מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
סטניסלב
ציון כללי:
9.93
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 10.00
זמנים 9.97
מחיר 9.83
איכות 9.90
דירוג כללי 9.93
התפלגות

מחושב על 29 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ספיר בנאי, רמת גן.
משוב: 25/09/2019
תיאור השירות:
בדיקת צנרת ביוב.
חוות דעת:
צלצלנו לסטניסלב בעקבות הפניה של טכנאי מוצרי חשמל שבא לבדוק את מכונת הכביסה שלנו ואמר שהבעיה היא בביוב. הוא הגיע בזמן, היה נחמד וביצע בדיקה מקיפה והיה מקצועי אבל בסוף אמר שהבעיה היא במכונה ולא בביוב ושסתם הזמנו אותו. הוא לא גבה מאיתנו מחיר מלא בהתחשב בעובדה שהוא הגיע לביקור מה שהיה הוגן מצידו.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
אביב א. גבעתיים.
משוב: 24/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מנגנון באסלה.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מקס שסטקוב, רמת גן.
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב הראשי של הבניין.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! הגיע על הדקה, היה זריז ומקצוען ולקח מחיר הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור ק. רמת גן.
משוב: 13/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
היה מעולה! אני ממליץ עליו, הוא מקצועי, לקח מחיר סביר, יסודי מאוד ומשאיר סביבה נקייה אחריו שזה חשוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איליה שולמן, גבעתיים.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
הוצאת חפץ שגרם לסתימה באסלה, פתיחת סתימה בניקוז במקלחת ובנוסף, הדבקת כיור שהתנתק מהקיר והחלפת כמה אריחים שנפלו מהקיר.
חוות דעת:
היה נחמד בטלפון, זמין להגיע. הגיע בזמן, פתר את הבעיה, ולקח מחיר הוגן בהחלט. מומלץ מאד!!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אור פ. גבעתיים.
משוב: 24/07/2019
תיאור השירות:
החלפת שיבר של דירה.
חוות דעת:
באמת אחלה. סטניסלב מקצועי, מהיר, הוגן במחיר ואני מבסוט ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומי טויק, רמת גן.
משוב: 24/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מאחד הפתחים במקלחת וביצוע איטום באמצעות חומר.
חוות דעת:
הגיע בזמן, היה בסדר גמור ועשה הכל כמו שצריך. פתר את הבעיה בחמש דקות ואפילו חסך לי כסף. אדם הגון וישר. לקח מחיר סביר בהחלט.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל מירקין, רמת גן.
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
איתור ופתיחת סתימת שורשים מורכבת בין בית פרטי לחניון.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הגיע בדיוק באותו זמן שהבטיח, איתר את הסתימה מהר למרות שהיה לא קל ופתר אותה במחיר סביר ביותר. נוסף על כך הוא היה נחמד, מקצועי ופשוט אין לי מילים, הופתעתי לטובה ומזמן לא פגשתי בעל מקצוע ברמה כמו שלו בארץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר אפשטיין, פתח תקווה.
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור במטבח ובאמבטיה.
חוות דעת:
היה פשוט מעולה! השירות הכי טוב שקיבלתי בכל הזמנים. סטניסלב היה מהיר, יעיל ופתר את התקלה שלא הצליחו לפניו ועשה דברים נוספים שביקשתי. פשוט מעולה כמו שצריך להיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוליסיה סורוצין, פתח תקווה.
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
תיקון סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מהתיקון. הכל היה מעולה, הגיע בזמן, מקצועי ונחמד. ממש טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 29 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק