מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
הרצל
ציון כללי:
9.91
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.92
מחיר 9.77
איכות 9.90
דירוג כללי 9.91
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
בני ניסים, חולון.
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק בלוח חשמל בעקבות קצר.
חוות דעת:
היה מעולה, הגיע מייד כי הבין שזה מקרה דחוף, עשה את מה שצריך ישר ולעניין בלי יותר מידי להתברבר כולל לצאת להביא את החלק הנדרש להחלפה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
פולינה צ. בת ים.
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
החלפה של לוח חשמל ראשי ושקע.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
מאוד מקצועי ואדיב. התקשרתי בסביבות עשר בערב לגבי בעיה באספקת החשמל. הרצל היה שרותי ונחמד. הציע עזרה טלפונית איך ניתן לבדוק ולתקן. התחייב שאם לא מסתדר יגיע בבוקר. וכך התייצב בבוקר בדיוק בשעה שנקבעה ותוך כשעה בדק, קנה חלקים, תיקן ווידא שעובד. מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונן שוורץ, חולון.
אשרור: 24/03/2019
משוב: 19/02/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק בלוח חשמל.
חוות דעת:
השירות היה סבבה, נותן לו 10 בהכל, שירותי, נחמד והוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל קובל, בת ים.
משוב: 27/12/2018
תיאור השירות:
החלפת מפסק ראשי למזגן ופיצול 2 מעגלים חשמליים בלוח חשמל.
חוות דעת:
הרצל שלח את בנו והוא היה בסדר ונחמד אך הדבר היחיד שביאס זה המחיר. לדעתי הוא גבה מחיר גבוה מדי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס גל, בת ים.
אשרור: 25/09/2018
משוב: 19/08/2018
תיאור השירות:
החלפת ממסר פחת בלוח חשמל.
חוות דעת:
הרצל הגיע עם בנו תוך זמן קצר כפי שהבטיח. הם איתרו מיד את הבעייה בממסרים של הלוח, החליפו, הסבירו והראו את כל מה שהם עושים. השירות מהיר, אדיב ומקצועי. המחיר גם בסדר גמור. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סמדר יעקובוביץ, חולון.
משוב: 21/08/2018
תיאור השירות:
חיבור קו ללוח חשמל והתקנת 2 שקעים חדשים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הגון מאוד במחיר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירי יגאל, גן יבנה.
משוב: 25/09/2019
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל.
חוות דעת:
הרצל היה מעולה! הגיע ועשה את העבודה טובה, הסביר הכל, אדיב, המחיר בסדר לדעתי וסך הכל יצאנו מאוד מרוצים מהעבודה שלו ושהוא לא השאיר שום דבר פתוח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלום מזרחי, נס ציונה.
משוב: 24/09/2019
תיאור השירות:
בדיקה של לוח חשמל.
חוות דעת:
לא הייתי מולו בזמן העבודה אבל הבנתי שהוא היה מעולה ועשה עבודה טובה אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס שרמן, אשדוד.
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
התקנת מפסק ראשי בלוח חשמל.
חוות דעת:
מעולה. הגיע בזמן ןעשה עבודה מהירה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב קרן, רחובות.
אשרור: 04/09/2019
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בארון חשמל.
חוות דעת:
היה קצר שהשבית חצי בית. הגיע תוך פחות משעה, טיפל בבעיה, וידא שהכל בארון חשמל תקין ולקח מחיר סביר עבור החלק שהוחלף. השירות סה"כ היה מצוין וגם הזמינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 274 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק