מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אדוארד
ציון כללי:
9.56
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.51
זמנים 9.71
מחיר 9.58
איכות 9.62
דירוג כללי 9.56
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רנאטה סלברג, גבעתיים.
משוב: 03/10/2019
תיאור השירות:
הובלה מגבעתיים לרמת גן של מיטת קומתיים שכללה פירוק והרכבה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא מאוד סבלני ותמיד ענה בנימוס, הוא מאוד התחשב וקבענו לזמן שהיה לי נוח למרות שזה היה קשה עבורו. הוא עשה עבודה מהירה ומדויקת. אני מרוצה וממליצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עפרי נדיב, גבעתיים.
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
הובלת דירה בת 3 חדרים מרמת גן לגבעתיים שכללה שירותי פירוק והרכבה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הכל נשמר כמו שצריך ואני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אייל ע. רמת גן.
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
הובלה כולל פירוק והרכבת ספה.
חוות דעת:
היה נהדר! הגיעו בזמן, עבדו יפה ומסודר. ארזו כל דבר בשמיכות וניילון. אפילו פירקו והרכיבו את הספה. ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דן קרמר, גבעתיים.
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
הובלה מדירה לדירה
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע בזמן, אני מרוצה מעבודת ההובלה שלו שהייתה יסודית וזהירה אך הפריע לי קצת שלכלך את החדר מדרגות והשאיר את זה כך.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אופיר ג. רמת גן.
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
הובלה של ספה, 2 כורסאות, שולחן קטן ושטיח ממבשרת ציון לרמת גן.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, מקסים ממש, את השולחן הוספנו ברגע האחרון ולא היה עם זה שום בעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לנה וולצ'וק, רמת גן.
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
הובלה של מזנון שכוללת שירותי אריזה מתל אביב לגבעתיים.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, אדוארד היה זמין כמעט באופן מידי, סיכמנו על זמן מתאים לכולם די מהר. הכל התבצע כמו שצריך ובצורה איכותית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר בליסה, רמת גן.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
פירוק סלון והובלת דירת 3 חדרים בתוך רמת גן.
חוות דעת:
הוא מקסים! קודם כל הגיעו בזמן כמו שהבטיחו, המחיר ממש הוגן, הם ארזו לי הכל יפה, שמרו לי על הדברים והם הגיעו למקום כמו שצריך. אין לי מילים, באמת. לפני זה חיפשתי עוד ורצו ממני מחיר כמעט כפול מהם. היה יעיל ומהיר, צ'יקצ'ק ענה לי בוואצאפ אחרי ששלחתי לו סרטון ונתן לי הצעת מחיר, הוא גם נשאר במחיר ולא העלה את זה במהלך ההובלה. בסופו של דבר אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נבות ל. גבעתיים.
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
הובלה של דירת 4 חדרים.
חוות דעת:
היה מעולה, הכל היה ממש אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרת דור, רמת גן.
משוב: 22/08/2019
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
הדר חוזה, רמת גן.
משוב: 16/08/2019
תיאור השירות:
הובלת דירה בת שלושה חדרים ברמת גן.
חוות דעת:
המחיר הוגן והוא הגיע בזמן, היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1251 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוביל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של הובלות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק