מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אייל
ציון כללי:
9.75
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.84
זמנים 9.84
מחיר 9.59
איכות 9.74
דירוג כללי 9.75
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אמיר הרץ, תל אביב.
משוב: 06/01/2020
תיאור השירות:
ביקורת לוח השמל.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
טל סנונית, תל אביב.
משוב: 23/01/2020
תיאור השירות:
התקנת שקע תלת פאזי.
חוות דעת:
הוא היה מדהים, אין דברים כאלו! אני עובד הרבה עם בעלי מקצוע ואייל היה מיוחד ויוצא דופן. הוא עשה עבודה מעולה, ממש מדהים! הוא היה טוב גם מבחינת המחיר, גם מקצועיות וגם יחס. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ימית יוסף, תל אביב.
משוב: 21/01/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמל.
חוות דעת:
היה מהמם, אני מאוד מרוצה! הוא היה אדיב, נעים, מקצועי וגבה מחיר הוגן. הוא הסביר לי כל מה שעה באדיבות, היה זמין ונתן שירות טוב. חשוב לי לציין שבזכות האתר זכיתי להנות משירות יוצא דופן, שמעולם לא נהניתי ככה מבעלי מקצוע. כשיש לי בעיה אני ישר עושה חיפוש באתר ומוצאת את בעלי המקצוע הטובים ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יפעת כהן, תל אביב.
אשרור: 19/01/2020
משוב: 11/11/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד חשמל, החלפת מפסק ושעון של הדוד.
חוות דעת:
אחרי המון טלפונים בהם אף חשמלאי לא הסכים לבוא באותו יום, אייל מייד נענה לקריאה והגיע תוך פחות משעתיים. היה אדיב, ישר ומקצועי ביותר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טום הרמן, תל אביב.
משוב: 16/01/2020
תיאור השירות:
החלפת שעון דוד.
חוות דעת:
שירות אדיב, מחיר הוגן מאוד והכי חשוב מקצועי וזמינות טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גד קינר, תל אביב.
משוב: 15/01/2020
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הללי פ. תל אביב.
משוב: 09/01/2020
תיאור השירות:
תיקן קצר שנגרם מקבל לא תקין בדוד חשמלי.
חוות דעת:
היה מצוין! אייל היה זמין, ירד לשורש הבעיה, סידר אותה וגבה מחיר סביר מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עודד אהרון, תל אביב.
משוב: 08/01/2020
תיאור השירות:
תיקן לוח חשמל.
חוות דעת:
ממש 10!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סבינה גנדלר, תל אביב.
משוב: 08/01/2020
תיאור השירות:
התקנת מפסק לדוד.
חוות דעת:
אייל היה מדהים! הגיע ממש כשביקשתי והיה מקסים באופן כללי. השתדל שלא יהיה רעש ולכלוך וניקה הכל אחרי העבודה, המחיר היה הוגן ובדיוק כמו שאמר לי בטלפון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריה חלפין, תל אביב.
משוב: 06/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מפסק של דוד חשמלי.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! הוא הגיע תוך זמן קצר מהרגע שהתקשרתי אליו ותוך מספר דקות החליף את המפסק הפגום.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 342 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק