אני ממש מרוצה מהעבודה! יש לי רק מילים טובות לומר עליו. אדם טוב, הוא עזר לי הרבה מעבר למה שקבענו, נתן לי עצות טובות בלי קשר לעבודה ועשה עבודה מעולה! שירות מקצועי, אדיב וטוב. ממש כל התשבחות מגיע לו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אהוד וכטרמן, רחובות.
אשרור: 09/12/2019
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
הכנה לביקורת ליקויים של חברת חשמל, תיקון ליקויים והעברת ביקורת יחד עם החברה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! היה זמין מהיום למחר, עשה עבודה מקצועית, מהירה, מההתחלה עד הסוף, כולל ביקורת של חברת חשמל והיה זמין לכל שאלה עניין.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דבורה גולדברג, רחובות.
אשרור: 16/08/2019
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
החלפת שקעים והכנת הדירה לביקורת של חברת חשמל.
חוות דעת:
הרצל בסדר גמור, יחס מעולה, נחמד, מגיע בזמן ומוכן עם כל הציוד שצריך, אני סומכת עליו ומרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אנטון רובין, בת ים.
משוב: 13/01/2019
תיאור השירות:
החנה שלביקורת של חברת החשמל לאחר ניתוק.
חוות דעת:
היה מעולה, אני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יואב ר. גדרה.
משוב: 21/10/2018
תיאור השירות:
הכנת לוח חשמל לביקורת.
חוות דעת:
הרצל נתן שירות אחלה. הוא עשה עבודה טובה. היה לי סיפור לא פשוט והוא פתר אותו. נשאר עד שהנציג של חברת החשמל הגיע. הוא מאוד אכפתי.
הרצל וגבי היו אכפתיים ומדהימים!
דאגו שהכל יעבוד עד שהם יסיימו והשירות מצוין!
שאפו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
משה אליש, אשקלון.
משוב: 12/09/2023
תיאור השירות:
שינוי מיקום למפסק בחדר.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הכל 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 815 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2025
אודות
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 40 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום. בנו גבי התלבט האם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק, אך בסוף החליט להצטרף לאביו, וכבר 9 שנים שהם עובדים ביחד.
"אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי. "זה תחום מאוד רחב, ואני אוהב ללמוד כל הזמן ולחקור דברים חדשים".
הרצל נשוי כבר 34 שנה. וגבי? כרגע הוא רווק, אך לא לאורך זמן, בקרוב מאוד גם הוא מתחתן.
בעתיד הם היו רוצים להמשיך עם העסק שלהם, להגדיל אותו ולהרחיב את קהל הלקוחות.
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 41 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום החשמל. בנו גבי התלבט אם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק. לבסוף החליט להצטרף לאביו לפני כ 11 שנים. גבי החל ללמוד הנדסאות חשמל וסיים בהצלחה. "אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי, "זהו תחום מאוד רחב ואני למד וחוקר דברים חדשים כל הזמן."
הרצל נשוי 36 שנים, וגבי נשוי מזה שנה. בעתיד הם מעוניינים להמשיך להגדיל את העסק ולהרחיב את קהל הלקוחות.
"אנחנו עסק משפחתי וחשוב לנו להיות ישרים עם הלקוחות שלנו ולתת שרות ומענה לכל תקלה במחירים הוגנים לכל הצדדים".
בעבר גרו הרצל וגבי בארה"ב וחזרו ארצה לפני כ 24 שנים. הם מספרים שאחד הדברים שהכי מאתגרים אותם הוא מציאת תקלות מסובכות. "יש גורמים רבים שעלולים להפתיע, כמו תקלה קטנה שמסתבכת, אבל האתגר הוא תמיד מציאת הפיתרון".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.