06/2018
תיאור השירות:
תיקון אייפון.
חוות דעת:
דיברתי איתו לפני התיקון ולפי מה שהסברתי הוא אמר שזה יכול להיות בעיה בשקע טעינה, שזה תיקון די יקר. ביקשתי ממנו שיעשה את הבדיקה ויודיע לי מה הבעיה באמת, אחרי שעה הוא בדק ואמר שאין בעיה בשקע טעינה. החלפתי מסך במקום אחר, ושכחו כנראה להחזיר חלק כלשהו שגרם לבעיה. הוא תיקן את הבעיה בעלות סמלית, הוכיחו אמינות ומקצועיות, אני מאוד רוצה להמליץ גם על השירות וגם על המהירות, קיבלתי שירות מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טליה גרינברג, תל אביב.
משוב: 27/03/2018
תיאור השירות:
תיקון של מכשיר שיאומי.
חוות דעת:
הם היו ממש נחמדים ואדיבים, נתנו שירות ממש טוב והרגיעו וגם המחיר היה טוב לדעתי. באותו יום הם תיקנו את המכשיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמואל שי, תל אביב.
משוב: 22/02/2018
תיאור השירות:
תיקון של מכשיר מסוג אייפון 6, שכלל איפוס של המכשיר. בנוסף הוא לימד אותי על פונקציות שונות הקיימות במכשיר.
חוות דעת:
הוא הכי טוב שראיתי במדינת ישראל. בחור מאוד מיוחד. הוא מקצועי ביותר, שירותי, אדיב והכל. הוא ממש פנטסטי. ביצע את העבודה במהירות ויעילות. אני בוודאות אחזור שוב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני ק, נווה ימין.
משוב: 27/05/2019
תיאור השירות:
החלפת סוללה וחיישן קירבה באייפון SE.
חוות דעת:
הם היו נחמדים, מקסימים, שירותיים, אדיבים מאוד, עשו עבודה טובה, הייתה בעיה עם הסוללה אבל אני התעכבתי עם ההגעה למרות שאמרו שאני אבוא ויסדרו לא הגעתי וסך אני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילנה ליברמן, רעננה.
משוב: 13/05/2019
תיאור השירות:
החלפת מסך לסמארפון של חברת מייקרוסופט.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, הוא התייחס בסבלנות ואמר מה הייתה הבעיה, לא היה לו את החלק שהיה צריך והוא לא מצא אותו בשום מקום אחר, אז הוא הזמין אותו מחו"ל, הדבר היחיד זה שעלה יותר ממה שחשבתי אבל מצד שני אין לי השוואה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
הלל נווה, כפר סבא.
משוב: 01/04/2019
תיאור השירות:
החלפת מסך במכשיר שיאומי.
חוות דעת:
הוא נתן שירות מעולה, לקח מחיר הוגן, מקצועי, ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אילן בן הרים, כפר סבא.
משוב: 12/03/2019
תיאור השירות:
החלפת סוללה במכשיר שיאומי mi5.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאד, בהתחלה התקין לי סוללה לא טובה ואז דיברתי איתו והוא בא אלי הביתה ופתר את הבעיה, הוא מקצועי, מהיר, זמין ושירותי.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
בועז ב. רעננה.
משוב: 11/02/2019
תיאור השירות:
החלפת מסך בפלאפון OnePlus 6.
חוות דעת:
שירות מעולה. הוא מקצועי ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריאל פנש, רעננה.
משוב: 10/02/2019
תיאור השירות:
החלפת מסך לשיאומי.
חוות דעת:
היה בסדר. הוא סידר את מה שצריך. הוא הראה לי הכל תקין כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 53 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמעבדת סלולר רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני סלולר. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק