מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
סטניסלב
ציון כללי:
9.93
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 10.00
זמנים 9.97
מחיר 9.83
איכות 9.90
דירוג כללי 9.93
התפלגות

מחושב על 29 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שחר אפשטיין, פתח תקווה.
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור במטבח ובאמבטיה.
חוות דעת:
היה פשוט מעולה! השירות הכי טוב שקיבלתי בכל הזמנים. סטניסלב היה מהיר, יעיל ופתר את התקלה שלא הצליחו לפניו ועשה דברים נוספים שביקשתי. פשוט מעולה כמו שצריך להיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אוליסיה סורוצין, פתח תקווה.
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
תיקון סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מהתיקון. הכל היה מעולה, הגיע בזמן, מקצועי ונחמד. ממש טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה פריגן, פתח תקווה.
משוב: 12/09/2019
תיאור השירות:
חיבור מפצל למדיח.
חוות דעת:
היה מדהים! הוא היה אדיב, עמד בזמנים ולקח מחיר טוב! אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארתור טייפר, פתח תקווה.
משוב: 06/02/2019
תיאור השירות:
טיפולים שוטפים בבעיות אינסטלציה וצנרת.
חוות דעת:
מאז שהזמנתי אותו בפעם הראשונה לפניי 10 שנים, אני נעזר בו באופן קבוע לכל הבעיות שהיו אצלי! הוא מקצועי, זמין, אדיב והוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דודי גלעדי, פתח תקווה.
משוב: 06/05/2019
תיאור השירות:
תיקוני אינסטלציה עבור חברה באופן קבוע.
חוות דעת:
נותן שירות לחברה שלי באופן קבוע. הוא אחלה בן אדם, אמין, זול וישר. מאוד מקצועי ונחמד. אני ממליץ עליו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אליז דניאל, פתח תקווה.
משוב: 06/05/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בבניין.
חוות דעת:
מאוד ממליצה, אנחנו מזמינים אותו לבניין, הוא מגיע תמיד הכי מהר ומתקתק עבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנדרי אלייב, פתח תקווה.
משוב: 07/12/2018
תיאור השירות:
התקנת מערכת אינסטלציה בבית ועבודות אינסטלציה במפעל.
חוות דעת:
אני כבר לקוח שלו בערך 10 שנים, וכל מי שאני ממליץ עליו נשאר איתו, הוא גם בעל מקצוע וגם בן אדם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ספיר בנאי, רמת גן.
משוב: 25/09/2019
תיאור השירות:
בדיקת צנרת ביוב.
חוות דעת:
צלצלנו לסטניסלב בעקבות הפניה של טכנאי מוצרי חשמל שבא לבדוק את מכונת הכביסה שלנו ואמר שהבעיה היא בביוב. הוא הגיע בזמן, היה נחמד וביצע בדיקה מקיפה והיה מקצועי אבל בסוף אמר שהבעיה היא במכונה ולא בביוב ושסתם הזמנו אותו. הוא לא גבה מאיתנו מחיר מלא בהתחשב בעובדה שהוא הגיע לביקור מה שהיה הוגן מצידו.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אביב א. גבעתיים.
משוב: 24/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מנגנון באסלה.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מקס שסטקוב, רמת גן.
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב הראשי של הבניין.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! הגיע על הדקה, היה זריז ומקצוען ולקח מחיר הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 29 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק